Wednesday, May 14, 2014

INGLOT Freedom System


Konečně jsem se k ní dostala. Freedom system od INGLOTU. O to tu dneska půjde. Už jsem vám jí ukazovala v mých odměnách za inženýrské státnice TADY. A teprve teď se dostávám k recenzování. Kupovala jsem si jí jako odměnu a hlavně kvůli tomu, že se mi tento systém plnění líbí. Můžete si nakombinovat různé odstíny a různé produkty do jedné paletky, takže vám odpadává pořizovaní dalších zbytečných paletek třeba jen kvůli jednomu stínu. Navíc i ta paletka je opravdu hezká a hodně těžká. Člověka byste s ní v  pohodě zabili. 


Za nákup jedné paletky s 5 chlívečky a třech stínů jsem zaplatila celkem 600,-Kč. Jeden stín vás tak vyjde na 150,-Kč a samotná paletka na dalších 150,-Kč. Že je to přehnané? Ale kdeže. Inglot má opravdu dobré a kvalitní stíny, které jsou hodně pigmentované a mají máslovou konzistenci. Výborně se nanáší. Moc nepráší. A skvěle drží.


Paletka je velmi bytelná. Celá funguje na principu silných magnetů. Pomocí magnetů si stíny přichytíte do  boxu podle toho, jak sami chcete. Vrchní díl lze celý odejmout, popřípadě ho můžete nechat viset za jeden magnet. Vydrží to. Věřte mi. Nevýhodou je to, že stíny jdou celkem špatně vydolovat, pokud se chcete zrovna podívat na čísla stínů. Musíte použít špendlík nebo něco jemu podobného. Já je dolovala zdobítkem na nehty :D


Do paletky se vejde celkem pět stínů o gramáží 3,2g, což je docela velké množství, které vám nějaou dobu vydrží. Osobně jsem si pro zkoušku vybrala 3 odstíny a to nejsvětlejší 328, střední 344 a nejtmavší 326. Jedná se o matné stíny. Docela škoda, že stíny nemají nějak hezky pojmenované. Ta čísla se mi k tomu vůbec nehodí. První jsem si vybrala neutrální nude 328, která je hodně tělová a na ruce je úplně vlevo. Používám jí do vnitřního koutku nebo na celé víčko jako základní stín. Poté jsem narazila na krásnou 344, která na ruce vypadá trochu do fialova, ale ve skutečnost je taková popelavá šedá. Dávám jí do středu víčka nebo na přechody mezi jednotlivými stíny. Nakonec jsem do party vzala tmaváčka 326, což je taková tmavší hnědá, která se absolutně hodí k ostatním. Nejčastěji s ním rámuji oči nebo stínuji vnější koutky. Všechny tři stíny se hodí jak na denní, tak na večerní nošení.

Rozhodně vám je mohu doporučit. Jen doufám, že tohle není můj poslední nákup u Inglotu, jelikož se mi stíny a tahle idea moc líbí. Navíc se některé stíny dají sehnat levněji přes různé bazary, pokud vám to nevadí. Navíc lze vše objednat přes inglotí FB

Máte s nimi zkušenosti? Máte rádi Inglot nebo radši jinou značku?

15 comments

  1. Jojo, Freedom system je moje stálice :). Mám paletku na 10 i na 5 a miluju je.

    ReplyDelete
  2. Ta prostřední barva je naprosto skvělá :) Po Inglotu pokuju už dlouho, ale pořád se mi to zdá celkem drahé.. Tak jsem si koupila vychvalovanou paletku od Sleeku, ale po všech těch skvělých recenzích jsem čekala asi ještě lepší pigmentaci.. Takže si říkám, jestli vážně nezkusit toto a stíny dokupovat hezky postupně :)

    ReplyDelete
  3. Vyndat by měly jít velmi snadno a to tak, že k hraně stínu přiložíš magnet z rohu víčka ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, to se říká, ale nefunguje to, aspoň mně teda ani u jednoho :( dloubu jetřeba nůžkama nebo nožem, to jde hned, ale ty magnetky jou prostě strašně slabé

      Delete
    2. Taky se mi to tím magnetem nikdy nepodařilo :(

      Delete
  4. Krásná univerzální kombinace! :) A škoda, že 326 vypadá ve skutečnosti jinak, na fotce se mi ta barva moc líbí! :))
    Jinak mám tři třpytivé stíny a jsem s nimi docela spokojená. :)

    ReplyDelete
  5. Ach jaj, mohli by pre nás zúfalcov zo Slovenska spustiť nejaký eshop.. Teda predpokladám, že z fb rozposielajú iba po Čechách..:/ 344 by bola moja..:)

    ReplyDelete
  6. krásné stíny :) já mám jednu dlouhou paletku 3 stíny + tvářenka (v mém případě stín, dva korektory a tvářenka), ale tu mám jen doma, protože není moc praktická na nošení. pak jsem si koupila tu jednoduchou s jedním a zrcátkem na stín na obočí. určitě jsou super ty velké, pokud se někdo hodně stínuje, já používám jen jeden stín, takže se mi to až tolik nevyplatí, ale je super, že do toho systému jdou právě i ty jiné věci

    ReplyDelete
  7. Hrozně se mi líbí ten prostřední na fotce, kdyby takový byl i ve skutečnosti, hned po něm skočím :) Já mám Inglot stín jeden, ale svou kvalitou mě tedy vůbec nepřesvědčil...

    ReplyDelete
  8. Ten systém není špatný, ale jsi v podstatě první, od koho slyším chválu. Před dvěma týdny jsem si koupila paletku od W7 in the buff, takže teď žádný nákup neplánuju... bára.kára blog

    ReplyDelete
  9. Já mám v plánu pořídit si tu na 8 stínů/4 tvářenky a udělat si z ní cestovní paletku...tj. postupně dokoupit tvářenku, stíny, možná i něco na obočí...tak uvidíme, kdy se mi to podaří naplnit :-D ...a taky chci aspoň tu prázdnou paletku za státnice, tak snad se povede!

    ReplyDelete
  10. Ta prostřední barva je skvělá, škoda že je ve skutečnosti jiná.:-P Jinak tahle pětichlívečková paletka se mi hrozně líbí, víc než ta moje deseti.;)

    ReplyDelete
  11. "Člověka byste s ní v pohodě zabili." teď si zabila Ty mě :D mě se tenhle systém líbí, Inglot mi tímhle učaroval, jen to malinko leze do peněz :/

    ReplyDelete
  12. Ahojík! Po přečtení článku jsem se definitivně rozhodla, že do téhle paletky jdu :-) Prosím, můžeš mi jen napsat, jaké jsou její rozměry? Nikde jsem to nenašla.. děkuju a ať se daří!! :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.