Wednesday, May 07, 2014

NEW IN


Dneska to bude hodně provizorní a rychlý článek, jelikož se mi zbláznil notebook a začal ho pohlcovat Syndrom Modré smrti. Bude nutná reinstalace systému a já nebudu mít chvíli na čem psát. Pokusím se ještě dneska nebo zítra vlézt L. na PC a přednastavit pár článků, abyste si mohli také něco počíst :)

Teď ale už k dnešnímu tématu. Jak jsem již avizovala, duben byl pro mě ryze nenakupovací měsíc, vyjma Pai krému. Jak jsem to dodržela? No dá se říci, že ano. Kromě schváleného Pai krému jsem si ještě koupila Kokosové máslo od Cienu, které je mnohem lepší než to kakaové, o kterém jste si mohli přečíst již ZDE.(Recenze je již v přípravné fázi.) O to horší to bylo ale začátkem května, kdy jsem musela dohnat vše, co jsem v dubnu zameškala. Moje peněženka zaplakala. A po čem? :)

1. Mixa Bi-phase Cleanser - už mu nikdy nebudu nevěrná s žádným jiným odličovačem očí. To, co zvládne tenhle šmudla, nezvládnul ještě žádný jiný. A že jsem jich vyzkoušela!

2. LUSH Caca Brun - ano už i já jsem začala hennovat. První pokus dopadl nijak. Už jsem si stihla postěžovat na FB. Ale já se nevzdám a zítra budu zkoušet znovu! Tak mi držte pěsti, ať mám konečně krásnou hnědou barvičku. Plus jsem ještě dostala malý dáreček v podobě citronového mýdla Bohemian od milé slečny z Lushe.

3. Essence Express Dry Drops - začala jsem ve velkém lakovat. Já. Ano, slyšíte dobře! A začala jsem být až úchylná. Polička s laky už mi začíná přetékat. Kapičky jsem si koupila kvůli tomu, že jsem netrpělivá a nebaví mě mít na nehtech věčné otlačeniny ložního prádla. Zatím jsou ve fázi testování a vypadají nadějně.

4. Alverde Repair Shampoo - rozmýšlela jsem se zda tento šampon nebo mangový šampon od Lavery. Nakonec zvítězil tento, protože lépe voněl. Dneska jsem ho prvně zkoušela  a na můj vkus je hodně vodový, ale zato je velmi příjemný a voňavý.

5. Essie Sand Tropez - včera na mě čekalo překvapení v podobě balíčku s tímto lakem, který jsem si koupila v blogsale u viennettky. Krásná nude barvička, která je hodně podobná rimmelovskému Mr.Darcymu. A ona mi jako překvapení přihodila ještě jeden lak od GS v krásné hnědé barvě, která se naprosto hodí k Essie laku. Za což jí ještě jednou velmi děkuji! :)

A nakonec to nejlepší. To se vám takhle dneska odpoledne/v podvečer (fakt mě to v té práci baví!:) vrátím domů a čeká tu na mě krásné překvápko v podobě balíčku. A co v něm bylo?


Hezky se na mě usmíval tenhle žluťoučký ušák. Pai BioRegenerate Rosehip Oil. Už se nemůžu dočkat večera, až ho na sebe naptlám. Můj Akinovský olejíček už vzal dávno za své, tak doufám, že tohle bude důstojný nástupce :)

Co vy a vaše new in? Nějaké tipy?

7 comments

  1. Jsem zvědavá, jak kapky od essence dopadnou ;-) Jinak jsem příteli kupovala šampon v lékárně od Biodermy Nodé a také je řidší než klasické šampony, tak na tom asi něco bude ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  2. Zítra očekávám hned report, jak se henna osvědčila. Ve svém vlastním zájmu držím pěsti! :-*
    Díky tobě a mým stále silnějším nehtům ze mě bude brzy také lakovací šílenec a pro kapičky zajdu. :-)
    Šampon je bez coco sulfate? :-)

    ReplyDelete
  3. Ahoj, zkus ten šampon protřepat ;) mám ten samý, taky se tvářil nejdřív vodově, tak jsem na něj byla naštvaná až jsem s ním zatřepala a hned je to jiná konzistence :-)

    ReplyDelete
  4. Taky jsem si objednala laky od Vienettky, asi pět :D jsem hrozná.

    ReplyDelete
  5. ty kapičky používám a jsem s nima spokojená, fak to schnutí urychlí :)

    ReplyDelete
  6. Tak od Essence s e musím podívat v dogérce :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.