Friday, May 16, 2014

ALVERDE Clear Waschcreme


Dneska si dáme jednu rychlovku, protože článek píšu večer v půl jedenácté večer a asi stárnu nebo je to tou prací, ale už skoro spím. Navíc musím být brzy v práci. A ještě k tomu koukám na německou televizi, takže čeština mi asi dneska bude dělat problémy. Dneska tedy Alverde Clear Waschcreme, který můžete pořídit v jakémkoli DMku za cca 90Kč.

Složení:
Aqua, Zea Mays Oil, Sorbitol, Coco Glucoside, Loess, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Xanthan Gum, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Cimicifuga Racemosa Root Extract, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Levulinic Acid, p-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Alcohol, Tocopherol, Citric Acid, Parfum**, Citronellol**, Linalool**.


Balení je klasické, v tubě. Obsahově vyjde na 100 ml. Krém je antibakteriální a určený pro problematickou pleť. Tuto funkci, myslím, plní na jedničku s hvězdičkou. Kdyby neplnil, pak už doma nemám třetí plné balení :) Má svou typickou vůni, na kterou jsem si musela chvíli zvykat. Mně to přijde jako nějaká hlína. Krém má i takovou hliněno zelenou barvu. Konzistence je hutnější. Krém se hezky táhne. Není to žádná řídká omáčka a ani neroztíratelná guma. Nanáším ho pomocí mycí houbičky a odličuji s ním make-up. Je to pro mě pohodlnější :) Občas se mi stává, že po umytí obličeje mi po několika minutách začne pnout obličej. Proto nesmím moc dlouho čekat s nanesením krému nebo olejíčku. Není to žádné drama.

Za mě mohu opravdu doporučit. Pokud hledáte něco na smíšenou pleť a zároveň něco čistícího, pak do toho jděte :) Cena je naprosto zanedbatelná a navíc balení vydrží hodně dlouho, protože ho na jedno použití nepotřebujete moc. Stačí dávka o velikosti lískového oříšku ;)

Zkoušeli jste? Jak jste na tom s čistidly?

11 comments

  1. Tenhle čistič je skvělý, jedna z mých stálic od Alverde. Bála jsem se vysušování, ale není to tak dramatické. Vůně, konzistence i barva jsou trochu podivné, ale už jsem si po třetím balení zvykla :-)

    ReplyDelete
  2. Mám doma minibalení, a nejsem schopná se dokopat k používání. Musím se do něj pustit :)

    ReplyDelete
  3. Nee, nezkousela ale mam ho uz dele v planu, tak diky za doporuceni - vypada to slibne :-)
    Verunka

    ReplyDelete
  4. Zkoušela jsem ten pro citlivou pleť a hrozně mi ucpával póry. Tenhle možná zkusím... :)

    ReplyDelete
  5. Nezkoušela jsem ho, ale asi vyzkouším. Já osobně čistím pleť ve dvou fázích, ve sprše gelem, a pak dočisťuji micelárkou. :-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  6. Měla jsem minibalení a musím říct, že mě ta divná vůně vůbec nesedla...a to je možná důvod, proč už jsem se k tomuto produktu nevrátila. Je ale pravda, že čistí skvěle.

    ReplyDelete
  7. to zní zajímavě, pořídím ho :) také mám smíšenou plet :) ale nejvíce miluju olejové odličování :)

    ReplyDelete
  8. No jistě že ho znám, ale bohužel, nic pro nás sušenky, že ;-)

    ReplyDelete
  9. Poslední dobou se mi zdá, že Alverde má docela dobré výrobky :) Používám krém na suchou pokožku a nemůžu si ho vynachválit. Možná, když na to tak koukám, se podívám i po nějakém cleanu :)
    - Elma

    ReplyDelete
  10. Ano, ano, tenhle kousek mám ráda. S oblibou ho kombinuji i s peelingovou maskou ze stejné řady. Na mastnou pleť mi sice oba dva produkty přijdou mastnější, ale mé smíšené vyhovují parádně!
    <"Wonderfull Today">

    ReplyDelete
  11. Ja mám fluid z tohto radu a musím uznať, že je kvalitný, akné sa mi vďaka nemu už nevytvára vôbec, je to fakt trieda, objavila som ho vďaka blogom a rozhodne ho už nedám z ruky.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.