Monday, May 26, 2014

REVLON ColorBurst Lip Butter


Opět najíždím na systém včasného připravení článků, abyste si tu mohly číst pravidelně v pondělí, středu, pátek a neděli. Dneska si proto dáme recenzi na ColorBurst Lip Butter od Revlonu, který jsem si objednala z Boots.

Tenhle Lip Butter obsahuje mangové, bambucké a kokosové máslo. Všechna másla dohromady mají zaručit hydrataci rtů až o 156 %. Má též po rtech klouzat jako máslo a můžete ho dostat ve 20 různých odstínech od zářivých až po ty středně tmavé.


Já si vybrala odstín Sugar Plum, který patří k těm tmavším. Na rtech se hezky přizpůsobí as nenní vůbec výrazná. Spíš dokáže hezky rty oživit a dodat jim šťávu. Konzistence je opravdu máslovitá. Po rtech hezky klouže a zanechává přirozený vzhled. Bazlám je hodně hydratační a proto moc dlouho na rtech nevydrží. Je proto třeba občas rtíky znovu přetřít. Obal je pevný a plastový. Balzám s sebou nosím skoro všude a ještě mi nepraskl, takže ho hodnotím jako opravduodolný :)

 

Za mě vám  ho mohu doporučit k vyzkoušení. Je skladný a můžete ho tahat úplně všude. Navíc je to takový balzám 2v1, protože je to v podstatě i jemná rtěnka. Nebo tónovací balzám, jak chcete. 2 mouchy jednou ranou :)

Máte ColorBurst? Nebo o něm uvažujete?

15 comments

  1. Já o něm uvažuju... Už dlouho. :) A ani nevím, co tomu vlastně brání. Snad že pořád kupuju nějaká jiná patlátka na rty. :))

    ReplyDelete
  2. Já je naprosto miluji a zrovna Sugar Plum je vůbec můj nejoblíbenější odstín.!

    ReplyDelete
  3. Na Revlon jsem zatím slyšela jenom samé ódy. Mě ale zatím moc tyto hybridní rtěnko balzámy moc nelákají.

    ReplyDelete
  4. já jsem od Revlonu nikdy nic neměla, mám tu pastelku, co jsem vyhrála v GA, ale ještě jsem se k ní nedostala... škoda, že u nás běžně není :(
    ale dostalo mě zvýšení hydratace až o 156% :D kam na to chodí a kdo jim to počítá? :D

    ReplyDelete
  5. Zatím mám tři odstíny a do budoucna určitě plánuju další. Postupně jsem přestala používat rtěnky, tohle mi úplně stačí a vyhovuje. :-)

    ReplyDelete
  6. No čekala jsem že ta barvička na té ruce bude trošku více tmavší, ale jinak pěkná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Od kedy mám toto maslo od Revlonu, používam ho najradšej. Mám odtieň Candy Apple, čo je taká pekná červená farbička. Keď som si hľadala swatches, Sugar Plum bol druhý naj, ktorý sa mi páčil:) Príde mi podobný s HibisKiss od Crazy Rumors v odtieni Sunset a tieto dva striedam najčastejšie.

    ReplyDelete
  8. Přiznám se, že ho nemám a ani se po něm nějak neženu, ale kdo ví, třeba se to změní, rozhodně jsi mi zasadila červíčka do hlavy ;-) :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí tahle barva. Třeba se jednou konečně odhodlám k objednání :)

    ReplyDelete
  10. Sugar plum mám taktéž a miluju ho :))

    ReplyDelete
  11. ten mám a je super, musím si pořídit ještě nějaké odstíny

    ReplyDelete
  12. Zatím jsem nezkoušela, ale ráda bych. Tenhle odstín vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  13. to složení! mmmm :) když bude možnost, tak ho někdy k nějaké objednávce určitě přihodím, protože si mě zase navnadila! :D

    ReplyDelete
  14. Podobné balzámo-rtěnky jsem si poslední dobou dost oblíbila.. A hlavně ty s bambuckým máslem :3

    ReplyDelete
  15. Jeden mám na cestě a šíleně se na něj těším. No vlastně už je asi na poště, ale jsem právě dost líná si pro něj zaskočit:). Snad budu taky tak spokojená.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.