Sunday, March 30, 2014

TAG: The 90´s kid!


Dnešní TAGovku jsem převzala od Lily a Anny, které natočily video. Moc se mi TOTO video líbilo a hodně jsem se u toho nasmála a říkala si: "No jóóó, to jsem měla taky!" :D Práce na tomhle článku mě fakt moc bavila, protože jsem se vrátila do svého dětství a dospívání. A zkonstatovala jsem...že jsem se z toho ještě nedostala :D

1. Oblíbený Disney film?
Tady bych asi váhala, protože ty mám nejradši! Kdybych si mohla vybrat jen jeden, tak asi Malou mořskou vílu. Vždycky jsem si zpívala písničku Pod hladinou "...nech mýlek a hloupých plánů. Zkus řádně se podívat, co krásy je v oceánu, co můžeš si více přát!" :D A takhle pořád dokolečka :) Potom jsem pořád dokola sjížděla Alladina, Mulan, Lvího krále (u které jsem dokonce i jednou brečela!), Kráska a zvíře (měla jsem dokonce i omalováky, které byly uctívány jako svatý grál!), Pocahontas, Lady a Tramp... Jo, jsem disneyofil :D



2. NSYNC or Backstreet Boys?
Stoprocentně Backstreet Boys! Měla jsem jejich plakáty. Kupovala jejich vykrojená CDčka. Hitovky jako I Want It That Way nebo Everybody. Kdo je nezná?! Ještě teď je pouští u nás v nákupním centru, tak se aspoň na chvíli vracím do svých mladých let :) Jo a samozřejmě nejhezčí byl Nick a za ním hned v těsném závěsu Kevin :)






3. Oblíbený zpěvák/zpěvačka/kapela?
No bylo by jich několik. V prvé řadě Spice Girls a jejich Wannabe, pak Britney Spears s její startovačkou Baby One More Time, Kelly Family ("tejden se nemyli" jsme vždycky říkali), Shaggy a jeho Boombastic, No Doubt a Don´t Speak, Los Del Rio a Macarena (na kterou se tancovalo i na diskotékách!) a plno dalších! Jéé, pojdme si všichni skočit makarenu! Jo a potom taky Šmoulové a jejich Šmoulinka už vaří makaróny ("Tak tedy Šmoulinka už vaří makarony. Ví, kdy je cedit, jak je voda osolená") :D A tuna dalších...







4. Oblíbená sladkost?
Určitě Kinder vajíčka. Ale tu čokoládu jsme jedli jen málo. Sbírali jsme totiž figurky (milovala jsem hrošíky!) a to jako diví. Já měla celé dva plné kýble od Chewy. To byly ještě krásné a pořádně udělané. Ne jako ty hnusy, co jsou tam ted :) Pak jsem měla ráda Lipo nebo takové ty jedlé korále a hodinky :)



5. Nejdivnější módní trend?
Mašle ve vlasech. Takové ty na sponce. A v mých brzkých teenagerovských časech, kdo neměl  elastické zvonáče jako by nebyl! Tričko nad pupík a k tomu dva nagelované proužky vlasů volně spuštěné do obličeje. Plus ještě takové ty zkroucené umělohmotné drátky do spirálek na krk (elastické tetování?) a bylo to! :D Jé a pak se hodně nosily džíny se sukní a širokými pásky. Pamatujete?






6. Oblíbená hra?
Kdo hrál Pogy, nechť se přihlásí! Půjdem si zahrát znova :) Já měla obr sbírku. Jednou jsem dokonce nad kamarádem vyhrála měnič s opravdovým štírem uvnitř! A to bylo něco!



A když měla moje sestřenka první počítač, starou 386 (jo i takhle vypadal počítač! :), tak jsme hráli takové ty staré hry jako Doom nebo Alladin. Milovali jsme to :)

A venku jsme stašně často s holkama skákaly gumu :)




7. Na co jsi koukala po škole?
Hodně často na Pevnost Boyard (ale tu starou klasickou verzi), Pobřežní hlídku (s Pamelou a Davidem Hasselhoffem), Krok za krokem, Plný dům. Pak k nám dorazila první telenovela, tak jsme všichni koukali na Esmeraldu a všechny holky chtěly mít svého José Armanda :D Ježišikriste a jak byl mohla zapomenout na Divokého anděla a Natálii Oreiro! Sakryš. Po José Armandovi potom všechny chtěly Iva. A já dokonce měla i  knížky s dějem této telenovely. A když jsme náhodou něco zmeškali, tak jsme si to potom všechno řekly ve škole :)





8. Oblíbený kniha/časopis?
Bravo, Bravogirl, Dívka, Top Dívky...Sakra moc toho bylo! Byly tam super tetovačky a skvělé dárky. A v mých dětských letech Pusík a Abíčko :)



9. Oblíbený obchod s oblečením?
Noo, asi vietnamci :D To byl totiž jejich boom u nás v ČR. Levné a bylo to in. A nám  to stačilo. Pak přišel na řadu New Yorker. Kdo neměl něco z NY jako by nebyl! Ale sranda je, že ted ten obchod nemůžu vystát :D



10. Oblíbená kosmetika?
No trvalo hodně dlouho, než mě mamka nechala se poprvé namalovat. Ze začátku byl dokonce i problém s bezbarvým lakem na nehty! Ale jakmile naši zjistili, že se mnou stejnak jinak nepořídí, začala jsem k vánocům a k narozeninám dostávat kosmetiku Miss Sporty. Nejdřív všechno průhledné (řasenka, gel na obočí, lesk na rty), pak jen v nude barvách. A k patnáctým narozeninám jsem dostala svou první opravdickou rtěnku v hodně světlé barvě od Miss Sporty a hýčkala jí jako oko v hlavě! Co na tom, že jsem vypadala jako chodící mrtvola. Hlavně, že jsem měla rtěnku :D Od té doby na tuto značku mám alergii a moc jí nevyhledávám...Přijde mi, že se u nic skoro nic nezměnilo, od té doby, co jsem jí prvně dostala :)



Ufff, tak to by bylo :) Doufám, že jste si TAG užily a že jste si třeba i zavzpomínaly. Pokud by chtěl někdo TAG převzít, s klidnou duší tak může učinit. Já jsem hodně zvědavá, na co jsem ještě zapomněla a co třeba pamatujete vy :)

Jste také 90´s kids? Co se vám ještě vybavuje?

Zdroj obrázků: Google

18 comments

  1. Ach, jako kdybys popisovala moje vyrůstání! Stejně byl ten svět takovej lepší, až na příšernou módu:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď. Někdy je mi lííto, že moje děti tohle asi nezažijou (pokud nějaké budu mít:D )

      Delete
  2. Tak to je přesný! Pamatuju si, jak jsem každý víkendový ráno vstávala snad v 6 (šílenost! :-D) a seděla u disneyovek :-D Pak taky Lunetic a V.I.P., Šmouly jsem taky sjížděla dokola... Pogy a gumu jsme hráli kde to šlo, pak ještě takovou jako mini-gumu na prstech... Pak si pamatuju na neustálý prozvánění se mobilem, větu na konci každý smsky "a odepiš" a vyměňování si dopisů ve škole s holkama, který jsem každej den viděla :-D A kromě toho plastovýho tetování, který teda potkávám ještě i dneska, jsme měli magnetický piercingy do nosu a takový spirálky s kamínkama, který se nacvakaly do vlasů, z Top Dívky asi :-D A teď jsem si tu pustila tu znělku z Divokýho anděla a cejtila jsem se, jako když jsem právě přišla ze školy a hodila tašku do kouta :-D Jen mě chytla až ta druhá vlna, když to opakovali, takže nejdřív jsem vždycky zůstala jediná stát venku, když všichni utíkali domů aby to viděli a pak jsem zase odcházela na hodinu jediná já :-D Pak to byla ještě Kachorra, Divoký měsíc, Dawsonův svět, Smallville a Gilmorky...A co se týče sladostí, pamatuju na bom jedlýho papíru, pak jsem milovala takový ty lízátka, co na nich byl zadek a měnily barvu a pak taky takový mini ufo talíře právě z jedlýho papíru, naplněný kyselým práškem... ty jsem tuhle viděla v Anglii, koupila si je a celej pytlík sežrala na posezení :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty lízátka si ještě občas kupuju,ale už to není to, co bývávalo. Ufouny jsem taky milovala a jednlý papír rozhodně taky :)

      Delete
  3. Hodně zajímavej TAG, to jsou mi novinky :-D Joo Backstreet Boys znám náhodou taky :-D A Lunetic :-D
    Na Esmeraldu koukala babička, tak jsem to jako mrně taky žrala :-D
    Ach bože, to byla móda! :-D Úplně tě v tom vidim :-D

    ReplyDelete
  4. Hehe jsem se zasmála :D Devadesátky byly nejlepší!

    ReplyDelete
  5. No jo, Miss sporty, to pro nás byl luxus. :D
    Ale já jsem byla jako dítě respektive puberťák dost out, a hlavně to jsem si prožila až v novém tisícíletí. :)) Ale Kelly family jsme poslouchali taky. A šmouly. A hlavně ty divné drátky na krk jsem nosila též... To byly zlaté časy. :)
    A z Disneyovek mám stejně nejraději Pocahontas! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jo, Miss Sporty byla hodně velká vymoženost a luxus, když to někdo měl :) Pocahontas byla krásná. Nejlepší tam byla ta vrba a mýval :)

      Delete
  6. joo, moje mládí :D ve všem se poznávám! zrovna nedávno jsme si s přítelem prohlíželi jeho sbírku figurek z Kinder vajec, ty nové hračky jsou děs a bída, na hrochy, lvy, tučňáky atd. nemají ani zdaleka... (a kdyby se někco ptal, tak ano, pořád si kupuju Kinder vejce, i ve 25... respektive mi je kupuje tchýně :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A proto Kinder vejce už nekupuju. Ne že by mi čokoládka nejela, ale ty hračky. To je děs!

      Delete
  7. Jéžiš, úplně jsem se nechala pohltit nostalgií. A stačilo k tomu pár úvodních tónů z Baywatch:))) Jó, to byly časy. Díky za pěknou retro procházku časem, měly jsme to ve většině případů stejný, tak jsem si to užila ;-)
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si psaní článku taky užívala a hodně zavzpomínala :)

      Delete
  8. tak pogy vidím poprvé v životě a vůbec si nedovedu představit, co se s tím má dělat :D To bude tím, že jsem dítě 80tek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogy byly hodně dobrý :D Dokonce i Wiki je zná :D

      http://cs.wikipedia.org/wiki/Pogy

      Delete
  9. celý tenhle článek je docela flashback :D není bod, v kterém bych mohla nesouhlasit!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.