Wednesday, March 19, 2014

TAG: Právě teď!


Zdroj
Dnešní článek se ponese v duchu TAGu. Nechtěla se mi vymýšlet žádná sáhodlouhá recenze. A tak jsem radši využila jedné tagovky, kterou jsem ještě nedělala a která se mi moc líbí na ostatních blozích. Konkrétně jsem ji převzala od Sabči, ale trošku si to poupravila. Snad to neva. Jdeme na to!

KNIHY
Konečně mám na čtení něco, co neobsahuje slova jako management, strategický nebo plánování. A náramně si to užívám. Jen od státnic jsem stačila přečíst 5 knih a další 2 rozečíst. Nejčastěji knihy čtu přes Kindla, který se stal mým kámošem do nepohody, do troleje nebo do čekárny u doktora. Tahám ho úplně všude. Mám v něm přes 100 knih, takže mám z čeho vybírat. Všechny přečtené knihy si ukládám SEM, abych na ně nezapomněla nebo abych si vybrala, kterou chci číst dál. Pokud byste se chtěli registrovat, můžete využít TENTO odkaz. Mně to pomůže a vám to neuškodí :)

Momentálně mám rozečtenou knihu od Larse Keplera Písečný muž. Hlavní postava, komisař Joona Linna, nás provází ve všech dosud napsaných knihách a já se musím přiznat, že mi tak nějak přirost k srdci :)

Zdroj
Další knihu, kterou mám rozečtenou je výbor z díla Hanzelky a Zikmunda nazvané Legenda H+Z První cesta. Takže zrovna cestuji napříč Afrikou a zažívám dobrodružství spolu s těmito cestovateli :)

Zdroj
HUDBA
Zrovna teď poslouchám a moc se mi líbí. Novozealandská zpěvačka LORDE. Myslím, že mojí kamarádce Marťě by se mohla líbit! Nemám k tomu co říct. Prostě závislost :)




MAKE-UP
V součastnosti je to hodně velká nuda, ale mně se líbí. Stačí mi k tomu pouze minerální make-up EDM, korektor Fit me, báze Artdeco, tužka na obočí od Catrice, paletka Inglot, gelové linky a řasenka od L´Oréalu. Jednoduché, rychlé a vkusné. A navíc slušivé :)


PÉČE
Už jsem si konečně našla svou rutinní péči, kterou jsem si vyšperkovala k dokonalosti a snad to moje pleť ocení. Zatím - ťuk, ťuk, ťuk - se mi odvděčuje pěkným vzhledem s minimem pupenců. Na toto téma chystám rozsáhlejší článek, tak si na něj počkejte. Fotky už jsou, teď jen počkat na ten text :) Ale pořád říkám, že základem je ČISTIT, ČISTIT, ČISTIT. Šetrně.


JÍDLO
To mi připomnělo, že bych si měla jít udělat oběd :) Poslední dobou nějak ulítávám na vegetariánských jídlech. Nejraději chodím do vegetariánského bistra Satyr, kde mají vždy skvělý výběr a hlavně výborné jídlo! Ještě jednou díky, Marti :)

Zdroj
GUILTY PLEASURE
Rozhodně Instragram. Nevím proč. Suďte mě. Nebo ne. Ale je to tak. Ráda se s vámi dělím o  střípky z mého života :)
 

TĚŠÍM SE NA...
...pátek. Jdeme na dokument Mý věci, který se promítá v rámci filmového festivalu Jeden svět. Je to o klukovi, který se na rok vzdá všech svých hmotných věcí. Má je ve skladě a každý den si může vzít pouze jednu věc. Dokument má poukázat na to, kolik toho vlastně potřebujeme v životě. A navíc, tam běhá nahatej a pěknej chlap :D


WISHLIST
Momentálně jsou to tyhle kousky, o kterých se můžete dočíst TADY. Jeden kousek už mi trůní doma. Copak bude následovat :)


BAVÍ MĚ BLOG
Hodně mě poslední dobou baví číst Annu z Vivianna Does Makeup. Koukám ráda na její videa a přijde hodně sympatická a nad věcí :)


A co vy a vaše Právě teď? Copak děláte?

15 comments

  1. LORDE ... to zní hodně dobře :) tak mám zase širší playlist :)

    ReplyDelete
  2. páči sa mi tento TAG :) asi si ho zapožičiam, aby som trošku preriedila neustále recenzie na blogu - a možno z toho bude rovno video - vďaka za inšpiráciu

    ReplyDelete
  3. Vegetariánské bistro? Tam mě musíš vzít. :)

    ReplyDelete
  4. Já chci u nás taky vegetariánské bistro! :(
    Jinak já čtu teď pro změnu Adlera Olsena, takže seveřani táhnou. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten je skvělý, začala jsem číst první díl oddělení Q minulý týden a teď čtu třetí a těším se na čtvrtý:) co nejdřív mám v plánu koupit knihu od Yrsa Sigurdardóttir (nechce se mi to skloňovat:)) a Vraní dívku, doporučuju Skočný příliv, ten byl úžasný, kdybyste nečetly.. severským detektivkám jsem dočistal propadla..
      databazeknih.cz je skvělý pomocník a bez kindlu už ani ránu, jsem ho na měsíc půjčila a byla jsem z toho nešťastná, ale za to mohlo asi i to, že hra o trůny není zrovná tenká kniha:)
      těším se na článek o rutinní péči!

      Delete
  5. Už se moc těším na tvůj článek týkající se péče o pleť. Myslím, že tento krok dost zanedbávám a ráda bych se inspirovala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem zvědavá, jestli někoho zrovna moje péče bude inspirovat :)

      Delete
  6. Čtení, před třemi týdny jsem si koupila dvě knížky a už dočítám tu druhou. O první jsem psala na blogu a hodně jsem se u ní nasmála. To ale brzy skončí, semestr se převalí do druhé poloviny a já z učení nevytáhnu nos... :-(

    ReplyDelete
  7. Hezký článek :), písničku Team taky zbožňuju :D!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.