Sunday, March 16, 2014

SPRING WISHLIST


Jaro už je tu. Zachvíli se bude měnit ten zpropadený letní čas. A s hezkým počasím a novým časem jsem tu já s aktualizací mého jarního wishlistu.

1. THERMOS Termohrnek - oficiálně prohlašuji, že moje peněženka nesnáší mojí nej kamarádku Marťu :) Hrnek je celý z nerez oceli a je prostě strašně krásný! Líbí se mi i barvička. Jen se rozhoduji, zda koupit hrnek s uchem nebo bez něj. Pochopte, v práci potřebuji něco na domácí kafíčko  nebo čajíček :)

2. FILOFAX Metropol - ve velikosti Personal a v červené barvě. Zprvu jsem si říkala, že nic takového nebudu potřebovat, protože mám diář v mobilu. Chyba však nastane, když se mě někdo při hovoru zeptá, jestli nemám čas. Sama si všechno nepamatuju a do mobilu se během hovoru nepodívám. Od včerejška jsem hrdou majitelkou tohoto červeného fešáka díky mé milované mamince. Jako dárek za státnice. Miluju jí :)

3. PAI Avocado&Jojoba Hydrating Day Cream - zamilovala jsem se! A to doslova. V komentářích mi někdo psal, že po tomhle krému se nebudu lesknout a navíc bude skvěle pečovat o mou pleť. Nemýlila jste se děvčata a moje první výplata padne za oběť tomuto miláčkovi. Moje pleť je po něm jako ze škatulky :)

4. PAI Rosehip BioRegenerate Oil - dochází mi můj milovaný šípkový olejíček značky A´kin a je čas vyzkoušet tenhle high level, který by měl bělit i skvrny po akné. Na tohle já teda slyším. To teda jo. Všude, kde na něj narazím, tam ho opěvují. A já chci taky :)

Máte něco z tohoto seznamu? A jak se těšíte na změnu času?

17 comments

  1. Termohrnek bych si taky moc ráda pořídila :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem pro termohrnek bez ucha :) Líbí se mi více. PAI mě teda zaujaly, jdu je hledat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai je fakt super :) Já se pořád nemůžu rozhodnout :D

      Delete
  3. No ten termohrneček! :) tohle mi nedělej! :/

    ReplyDelete
  4. Nemam nic, ale Pai bych se nebranila ;)

    ReplyDelete
  5. hele ... odkdypak mě tituluješ BFF? :D ale samozřejmě mi to lichotí, né že ne :)
    taky jsem se rozhodovala s / bez ... a nakonec u mě vyhrál ten s ouškem ... přijde mi, že víc zdůrazní kontrast tyrkys - bílá ... ale hlavně mi přišel úchyt praktičtější .. jako hrnek je úzký a drží se dobře, to jo .. ale s uchem se v některých situacích přece jen manipuluje líp .. třeba když máš plné ruce, nebo při nastupování do vlaku (dnes ozkoušeno) :D

    a krémík se už nemůžu dočkat, až sama vyzkouším ... :) možná bych se mohla k tvojí objednávce přidat a obrat tě o vzoreček (ale zase ti ho nevypatlám :P ) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jinak můj vypadá takto -> http://www.thermos.com/products/teal-vacuum-insulated-travel-mug.aspx

      a jedna technická ... nešlo by trošku zvětšit písmo? :) ... v příspěvcích je to ještě dobrý, ale to komentářový je pro mě k nepřečtení !!! :D

      Delete
    2. Se nevytahuj :D Já ho chci taky :)

      Delete
  6. Ten tvůj seznam je prima, já měla podobný před Vánocema. Dostala jsem krásný diář - není nad papírové provedení. Občas se bavím tím, že listuji starými diáři a starými měsíci a vzpomínám... ;-) Co se týče termohrnku, já na mém wishlistu měla hrnek ze Starbucks, který NETEČE, což oceňuji vzhledem k tomu, že s ním cestuji přes celé město ;-) bára.kára

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, hlavně ať neteče :) Taky mám ráda listování staršími diáři...měla jsem to ráda i u mamky, takže ty své schovávám po starší generace :)

      Delete
  7. Jee ja mam taky Metropol, ve velikosti Pocket coz je idealni do kabelky a ted mam na ceste Apex A5, ktery budu pouzivat spis doma. Filofax diare jsou uzasny! ;)

    ReplyDelete
  8. Tak já jsem jedna z těch, kdo doporučoval Pai pro suchou pleť a jsem ráda, že Ti sedí... Škoda jen té astronomické ceny... třeba ho časem umíchá levněji Kiss a bee :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Třeba, ale stejnak ho musím mít...po příští výplatě do něj jdu, rpotože je fakt boží. Asi je to DAS krém :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.