Tuesday, March 25, 2014

SPIEZIA Organics Facial Starter Set


Dnešní den mám takový hospodyňkovský. Ráno jsem upekla jedovatou bábovku, vyprala prádlo, uvařila oběd, uklidila byt a umyla nádobí. Pak jsem sebou spokojeně plácla do postele, že se podívám na pár dílů Chůvy k pohledání a hle. Vytuhla jsem. Na hodně dlouho :D 

Proto je dnešní recenze až teď. A na co bude? Na startovací balíček od britské značky SPIEZIA Organics, která vyrábí produkty, které jsou přírodní. Netestují na zvířatech. Jejich obaly jsou recyklovatelné. A v produktech nenajdete žádné chemické škodlivosti.

Tento balíček je prefektní pro ty, kteří si nevědí rady a chtějí vyzkoušet produkty ještě před koupí plného balení. Vyšel mě na 16 liber, protože byl zrovna v akci. Jinak ho sežente za cca 24 liber. Přišlo 5 produktů v pěkném látkovém pytlíčku (který jsem samozřejmě zapomněla vyfotit, ale prohlédnout si ho můžete ZDE.) Pytlíček obsahuje:

* Facial Cleanser 10ml
* Rose & Chamomile Gentle Face Scrub 10ml
* Rose & Vanilla Face Oil 10ml
* Nourishing Moisturiser 10ml
* Floral Skin Toner 10ml


Strašně moc se mi líbí ta balení. Ač nejsem příznivec růžové barvy, tak mě prostě zaujaly ty lahvičky s tonerem a olejem. A hliníkové obaly jsou taky retro a pěkné :) Začněme tedy podle pořadí použití. 

Čistící balzám obsahuje oleje včetně eukalyptového nebo hřebíčkového, které mají šetně čistit pleť a dostat z ní veškerý bordel. Má též čistit póry, regulovat tvorbu kožního mazu a zklidňovat pokožku. Je vhodný pro všechny typy pleti. Mně celkem i vyhovoval, jen byl prostě až moc olejnatý, ale tak nějak těžce. Musela jsem ho potom dostávat dolů pomocí žínky a drhnout. Moc mě proto nezaujal.

Jemný obličejový scrub exfoliuje, zjemňuje a zlepšuje krevní oběh. Obsahuje ručně proseté částečky heřmánku, které jemně obrušují pokožku. Vyráběn je ze 100% přírodních ingrediencí jako jsou například růžová voda, vanilka, kokosový olej, jojobový olej nebo sezamový olej. Je vhodný pro všechny typy pleti. Tohle je strašně fajn věc a hlavně jemná a nedráždí pokožku. Jediné co, tak je hodně tekutý a už se mi stihl vylít do poličky i přes zavřené víčko.

Květinový toner má osvěžovat a dočistit pleť, aniž by jí vysušila nebo podráždila. Neobsahuje alkohol a nemá takový ten heřmánkový odér. Opět vhodný pro všechny typy pleti. Za mě fungoval na jedničku a hodně jsem si ho užívala. Taky mi zmizel jako první. Vůbec pleť nevysušil a byla po něm hezky hebká a zhydratovaná.

Vanilkovo růžový olej je hodně lehký olejík, který opravdu voní po vanilce. Já jí z něj cítím :) Rychle se vstřebává, vyživuje a prý by měl i regulovat tvorbu mazu. Je vhodný pro normální a suchou pleť. K výrobě se používá růžový olej a vanilkové lusky. Dá se použít jako podklad pod make-up nebo prostě jen tak jako ochrana před povětrnostními podmínkami. Strašně krásně voní a pěkně hydratuje. Ale na šípkový olej to prostě nemá. Používám ho, když jsem doma nebo když mám super pleť.

Výživný hydratační krém je vhodný pro suchou a zralou pleť. Obsahuje jojobový olej, který má zbavit pleť pórů, dále vitamin A z mrkvového oleje pro předcházení infekcím, éterický olej Ylang Ylang pro uvolnění mysly a pro zvýšení krevního oběhu. Má poskytnout bohatou výživu pro pokožku. Pro mě velké zklamání. Absolutně mi nesedl. Mám po něm mastnou pleť, nevstřebá se, ale na druhou stranu  je zase opravdu výživný, protože je moje pleť po něm hezky naducaná. 

Suma sumárum jde o pěkný set pro poznání značky, ale už bych si z toho asi nic nepopřídila. Maximálně ten vanilkový olejík na pleť. Produkty jsou podle mě drahé na to, co mi udělaly s pletí. Vlastně skoro nic víc než svedly jiné a levnější značky. A navíc mému nosu nevyhovuje ten heřmánkový odér. Vždycky si připdám jako v bylinné lékárně nebo v apatice. Mně to smrdí jako týden nošené fusky :D

Už jste zkoušely? Znáte značku Spiezia?

20 comments

  1. ty obaly jsou tak krásné, já prostě zbožňuju růžovou :) jiank značku jsem dřív neznala, tak díky za rozšíření obzorů, i když mě nic z toho nenalákalo ke koupi. já teď zkouším to Kivvi a je to teda pecka

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Kivvi jsem už něco slyšela :) Budu na to muset mrknout. Jako obaly pěkné, ale ty se nekupují :D

      Delete
  2. Obaly vypadaji krasne, ale kdyz jsi z obsahu nebyla dvakrat stastna, tak me to ani nelaka zkouset :)

    ReplyDelete
  3. To je ale roztomiloučký! A i přes tvůj verdikt bych se nebála sadu zkusit :) Jinak značku neznám, v poslední době si připadám hodně zaostalá, všude koukám na ty krásný přírodní věci, který vidím prvně v životě :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokud chceš vyzkoušet, pak doporučuju počkat si na nějakou akci :) Třeba ti bude vyhovovat :)

      Delete
  4. Značku neznám, nic mi to neříká. Obaly jsou krásné, roztomilé, ale asi to nevyzkouším...bára.kára

    ReplyDelete
  5. Ty obaly jsou fakt nádherné! I přes Tvé nedoporučení bych si do toho investovala ty prachy :)

    ReplyDelete
  6. Ten vanilkový olejík je vážně úžasnej. :-) Jak voníí.. :-) A vstřebává se opravdu krásně a rychle.
    Ke krému jsem se ještě nedostala, ale už se na něj těším, i přes ten heřmánkový odér :-D
    Děkuju za vzorečky :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš zač zlato. Ráda se s Tebou podělím o další :)

      Delete
  7. Tiež som pokukávala po tejto sadičke, ale nakoniec zvolím len tú menšiu - v nej je olej a čistiaci balzam.. Teším sa na vanilkovú vôňu..
    filozofiaženskejkrásy

    ReplyDelete
  8. Vypadá to moc krásně a hlavně lákavě.

    ReplyDelete
  9. Tuto značku vůbec neznám, ale ta balení jsou rozkošná!:)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Mě to hrozně láká, viděla jsem prodávat zkušební duo odličovadla s olejíčkem... hned mě to zaujalo. Ale podle popisu jsem odhadla, že velké nadšení a nakonec nic z toho, navíc heřmánek dost špatně snáším. Tvůj popis přesně odpovídá tomu, co jsem od produktů čekala...Bude sice těžké odolat obalům, ale neplánuji tedy nákup. Dík za recenzi, jiná česká snad ani není a přeci jen v Aj to není tak čtivé.

    ReplyDelete
  11. Petro, jak jste se na tu kosmetiku dostala? Nikde ji nemuzu sehnat. Naopak olejova bio kosmetika mi vyhovuje! diky Ida

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.