Friday, March 14, 2014

Blogosetkání s Domčou + náhradní vítězka GA

 
Bylo 17.února okolo 16.hodiny odpolední. S taškou v ruce jsem čekala na Americké u našeho legendárního pomníku a byla nervózní. Hodně nervózní. Nedělá mi problém seznamovat se s lidmi, ale když jdete na domluvenou schůzku a nevíte pořádně, jak ten druhý vypadá a jaký vlastně je. No, je to jako jít na rande na slepo. V hlavě se vám vynořují otázky typu "A co když si spolu nebudeme rozumnět?" nebo " Co vlastně budeme dělat, když zjistíme, že nemáme nic společného?".

http://pelisek-pismenek.blogspot.cz/

Ale. Čekalo mě velké překvapení, když ke mně přišla usměvavá a sympatická štabajzna :) Hned jak jsme se pozdravily, byly mé obavy tatam. Domča je strašně fajn, milá a strašně zábavná slečna, se kterou jsme  našly společné slovo a neskončily jsme až do osmi do večera :D To je tak, když se sejdou holky se stejnými zájmy. Kosmetika a nakupování :D Navíc má skvělý a hlavně čtivý blog, který když začnete číst, tak nechcete přestat! Stačí kliknout na logo jejího blogu Pelíšek písmenek a jste tam :)

Dostala jsem spoustu super dárků a Domča nezapomněla ani na moje kočičí miláčky. Bohužel jsem mnamku nestihla nafotit, protože se po ní slehla zem hned, jak jsem přišla domů :) Já jsem dostala super vonavé tělové mléko od Dove, kterého už mám půlku. Nádherně hydratuje a opravdu dlouho voní. A dále jsem dostala masku na vlasy od Alverde, kterou jsem také hned musela ozkoušet. Prý si jí na ostatních blozích pochvalují a já nebudu výjimkou. Mám po ní strašně hladké a zregenerované vlasy. Rozhodně budu kupovat zas a zas!


A samozřejmě jsme utrácely! Vyšly jsme si do drogerie, kde se prodávají produkty značky Bione Cosmetics a každá si něco koupila. Bohužel, jak to tak vypadá, ani jedná z nás nebyla moc spokojená. Já si koupila regenerační šampon na vlasy. Dělá mi z vlasů hodně jemné chlupy, které jsou tak nějak splihlé a beztvaré. No prostě s konopným šamponem se to nedá srovnávat. Asi ho ani celý nespotřebuji. Nebo ho budu používat jako sprcháč :D


Neuběhl ani měsíc a my si daly znova malé randez-vous. Včera jsme byly opět provětrat naše peněženky a nakoupily spousty věcí, na které se můžete těšit v podobě recenzí. A navíc. Jsem opět dostala skvělý krém na ruce značky Dove, který jsem nutně potřebovala. Prostě si čteme myšlenky! A já myslím, že jsem našla mou novou shopping partačku! :)

P.S.: Příští týden jdeme zas! ;)

Aktualizace GA: Výherkyně balíčku č.1 z GA se mi doposud neozvala, takže jsem byla nucena vylosovat někoho jiného. Náhradní výherkyní se stává:



Výherkyni gratuluju a prosím, aby se mi ozvala co nejdříve na mail blogsimplelife@gmail.com s adresou, kam výhru zaslat :)


13 comments

  1. Taky jsem vždycky nervózní, když se mám sejít s někým, koho znám třeba jen přes email nebo fb a ani nevím, jak vypadá. ;) Tak už se těším na recenze :)

    ReplyDelete
  2. To je super. Já dneska byla taky na blogosraze, a musím říct, že jsem byla ze začátku trochu nervózní. Ale tak, člověk si říká, že kosmetiku musejí mít taky rády, když o ní píší... A všechno ostatní už bude v pohodě. :D
    Vás dvě bych taky ráda někdy viděla, škoda, že jste tak děsně daleko. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vím, všechno vím :D Přesně tak, prostě blogerky mají vždycky o čem povídat :D No o tom jsme s Domčou mluvily. Třeba to vyjde někde na půli cesty :)

      Delete
  3. Moc děkujiii :) udělalo mi to neskutečnou radost :) e-mail jsem psala:)
    Jinak je to skvělý článek, taky jsem z takových setkání nervozní :D

    ReplyDelete
  4. Já jsem taky vždycky nervózní :) Je fajn najít si ve svém okolí lidi, kteří sdílí kosmetickou zálibu :)

    ReplyDelete
  5. To je hezké, já si taky takhle jednou našla kamarádku, při prvním setkání jsem byla strašně nervózní, ale vyšlo to a párkrát do roka spolu strávíme celé odpoledne :).

    ReplyDelete
  6. To je paráda, když člověk najde takovou spřízněnou duši ;-) bára.kára

    ReplyDelete
  7. Děkuju za úžasně strávené dny a těším se na ty další. :)
    Mám tě ráda! :*

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.