Sunday, March 23, 2014

10 věcí, které mě naučil život s kočkou

Už to budou 3 roky, co s námi žije ta naše malá nervóza Zoe, a 2 roky, co k nám přišel náš malý satanista Joel! Za ten dlouhý čas jsem se toho stihla mnohé naučit a myslím, že se ještě mám co učit! A proto se tu s vámi podělím o deset malých podivností, které jsem s nimi zažila a které jsem se naučila.

1. Žádné kytky! Protože vám je stejně zdemolují, okoušou nebo vysypou na nejnevhodnější místo v bytě. Radši žádné kytky a čistý - bezhlínový - domov :)


2. Nikdy nejíme sami. Jsou to strašní žebráci. Jakmile si něco uděláte k jídlu, zavětří a už se jich nezbavíte. Tím spíš, pokud máte nějaké maso :D

 

3. Kabely z cesty. Kolik už jsme jich museli vyhodit. Minimálně 3 nabíječky na mobil, 5 sluchátek. Dále pak nakousaný kabel od fénu a žehličky na vlasy... Chcete abych pokračovala?! :)


4. Jsou všežravci. Náš Joel sní na co přijde. Miluje ledový salát, mrkev, brambory, dorty, kabely. No prostě fakt všechno. A když to nesní, tak to alespoň rozžvejká nebo rozžužlá do oslintané koule :)

 

5. Umí krkolomné kousky. Lezou po nejuzších špriclích, dělají přemety, jsou parkouristé, spí v podivných pózách, dostanou se do nevyšších míst a neví jak dolu... Je to záhada.


6. Pozvrací se na nejnevhodnější místo. Nemůžou na dlaždičky nebo parkety, oni musí na koberec nebo do postele. True story! 


 7. Mají rádi vodu. A strašně rádi jí chlemtají a válí se v ní, dokud se jí nenabaží :)

 

8. Umějí šplhat, i když mají velký břuch. Naše kočka je toho živým důkazem a ještě jde na návštěvu k ptáčkům. Je slušně vychovaná. Nejdřív zaklepala :)


 9. My bydlíme u nich, ne oni u nás! Obrázek mluví za vše...

 

10. Stejně jim všechno odpustíme! A budeme je bezmezně milovat! Kdo by totiž odolal tomu jejich kukuči. Přiznejte se! :)


A jak to máte vy se svými mazlíčky? Jen se pochlubte.

22 comments

  1. Do puntíku souhlasím. :-D Máme doma tři kočičí dámy a snesli bychom jim modré z nebe, jenom pro ten jejich pohled. :-)

    ReplyDelete
  2. Naprosto souhlasím. Naše "malá" Ťapinka vylezla jednou na strom, na budku si sedla a dobývala se do ní shora. Kocour nám skočil do vany a koupání miluje a nejraději se vyčůrá do předložky v koupelně. To kočička se vždy vyblinkala a po, když nemohla ven, vždy v koupelně na dlažbě, na to si nemůžeme stěžovat. Jsou to miláčkové, škoda, že si je nemůžu vzít s sebou do Brna. bára.kára

    ReplyDelete
  3. Hehe, hezký článek, pro mě docela zajímavý, jelikož mám pejska, tak jsem se něco přiučila z kočičího světa. Té na poslední fotce bych taky všechno odpustila :)

    ReplyDelete
  4. Moc hezké. Když jsme ještě měli kocoura, bylo to podobné, ale byl to super parťák. :) Jen tedy moc nešplhal, byla to těžce bytová kočka a hrozné trdlo, jednou spadl dolů z balkonu a málem vběhl do silnice. :/
    Jinak teď zažívám život s králíčkem a je to popravdě podobné. Sice nešplhá, zato všude skáče a je hrozně zvědavý, ale když k člověku přijde, vyleze na klín a nechává se mazlit, člověk mu odpustí skoro cokoliv. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti naši jsou taky bytový, ale mají přístup na balkon, tak asi chytají manýry :D Jj, králičici máte nádhernou :)

      Delete
  5. Jsou to previti, ale stejne je miluju.

    ReplyDelete
  6. Krásný článek. Sice mám hafana a ne číču, ale něco podobného bych také mohla sepsat. Ostatně, v hodně bodech se shodují :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě! Mě by zajímalo, jaké je soužití s pejskem :)

      Delete
  7. Na tu naši většina pravidel neplatí. Kytky, žádný problém. Stolování v pohodě většinou, asi je to tím, že zas tak často maso nejím a je hodně vybíravá. Žádný překousaný kabel za pět let. Asi by snědla téměř cokoliv, ale už odmalička jsme jí cokoliv nekočičí odpírali, takže asi ani nemá potřebu něco takového jíst. S lezením se vyblbne venku, takže doma sotva vyleze na okne nebo do postele. To zvracení u ná sna 100% platí. Nesnáší vodu. Kňourá, vříská, trucuje, drží se drápy a škrábe...

    ReplyDelete
  8. To je sladký <3 Už abych měla vlastní bydlení, vlastní příjem a vlastní kočku! Protože, i když to tak někdy nevypadá, oni nás milují stejně jako my je :) A ten pocit je k nezaplacení - vracet se domů, kde na mě někdo čeká a těší se na mě :)
    Jedině mě trošku překvapují ty kabely, to dělají všemožní hlodavci, ale u koček jsem to ještě nezažila. No evidentně je ještě pořád dost dobře neznám :-D Klidně sdílej víc obrázků svých kočičáků! :)
    Verunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verunko mluvíš mi z duše! Taky se na ně vždycky těším :) Kočku jsme to odnaučili pepřem a citronem, ale Joel se jaksi nechytá :)

      Pokusím se, pokud se nějaké fotky vyvedou :)

      Delete
  9. máme kočky 3 a naštěstí kabelů si nevšímá ani jedna, jedna kočka nezvrací, druhá neustále a kamkoli a kocour jde zásadně na chodbu na kachličky, on je totiž geniální, ale zase když ho nasereme, tak nám načůrá do bot.... ale umuchlala bych je láskou všechny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak Meduňko. Jsou to naši miláčkové :)

      Delete
  10. Všechno krom šestky jde aplikovat i na potkany – a šestku musím vyloučit jenom proto, že potkani neumí zvracet :)

    Největší hrůza jsou ty kabely... Teď už máme byt potkanuodolnej, ale než jsme na to všechno přišli, tak padlo hoooodně kabelů. Opravdu hodně.

    ReplyDelete
  11. Vážně povedený článek! Musím se vším naprosto souhlasit:) Ještě, že moje kočka žije venku a ne vevnitř, ale občas si ji dovnitř vezmu a stojí to vážně za to:D

    ReplyDelete
  12. No teda :) po roce vážně začínám věřit řečem, že mam dokonalou kočičku :D i když ona je spíš takové malé trdlo než kočka a povahou spíše do psa :) ani mňoukat pořádně neumí :D skákat do výšky taky ne a nikdy mi nikam nevylezla, protože se bojí, bojí se i otevřeného okna (což mi vyhovuje) je to takovy malý strašpytel :)

    ReplyDelete
  13. naprosto výstižný článek :D jen nemůžu souhlasit s bodem, že milují vodu - ta moje potvora se jí vyhýbá jak může. poslední bod to říká všechno :D

    ReplyDelete
  14. Nemůžu s tebou více než souhlasit! Ale my máme ještě lepší dvojku - kočku (je u nás měsíc) a zakrslého králíka, který trošku vyrostl (je u nás 10 měsíců). Nejdříve se nekamarádili, teď se perou-mazlí? Kdo to má poznat?

    Kotě mi otrhává zásadně jen uschlé lupeny, takže ty dvě kytky, co to měli kousek do hrobu, tak jsem v hrobě. Nejradši chrápe na sušáku, kde je ještě prádlo. Nechápu, proč nám furt skáče do vany! Koupelnu máme studenou, takže kočka má rýmu a v noci na mě prská všechny bacily, takže jsem nachcípaná taky. V posteli nespíme dva, ale čtyři, protože když kočka s námi spí v posteli, tak králík musí taky (dělal hrozný randál z klece, že se stejně nedalo spát). Zatím kotě nezvracelo, ale somruje pěkně (viz video, co jsem dnes dala na instagram (nick: JanulkaCZ)). #nasebunny #nasepenny

    Na rozkousávání a bobky máme králíka. K telefonu mám růžová sluchátka, protože byla levnější než ta bílá... troje jsme už museli vyhodit, nabiječky k telefonu jsem ani nepočítala (radši), sežrané povlečení, deky, mikiny... mám takový pocit, že mám prokouslý i ponožky.... jak jen to ten králík dělá?

    Jedno je jisté - se zvířaty se člověk nikdy nenudí! ;)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.