Friday, March 28, 2014

7 kosmetických pomocníčků


Takhle při pátku, bychom si mohli dát článek na téma, bez kterých kosmetických pomocníků bych nedala ani ránu. Vybrala jsem jich jen 7, ale asi bych jich bylo ještě o něco víc počítám-li pinetky, vatové tamponky, skřipce, nůžky, apod.

1. Žiletka Gillette Venus - c´mon ... která ženská se bez toho obejde? Já jsem jednou zkoušela voskové pásky na nohy a teda jako nic moc. Chlupy na místě a všude okolo lepivá růžová hmota. Zbyly mi asi 3 pásky, které si stříhám a používám na obočí :D btw. Gillette dělá nejlepší břitvy. Odstraní úplně všechno a opravdu je rozdíl mezi tímto a jednorázovkama. Věřte mi :)

2. Pinzeta - svojí úžasnou ze Sephory, kterou mi všechny záviděly a díky  které jsem objevila Sephoru, jsem ztratila. Ještě ted se mi po ní stýská. Nahradila ji tahle chudá (dražší) příbuzná z DMka. Jako vytrhá skoro všechno, ale je s ní horší manipulace. Prostě sephorácká byla ta pravá. Fnuk :(

3. Kleštičky na nehty - no něčím ty paznehty na nohách stříhat musím. Pohodlné a rychlé, co víc si přát. Občas se hodí, když nemáte po ruce nůžky a zrovna vám vykoukla nitka na tričku :D

4. Pilníky - dostala jsem sadu těchto skleněných pilníčky. Můžete na ně mrknout TADY. Jsou fakt super. A jsou hlavně ze skla. Pokud na to nejste zvyklé, chvíli to potrvá, protože někomu to může být nepříjemné. Ale myslím, že jsou na nehty lepší než ty železné ;)

5. Gumičky - nesnáším, když mi někde trčí vlasy. A jak zamaskovat mastné vlasy než culíkem?! Co si budeme vykládat že. Vždycky, když jdu ke kadeřnici na zkrácení (pokud mě to popadne), prosím ji, abych to potom mohla dát do culíku :)

6. Houbička - tu jsem s koupila, když jsme byly nedávno s Domčou na naší spanilé nakupovací jízdě po DMku. 2ks stály do 50Kč a já nechápu, jak jsem bez toho mohla žít. Nic lepšího na odstranění masek a čistících krémů neznám. Konec je těm časům, kdy jsem byla zmáčená od hlavy až k patě při mé každodenní rutině :)

7. Ořezávač nehtové kůžičky - poprvé jsem se s tím setkala v jednom z LB. Nejdřív jsem nevěděla, jak s tím zacházet, ale internet a youtube je všemocný a na něm jsem našla návod na použití. Od té doby krouhám a krouhám, než jsem ten z LB zahrabošila někde doma. Moje nehty začaly vypadat jako divoká buš s těmi všemi záděrami a hnusnou odlupující se kůžičkou. Jednou jsem to konce zkusila kleštičkami na nehty, ale to nezkoušejte. Výsledek nic moc a navíc se, jako já, můžete šmiknout :)  Náhradníka můžete vidět na fotce. Stálo mě to skoro jedny boty, protože jsem musela projít skoro všechny drogérky v Plzni, než jsem na něj narazila v DMku. Bez něho už ani ránu! Nechci zažívat ten pocit bezmoci, když mám záděru a nemůžu se jí zbavit, aniž bych si musela rozpárat nehet a bylo všude krve jako z vola :)

A jací jsou vaši pomocníni, bez kterých se neobejdete?

26 comments

  1. Ty houbičky mají nejlevnější v Rossmannu - alespoň u nás - za 19,90,- Kč/2ks.
    Jinak jsem prohlásila stejnou věc, jakmile jsem jí vyzkoušela "nechápu, jak jsem bez toho mohla žít". Jsou skvělé :)

    By-Moni

    ReplyDelete
    Replies
    1. A já je tam nenašla:-( Ale jak píšeš. Užitečná věcička :)

      Delete
    2. U nás je mají u odlakovačů a hned vedle nich je stojan Essence myslím. Příště se zeptej prodavačky třeba :) Určitě je tam budou mít :)

      Delete
    3. Ok, díky za tip. U nás to každý týden mění, takže se asi příště fakt zeptám :)

      Delete
  2. Tak zrovna damsky Gillette mi prijdou totalne k nicemu. Pouzivam pansky Wilkinson jednorazovky. Celkove mi ty damsky prijdou na nic.
    Beauty of pink

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pánský jsou nejlepší už kvůli tomu na co jsou, ale třeba přítel si kupoval Gillette jednorázovky a pak přešel na strojek s výměnnými břity a prý je to jako nebe a dudy ;) Já už přemýšlela, že mu jednu hlavici ukradnu, abych to porovnala :) Výhodou je, že gillette strojky by měli být univerzální, ale ještě jsem to nezkoušela ;)

      Delete
  3. gillette je best :) krásně hladká nepodrážděná žiletka, nikdy více jinou!

    ReplyDelete
  4. Má milá :-) Venus žiletky jsou naprosto úžasný, jiný už v mojí koupelně nemají místo. :-)
    Já chci taky už konečně skleněnej pilník (díky Biosilu už budu mít taky co pilovat. Dokonce jsem na něj nezapomněla a vezu si ho i domů, ať žádný den nevynechám! Dobrý co? ;-)..) Takže víš co budem kupovat v květnu jo? Pilníček pro Dominku a její silné nehty.
    Ke gumičkám nebudu nic dodávat. Snad jen - chvála tomu kdo s nimi přišel. ;-)
    Houbičky <3 To je zázrak. Už nikdy bez nich. Zítra budu maskovat a houbička se mnou taky jede domů. :-)

    Mimochodom - naprosto úžasný téma na článek! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D mluvíš mi z duše :) Pilník koupíme neboj :)

      Delete
  5. Venus žiletky taky miluju, což mi připomíná, že bych měla pomalu koupit nové, moje už vypadají maličko jetě. :D
    Houbičky jsem ještě nezkoušela, ale asi bych mohla! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodně An. Doporučuju je. Moc nestojí a je s nimi lepší práce ve všech směrech :)

      Delete
  6. Žiletky mám Willkinson Quattro. Gilette mi přijde jako prutvánkový plech:-). Navíc mi vyhovuje, že Quattro mají přes břity mřížku, takže to nejde použít jako škrabka na brambory (narozdíl od Gilette, byla jsem pořezaná v jednom kuse:-) ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? To se mi nikdy nestalo. Ale proti gustu... :)

      Delete
  7. Na skleněné pilníky si dělám zálusk:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodně moc dlouho neváhej, jsou nejlepší :)

      Delete
  8. Kromě houbičky to mám úplně stejné, ještě tangle teezer bych sem zařadila :).

    ReplyDelete
  9. Eh, myslím že se shodneme tak v 85 % :D Kleště na nehty už jsem odložila definitivně, na nohy si taky vystačím s pilníkem. Prioritně asi 1.ořezávač na kůžičku a pak 2.-6. vše ostatní. Jsem vždycky strašně nervní, když u sebe tu vidličku nemám; přerůstající kůžička je můj celoživotní problém a než jsem to pochopila, dost jsem se s rukama/nehtama natrápila. Venusky jsou best, v jiných než 5-břitových už nejedu. Gumička je evergreen, bez pinzety alias neupravenýho obočí taky ani ránu, pilníky jedině skleněný nebo papírový (ve skutečnosti kovový pilníky "dopomáhaj" ke třepení nehtů, tak bacha) a kouzlo houbiček v poslední době zrovna objevuju :) Jo, Peti, shodneme se! :-)
    Verunka

    ReplyDelete
  10. ten zasrtkávač kůžičky z DM mám taky, nadám na něj dopustit!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už ho začnu s sebou nosit úplně všude! :)

      Delete
  11. Gillette Venus jsou nejlepší! :) Ale ty houbičky na mytí pleti jsem musela vyřadit, pleť se mi po nich zhoršovala.. A to kopýtko na odstraňování kůžičky jsem používala roky, ale poslední dobou používám pomerančové dřívko na zatlačení :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ony by se asi měly po nějaké době vyměňovat ne? Uvidíme, jestli i mně se nezačne něco dít. Pomerančové dřévko by pro mě bylo asi zbytečné. Já to totiž používám i na záděry a tak ;)

      Delete
  12. díky, bože, za dobu, ve které žijeme! :D bez žiletky, pinzety, kleštiček na nehty nebo pilníku si život představit nedokážu :D ty houbičky mám také - šikovný věcičky, já je používám na smývání pleťových masek. zato třeba ořezávač nehtové kůžičky jsem snad v životě nepoužila :X :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, chvála bohu za tuhle dobu :) Ořezávač je fajn věc! :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.