Monday, March 17, 2014

DERMACOL Imperial Make-Up


Pondělní recenze se ponese v duchu Imperial Make-Upu od Dermacolu. Koupila jsem si ho na popud Týny z IYF, která ho hodně vychvalovala. No. Nebyla jediná. Na různých blozích jsem četla, že je to jednička v make-upech. Tak jsem neváhala a jeden kousek zakoupila. Jaké jsou mé zkušenosti?

Make-up jsem kupovala v DMku za sníženou cenu 99,-Kč, která by měla být trvalá. Jedná se o hydratační make-up s výtažkem z orchideje. Slibuje jemnou texturu, která má pleť sjednotit a projasnit. Též má docílit jemnější a hladší pokožky. Make-up má nižší až střední krytí a je dermatologicky testován. Je vhodný pro všechny typy pleti.

Tubička je jednoduchá, plastová a šroubovací. Líbí se mi její kontrastní a tmavé provedení. Make-up prodávají ve 4 odstínech (Pale, Fair, Nude, Tan). Já mám, podle mě, ten nejsvětlejší odstín Pale. Konzistence je taková akurátní ani ne tekutá, ani ne hutná. Krytí je lehké. Na větší pupence budete potřebovat korektor. Zatím by to šlo, co myslíte?


Problém nastává při aplikaci na obličej. Absolutně se nepřizpůsobí mé pleti. Prostě si na ní trůní a nijak se netváří. Pro mě je opravdu maskoidní. Navíc mi zalézá do vrásek a zvýrazňuje suchá místa, ale opravdu. Připadám si potom jako sušenka, ale opak je pravdou. Mám po něm mastnější pleť a je nutné pudrování div ne každou hodinu. Navíc vůbec nic nevydrží. Po dvou hodinách po něm není vidu ani slechu. Prostě fuč!

Já rozhodně nebudu kupovat znovu a pokud byste se ho někdo chtěl ujmout, vůbec se tomu nebráním. Tady jsem opavdu šlápla hodně vedle. Ale zas nestál takové jmění, tak mě nebude mrzet, když ho vyhodím :)

A jaké máte zkušenosti vy? Nechaly jste se nalákat na akci 99,-Kč?

36 comments

  1. O tomto makeupu jsem slyšela už od Lou a její názor se naprosto shoduje s tím Tvým. Vzhledem k tomu, že mám podobnou pleť jako vy, tak já ho rozhodně kupovat nebudu, zůstanu věrná makeupu od Rimmel ;-) bára.kára

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fákt? A já si myslím, že Lou má úplně jiný typ pleti :D Ale tohle je zlo :)

      Delete
  2. Já tento make-up používám už dlouho a i když mám mastnější pleť, tak mi vyhovuje. Já mám odstín Nude a je dost tmavý, takže ho používám jen když jsem opálená. Je pravda, že je make up ,,maskoidní" , jak píšeš, ale já používám opravdu jen minimum makeupu a hodně ho roztírám, pak vypadá skvěle.Já si ho rozhodně koupím znova, jen určitě světlejší odstín.

    ReplyDelete
  3. Přesně tak!! S pletí nespolupracuje spíš zvýrazňuje nedokonalosti, za mně taky ne..

    ReplyDelete
  4. Ja mela vzorky nejakeho starsiho a byla jsem spokojena, tenhle me laka, ale myskim, ze pro me nebude idealni, nemam rada nizke kryti a takovych make-upu mam ted docela dost, pouzivam je jen na doma ci u more, tak zatim mu asi budu odolavat.
    Beauty of pink

    ReplyDelete
  5. Tak v poslední době vidím i negativní recenze, nějak se vyrojily... Taky jsem ho poslala dál.

    ReplyDelete
  6. Ja bych jej rada vyzkousela, pokud budes posilat dale :-)

    ReplyDelete
  7. No já jsem se na něj nalákat nenechala, mě se hlavně od začátku nelíbil obal, a to je u mě první rozhodovací známka.

    ReplyDelete
  8. Musím říct, že mě nijak tento makeup nezaujal a ani mě neláká. :) Jsem spokojená se svým CC krémem od Essence, ten je přímo božský!

    ReplyDelete
  9. tak koukám, že se po záplavě juchacích recenzí objevujou už i ty negativní... já jsem se po něm osypala. ale kontaktovala mě paní z Dermacolu, že se jim to nestalo a chtějí zjistit, jestli nemám nějaký vadný kus, tak jsem zvědavá, co zjistí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to potom musíš dát vědět :) Já jsem je teď taky zaregistrovala :)

      Delete
  10. Po nadšených recenzích jsem do něj tu stovku taky investovala a ... Popravdě fakt hrůza. Už nikdy víc.

    ReplyDelete
  11. Tenhle makeup buď někdo miluje nebo nenávidí... mně teda moc sedl a mám jej ráda...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  12. Jééé, tak to koukám :-O. Mrzí mě, že ti nesedl. A navíc se mi zdá, jako bys měla jiný make-up než já, mně přijde, že kryje fakt hodně, určitě tak středně, a že aj hydratuje .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aspoň vím, že na minerální makeup nic nemá. Plácla jsem se přes prsty a řekla si fuj :) Kdybych nekoupila. slintala bych nad ním u tebe :)

      Delete
  13. S týmto make-upom veľkú skúsenosť nemám :) Mala som ho asi raz na sebe :) Ale viacerí si ho chvália takže ho možno skúsim :)

    ReplyDelete
  14. Tento make-up jsem si nedávnou koupila na základě kladných recenzí. Musím uznat, že mám stejný názor jako ty. Velké zklamání pro mě :))

    ReplyDelete
  15. To opravdu nebude nic pro mě, děkuji za varování. :)

    ReplyDelete
  16. Mám s ním naprosto totožnou zkušenost jako ty. Maska, která zvýrazňuje šupinky a zalézá do každého póru. Naštěstí jsem ho měla jen půjčený, takže hned putoval zpátky ke své majitelce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych byla ráda, kdyby byl půjčený...ale za ty peníze je to jedno :)

      Delete
  17. Všude čtu, že je nevhodný pro mastnou pleť, tudíž já se nechat zlákat akcí nemůžu :D :).

    ReplyDelete
  18. Držela jsem jej v ruce, ale nakonec si ho nekoupila. Naštěstí:-). U mě trůní Facefinity od MF. Měla jsem jej v Tetě se stříbrnou kartou za 336 Kč a z make-upů, co jsem měla mi zatím sednul nejlíp

    ReplyDelete
  19. Ja som z neho pocit masky nemala, ale tie mi nesedel, pretože som po ňom bola strašne vyhádzaná, vyrážka sem vyrážka tak a keď som ho používať prestala, tak sa mi pleť okamžite zlepšila, takže je jasné, kto bol na vine. No a nevydržal nijako extra dlho a bol dosť mastný, presne ako píšeš. Ak make-up od Dermacolu tak rozhodne 24h control, neoxiduje, dobre kryje, nevytvára efekt masky, nie je extra mastný, ale púder je potrebný a čo je najlepšie, fakt vydrží celú pracovnú dobu, ak ho nanesiem štetcom, ak prstami tak nie.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.