Sunday, June 30, 2013

MIXA Bi-phase Cleanser

Dneska pojedeme opět na vlně jménem Mixa. Mám tu pro vás recenzi na dvoufázový odličovač očí od této francouzské kosmetické značky. Já jsem celkem zaujatá proti dvoufázovým odličovačům i očním odličovačům jako takovým. Vyzkoušela jsem jich bezpočet. Ať už jednofázových nebo dvoufázových.  Ryor, Nivea, Balea, L´Oréal... Bylo jich hodně. Na všech mě strašně rozčilovalo to, že jsou příšerně mastné nebo zase neodlíčí, aniž bych musela sedřít celé oko. Pak jsem se dala na módní vlnu micelárek a už to bylo lepší, jenomže některé micelárky neodlíčí všechno. Takže jsem se po roce a půl vzdala, rozhodla se, že je vezmu na milost a vyzkouším další kousek. A jaké jsou výsledky?
Lahvička je malá a umělohmotná. Obsahově se do ní vejde 125ml za cenu 140Kč. Vevnitř se nachází olejová a vodní fáze. Proto se hodí na odlíčení i voděodolného make-upu. Čehož jsem se obávala, abych neměla mastná víčka. Odličovač je vhodný pro citlivé oči a pro ty z vás, které používáte kontaktní čočky. Opět, jak už u této značky můžeme být zvyklí, je složení hypoalergenní, bez parabenů a alkoholu. Vůbec nijak nevoní, i když je ve složení psáno, že je odličovač parfémovaný. Stačí protřepat, párkrát kápnout na vatový tampónek a můžem jít na to.

Celé balení ubývá souměrně, jestli mi rozumíte. Totiž obě části se spotřebovávají souběžně. Nestane se vám, že by vám třeba došla jedna složka a druhá zbyla, což se mi právě s dřívějšími dvoufázovými odličovači stávalo. Opravdu odlíčí veškerý make-up a rychle se vstřebává. Dokonce i Rocketku od Maybelline, se kterou si doteď žádný odličovač neporadil. Oční okolí je potom hezky hebké a hydratované. Vůbec ne ulepené a mastné! Oči po něm nepálí ani nijak neslzí. Pro důkladné odlíčení vám stačí 3 vatové tamponky. Já tleskám, protože jsem konečně našla svého favorita! Jsem na 100% spokojená a budu ho kupovat až do haleluja.

Co vy? Už jste měli to potěšení? Nebo máte nějakého svého favorita mezi odličovači?

13 comments

  1. ja som Mixu neskusala a bohuzial ma ani moc nelaka, mozno casom. Mojim favoritom je cervena a zelena bioderma:)

    Inak pozyvam ta na super letnu Giveaway kde sa sutazi o tasticku plnu darcekov! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už jsem se Biodermy vzdala. Je příliš drahá ;)

      Delete
  2. Na MIXU slyším poslední dobou samou chválu :) Já osobně od té zančky doma nic nemám a strašně mi vyhovuje odličovač (extra jemný odličovač očí Nivea) To je zas můj favorit a nedám ho z ruky :)

    ReplyDelete
  3. Po přečtení x kladných recenzí jsem si jistá, že Mixu traké jendou vyzkouším. Zatím jsem ale spokojená při odličování se dětským olejíčkem :-)

    ReplyDelete
  4. nejlepší dvoufázový odličovač je od Lancome- stačí dvakrát přejet oko...a celý je odlíčený ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Věřím, ale nejsem si jistá, že Lancome se pohybuje v mé cenové relaci :)

      Delete
  5. Já se právě dlouho chystám na tenhle dvoufázák pro dceru - mě stačí můj hydrofilní od Saloosu, ale přece jen je s ním složitější práce :). Tvoje hodnocení zní dobře - já měla z drogerie Niveu dvoufázovou a ta je velmi příjemná a odlíčí taky skvěle všechno....s ostatními jsem měla podobné zkušenosti, umaštěné oči, drhnutí atd..

    ReplyDelete
  6. nevím, čím to je, ale tahle značka mě vůbec neoslovila.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.