Wednesday, June 26, 2013

MIXA Cleansing Micellar Water

V pondělí jsem byla s kamarádkou Martinou nakupovat po jejím návratu ze Španělska. Spíš já jsem radila  a ona nakupovala. Zastavily jsme se u stojanu s Mixou (kde jsou mimochodem do konce června slevy jako blázen!) a já začala líčit své zkušenosti s touto značkou. Všechny paní mě najednou začaly poslouchat. Srocovaly se u stojanu s touhle kosmetikou a začaly zkoumat. Jedna si dokonce vzala mnou doporučovaný výrobek. Mé srdce plesalo a já se cítila být užitečná a nápomocná. A jaké že jsou ty moje zkušenosti?


Poprvé jsem se  s touto kosmetikou setkala v DM drogerii, kde všude hlásili NOVINKA, novinka. A jelikož je mým dobrým zvykem vyzkoušet skoro všechny novinky, tak jsem se jala studování, co je to vlastně za značku, odkud je a co všechno můžeme očekávat. 

Jedná se francouzskou značku, která se vyrábí už od roku 1924 a je určena převážně pro citlivou pleť (i když někdo k tomuto výroku má výhrady kvůli složení výrobků). Kdyby vás zajímalo více, mrkněte na oficiální stránky MIXA.

Jako první jsem si na testování vzala micelární vodu, protože ta mě zajímá vždycky u jakékoli značky. Už žádná odličovací mléka, po kterých je pleť ulepená. Docela jsem se bála, protože nikde na netu nebyly informace, jaká vlastně je a co dokáže. A jaká vlastně teda je?

Obal je plastový s pumpičkou. Zprvu to bylo hodně nepraktické. S pumpičkou se micelárka docela špatně dávkuje, dokud nenajdete ten správný grif. Obsah je 200ml a cena asi 130Kč. Micelární voda má být hypoalergenní a neobsahuje parabeny a alkohol. Je určena pro citlivou pleť a slouží pro odlíčení obličeje i očí. Na tamponek stačí dvě pumpnutí a můžete vesele odličovat.

Je jemná, pleť ani oči po ní nejsou začervenalé a odličuje opravdu vše. Jen s mou Dermacolí řasenkou si tak trochu neporadila. Ale to si prostě nevyberete. S Rocketkou od Maybelline, kterou momentálně používám, si zase neporadila má, tehdy ještě oblíbená, micelární voda od Dermacolu, o které jsem psala ve srovnání micelárek TADY. Tahle micelárka si s ní naopak zase poradí raz dva. Pleť je po ní hezky vypnutá, hebká a pružná. Není parfémovaná, i když se to ve složení píše, což někomu vadí. Protože kosmetika pro citlivou pleť nemá být parfémovaná. Mně je to fuk, hlavně, že to funguje tak, jak má a nejsou s tím problémy. 

A co dodat závěrem? Hrdě prohlašuji, že je tohle zatím nejlepší micelárka, kterou jsem měla možnost vyzkoušet. Mohu jí opravdu doporučit všem a jelkož jsou  na ní slevy, jdu si pro další balení do zásoby. Ty moje se mi totiž krátí :)

A co vy? Máte zkušenosti nebo vás Mixa nechává chladnými?

12 comments

  1. Značka Mixa je mi nevím proč nesympatická, asi proto, že jsem o ní celej život neslyšela a najednou je úplně všude :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem zcela podlehla :) Zkus a uvidíš, že podlehneš taky :D

      Delete
  2. Souhlasím, taky Mixu považuju za nejlepší micelárku z těch, co jsem zkusila.

    ReplyDelete
  3. Tak to je v pořadí již Xtá pochvalná recenze :) Nu...já jsem teď na micelárky nějak znevřela a odličuji se dětským olejíčkem. Ale až mě to olejování přejde, ráda Mixu vyzkouším ! :)

    ReplyDelete
  4. Je fajn, zrovna ji používám. Biodermu senibioovšem v odlíčené očí neporazí. Pokud někomu nevadí si trochu pohrát s odličováním očí, pak nemá chybu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus si pořídit dvoufázový odličovač očí od Mixy. Já jsem z něho totálně na větvi :)

      Delete
  5. No já zase nepoužívám ty micelárky, zatím mě to nějak neláká, ale do toho dvoufázáku určitě půjdu, využiju ty slevy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě! Já jsem z něho nadšená asi nejvíc! :)

      Delete
  6. Mě Mixa vůbec neláká, něčím mě odrazuje a nemám v ní důvěru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si to zprvu myslela taky, ale zdání klame ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.