Friday, June 21, 2013

Databáze Knih

Ahoj kočky,

dneska to vidím na trošku oddechový příspěvek ze života. Dnešní článek bude o knižním serveru, který funguje podobně jako CSFD. Jmenuje se Databáze knih a já jsem se s ní poprvé setkala v lednu tohoto roku. Miluji knížky. Proto mě tenhle projekt hodně zaujal a já se o něj chci s vámi podělit.

Na DK si můžete založit ZDARMA profil a sledovat všechny vaše přečtené knížky. Můžete se taky nechat inspirovat pro vaše další čtení. Třeba vás podle komentářů něco zaujme. Nebo naopak se můžete vyvarovat přečteních některý braků, které za to nestojí. Můžete si také přidávat knížky, které máte doma a kontrolovat tak, co všechno vlastníte či nevlastníte. Dále můžete evidovat oblíbené autory nebo knihy, které si chcete v budoucnu přečíst. Knihy můžete hodnotit, komentovat a diskutovat o nich. Za aktivitu získáváte body (přidání autora, knihy, komentáře, apod.) a můžete potom soutěžit o nějaké ceny. Na obrázku můžete vidět první tři nejlépe a nejhůře hodnocené knihy.

Profil jsem si zakládala 22.1.2013 a od té doby jsem, jak můžete vidět na fotce, přidala 94 knih, které jsem přečetla převážně na střední škole. Knížky, které jsem četla v dětství už si nevybavuju, takže jich je v reálu ještě o něco více. Další výhodou je, že mám v knížkách konečně přehled a vím, které vlastním. Mám uložené knížky, které si prostě musím přečíst. Také tam mám přehled právě čtených knížek. Je to prostě takový internetový čtenářský deník :)

Pokud byste se chtěli zdarma registrovat, využijte prosím TENTO ODKAZ :)

Znáte Databázi knih? Využíváte jí?

8 comments

  1. Já využívám stránku cbdb.cz (česká bibliografická databáze), ale funguje to na stejném principu.

    ReplyDelete
  2. Moc hezká stránka, jsem ráda, že ses podělila a hned se jdu také zaregistrovat :) děkuju :)

    ReplyDelete
  3. Taky mám zde profil, ale raději používám goodreads.

    ReplyDelete
  4. Ty bláho, o databázi knih jsem ještě neslyšela. Je to tedy taková sociální síť pro milovníky knih...:-)? To je ale určitě moc fajn myšlenka. Jen nejsem moc velký čtenář, takže u mně na profilu by bylo zřejmě mrtvo...:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi tak nějak bych to popsala :) Co není může být ;)

      Delete
  5. Stránka, na který jsem snad denně. Pro knihomola jako já je přímo stvořená :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.