Wednesday, June 19, 2013

ARTDECO Eyeshadow Base

Ahoj krásky,

dneska tu mám pro vás minirecenzi na jednoho skvělého pomocníčka. Byl mi celý rok nejlepším kamarádem, ale bohužel se musíme rozloučit. Ale pouze s tímto kouskem. Už mám náhradníka a stejného druhu. A co jde? Jedná se o bázi pod oční stíny značky Artdeco.

První kus jsem kupovala minulý rok cca na přelomu července a srpna. Našla jsem ho na profláknutém mimibazaru, kde jsem ho koupila asi za 260Kč i s poštovným. Některé z vás si říkají, nač je zrovna tohle potřeba a že to určitě nefunguje. Báze jako taková má sloužit k fixování očních stínů, aby se zabránilo jejich slévání do jedné linky v ohybu oka. Moc jsem si od něho neslibovala, ale překvapil. Po roce jsem byla nucena ho vyhodit, protože už trochu vyschl, drolil se a moc dobře se nenanášel. Nová báze byla super kauf. Koupila jsem ho v akci za 149Kč v Douglasu. Klasicky jí sežene tamtéž za 219Kč.

Stačí opravdu jenom trošičku a aplikovat jej na víčko. Musí se nechat řádně zaschnout. Pokud jí dáte více, pak nezaschne tak, jak má, a stíny se vám stejně slijí. Má perleťovou barvu, která je na víčku zcela neviditelná. Konzistence je krásně krémová. Pokud se vám začne konzistence měnit na pastózní, pak vám báze vysychá. Navíc příjemně von. Předtím jsem používala pouze báze od ELFu, které byly obě dobré, ale tuhle nic jen tak nenahradí. Navíc je i cenově dostupnější a vydrží vám opravdu hooodně dlouho :)

Jaké jsou vaše oblíbené báze pod oční stíny?

32 comments

  1. Až dopoužívám Primer potion, plánuju ji taky zkusit. :)

    ReplyDelete
  2. Osobně jsem věrná Too Faced, ale na tenhle drobeček už jsem také pár oslavných článků četla.

    ReplyDelete
  3. já jsem ji měla a byla jsem na 100% spokojená, pak jsem se nechala zlákat Too Faced, že je mnohem lepší a podle mě teda není. Artdeco jasně vede. Já jsem kelímek do roka stihla vypotřebovat, takže ani nic nepřišlo nazmar a plánuji si ji koupit znovu.

    ReplyDelete
  4. tahle baze je genialni

    ReplyDelete
  5. můžu se zeptat jaké máš víčka? jestli se ti mastí nebo ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani bych neřekla, spíš je mám povislá. Takže se mi předtím slévaly stíny do jedné lajny už po několika minutách po aplikaci :)

      Delete
  6. Zrovna ji "dodělávám" a vydržela mi rok denního používání. Určitě si ji koupím znouvu. Souhlasím s tebou, je nutné nechat bázi trochu zaschnout, pak se mi stíny nehnou ani v těchto vedrech. Zkoušela jsem mimo jiné bázi od Dermacolu a doporučovanou Essence pod pigmenty, ale výdrž nebyla taková v porovnání s ArtDeco. Od bází nečekám ani tak zvýraznění stínů jako právě to, aby se stíny neslévaly. A ještě poznámka: Když jsem byla asi v polovině báze AD, také mi přišla takové vyschlejší, hrudkovatější a hůř se nanášela, ale ke konci kelímku zase dobrý. Tak nevim. Přesto jednoznačně palec nahoru! Mám mastná víčka a bez báze být nemůžu ať mám sebekvalitnější stíny...

    ReplyDelete
  7. Já jsem si ji pořídila na začátku letošního roku a nemůžu bez ní už existovat:-)

    ReplyDelete
  8. Ja používam presne tuto a som sňou tiež spokojná:)
    DanyLoveLife

    ReplyDelete
  9. Ahoj, muzes mi, prosim, poradit jak dlouho se ma nechat zaschnout nez se muzou nanest stiny? Koupila jsem si tuto bazi, protoze mam velmi mastna vicka. Bohuzel i s bazi mi stiny vydrzi jen 6 hodin a pak se sliji do linky :-( Nechavam je zachnout asi 3 minuty, je to malo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to dělám taky tak, cca 2-3 minuty. Nejdřív nanesu bázi a když schne, tak si upravím obočí a aplikuji korektor s make-upem. Takže asi tak 2-3 minuty :) Taky doporučuji, před aplikací báze dostatečně odlíčit/vyčistit víčka ;)

      Delete
    2. Diky za radu. Budu to zkouset a snad to casem vychytam :-)

      Delete
  10. Taky ji pouzivam a jsem spokojena. Premyslim o vyzkouseni Too Faced, ale tahle mi jeste nejakou dobu vydrzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tady nemohu sloužit. Too Faced jsem ještě nezkoušela, ale názor si můžeš přečíst o pár komentářů dříve od Stannah ;)

      Delete
  11. Tato báze je prostě skvělá :)! Poměr kvalita/cena - neskutečné :).

    ReplyDelete
  12. Já boužel oční stíny nepoužívám, takže ani báze nepotřebuju :-)

    ReplyDelete
  13. měla jsem tuhle bázi, já nevím no, nejlepší je pro mě báze od Urban Decay. na ní se mi stíny ani nehnou

    ReplyDelete
  14. Já ji mám taky a jsem s ní maximálně spokojená! :)

    ReplyDelete
  15. Ahoj, já se s ní nějak pořád nedokážu poprat... :( Jak dlouho ji necháváš zaschnout? Když na ní nanesu stíny hned, zase zvýrazní jejich barvu... :( Děkuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jí nanáším hned zkraje líčení, aby dostatečně zaschla. Pak udělám makeup, korektor a pudr a potom jdu na oči...takže tak minutku ;) A nedávej toho moc, protože větší množství tak dobře nezaschne ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.