Sunday, June 16, 2013

RANDOM

Ahoj holky,

dneska tu mám pro vás jen takové shrnutí celého uplynulého týdne. Abyste viděly, že nežiju pouze kosmetikou :)

// Sea Breeze // Kindle // In-line // Strawberry Frozen Drink // Mixa // Dieta // Magnum Black Espresso //
Ve středu, při oslavě kamarádovo doktorského titulu, jsme narazili v Plzni na relativně nový bar jménem Zappa Bar.  Nás to strašně oslovilo a tak jsme tam nějakou dobu zůstali a vychutnávali si krásné počásko a vynikající koktejly. Já osobně jsem měla koktejl Sea Breeze, který byl namíchán z vodky, brusinkového a grepového džusu a limetky. Strašně mi chutnal a můžu ho všem milovníkům trpkého pitiva doporučit.

Celý týden se také zabavuji čtením Anny Kareniny na Kindlovi. Už jsem se dostala do druhé poloviny knihy a zatím se střídají dobré pasáže s těmi špatnými. Jednou je to ucajdané a podruhé zajímavé. Někdy se ta povinná četba splnit musí :D

V pátek jsem byla po dvou letech opět na in-linech! Ještě teď mě bolí svaly na vnitřních stehnech a drkotají mi nohy, ale byl to zážitek. Strašně mě to bavilo a pokud počasí dovolí, budu jezdit častěji. Co vy a brusle?

V tu samou středu jsem byli ještě v Pijezpi na pivě a já jakožto nepivař jsem si dala strawberry frozen drink. Byl strašně ledový a zrníčkatý. Chutnal docela dobře, až na tu slabou chemickou chuť. Podruhé bych si ho asi nedala, ale lákají mě tam jiné specialitky :)

Celý měsíc testuji novou kosmetickou značku Mixa. Sešly se mi celkem 4 kousky. Chci jí pořádně vyzkoušet, abych vám mohla podat fundovanou recenzi. A už teď vám můžu říct, že se máte na co těšit! :)

Dneska jsem si koupila nové číslo časopisu Dieta, abych se trošku namotivovala a inspirovala. Přiznám se, že posledních 14 dní jsem všechno šíleně flákala a prděla na zdravý jídelníček i pravidelný pohyb. Tak snad se do toho znovu příští týden znovu položím. Držte mi pěsti, už mám dole 5,5kg :)

Dnešní hřích v podobě Magnum Black Espresso. Ale jsem omluvená! Bylo vedro, byla jsem po práci, dlouho jsem Magnum neměla (a dlouho ho zase nechci) a prostě jsem ho chtěla :) Lepší kousek od Magnum jsem ještě nikdy neměla. Moc mi chutnal, protože je nahořklý a s příchutí espressa, což já tuze ráda :)

A jaký byl váš uplynulý týden? Zažily jste něco suprového?

10 comments

  1. Kindla mám taky a nemůžu si ho vynachválit, ušetřilo mi to spoustu peněz a času, který bych strávila chozením do knihoven. Akorát mám občas problém sehnat knížky, které chci a přijde mi moc dávat v eshopech za elektronickou knihu klidně i 2 stovky, když za tu cenu můžu mít pomalu tištěnou podobu. Nemáš nějaké tipy, kde stahovat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně šetří to všechno a navíc se vejde úplně všude :) Já mám stáhnuté knížky z ulož.to ;)

      Delete
  2. Ahoj, skvělý článek! Já teď naopak utrácím šíleně za kosmetiku. Snažila jsem se ušetřit nějaké peníze na léto, ale moc mi to nejde. A to ještě ani nepřišly slevy...
    Jinak moje poslední obsese jsou sprchové gely Radox, objevila jsem je v drogerii v nějaké speciální akci a od té doby po nich doslova šílím. Nic nevoní lépe. Rozhodně zkus :)

    Katka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radox je zrovna značka, kterou pořád přecházím a ani nevím proč :D

      Delete
  3. Pěkný fotky, na brusle bych šla hned, ale kohokoliv se zeptám, tak se mu nechce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já zase radši chodím ráno a nikdo ráno nemůže :D

      Delete
  4. Také jsem nedávno vytáhla po roce brusle a zamilovala se do nich po prvním obutí. To je snad jediný pohyb, na který si i když umírám nestěžuju :D.

    ReplyDelete
  5. Wessullko, jsi dobrá, že to o té Anně Karěnině přiznáš takhle veřejně. Vždycky mě totiž baví, jak to nikdo nepřizná. Všichni se chlubí, jaké klasiky to četli a když se jich zeptáš o čem to teda bylo, tak najednou už musí jít:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, přesně to je můj názor :D Já jsem se nikdy netajila tím, že na střední jsem si vybírala ty nejjednodušší knížky, abych se moc nezahltila informacemi :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.