Monday, June 24, 2013

NIVEA Pure Effect All-in-1

Ahoj kočky,

dneska tu mám pro vás recenzi na jeden výrobek z mé sbírky produktů na péči o pleť. Doporučila mi ho moje sestra (tímto jí děkuji) a já jsem si ho neobyčejně oblíbila. A o co se jedná? O hloubkově čistící peelingový krém All-in-1 značky Nivea.

Už jsem začala být hodně skeptická, co se týče levných přípravků proti černým tečkám a pupínkům. Nikdy nefungují a akorát ucpávají póry a přibývá černých teček a počet pupínků se nemění. Prostě zbytečná ztráta peněz a očekávání. Takže když jsem si dávala do košíku tuhle věcičku, tak jsem pochybovala o tom, že bude nějak účinná. Jelikož už jsem několik výrobků značky Nivea vyzkoušela a byla jsem celkem zklamaná, nedávala jsem mu zpočátku žádnou šanci. 

Krém je určený pro hloubkové čištění jako maska, peeling nebo mycí gel. Obsahuje výtažky z magnolie, které mají antibakteriální účinky. Krém má tekutou konzistenci a namodralou barvu. Nádherně voní čistotou a obsahuje jemné modré mikrogranulky. Jako peeling a mycí gel by se měl používat klidně celý týden. Já ho používám ob den, abych odstranila přebytečný maz na obličeji. Aplikuje se na navlhčenou pleť, kouživými pohyby směrem nahoru se masíruje obličej a poté se vše spláchne vodou. Jako maska se doporučuje používat 2-3x týdně, nechat působit 3-5 minut a opláchnout.

A ptáte se na výsledky? Jednoznačně pozitivní. Krém používám už skoro měsíc a můžu říct, že černé tečky opravdu mizí. Obličej je jako dětská prdýlka. Hebký, čistější, pružnější a prostě dokonalejší. Po použití máte pocit takové té čistoty, kdy si říkáte, že váš obličej nikdy nevypadal lépe. Nikdy jsem nevěřila, že by něco na moje černé tečky mohlo fungovat, ale voilà. Za mě je to rozhodně palec nahoru :)

Máte s ním zkušenosti? Jak vám vyhovuje? Uvažujete o pořízení?

14 comments

  1. wow... vypadá to dobře. Asi vyzkouším, černé tečky mě trápí...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě právě také trápily. Vyzkoušej a uvidíš ;)

      Delete
  2. Tohle zní dobře. Jen kdybych neměla tyhle věci doma už dvě a strašně pomaličku docházejí... :)

    ReplyDelete
  3. Tato Nivea mě moc potěšila,a spokojenost nade vše. Teď už jen koupit další balení.:)

    ReplyDelete
  4. ja som mala s tejto rady čistiace obrúsky a tie som si pochvaľovala :)..niečo tomuto podobné 3v1 alebo ako to je ..mám od Essence s grapefruitom a to si tiež celkom pochvaľujem :) ale viem,že keď sa mi to minie..môžem siahnuť po tomto :)) rada učite užitočná :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubrousky mám taky a ty jsou také fajn. Plánuju na ně samostatnou recenzi :)

      Delete
  5. Tak teď už o jeho pořízení uvažuji :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda. Zatím byli všichni spokojení ;)

      Delete
  6. Vypadá to zajímavě. Možná právě proto, že je to 3v1 to funguje já totiž mám jen tu masku s magnólií a žádný kloudný efekt to nemělo, ale teď jsi mě docela nalákala vyzkoušet tohle :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Rossmannu na něj byla akce za 85 Kč, což je vážně super cena ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.