Saturday, June 08, 2013

TAG: Nežiju jen makeupem

Ahoj kočky,

tak jsem tu s další TAGovkou, která se mi dost líbí. Viděla jsem jí už u několika blogerek a moc jsem si je všechny užila. A proč TAG a proč zrovna dnes? Za všechno může pánská smrtelná nemoc na sedm. Starám se o svého strašně nemocného muže a snažím se, aby se co nejrychleji uzdravil a já to od něj nechytla. Už ted mám rýmu. Čekám, kdy se dostaví teplota a kašel. To jsou mi vyhlídky, ale já se nedám a všechno zvládám s úsměvem na tváři :)



1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Na televizi ani moc ne. Zprávy jdou mimo mě. Nechápu, jak na to může někdo koukat! Na Primě a Nově hrají na city a jdou mi na nervy s tím, kdo natočí více ufňukaných zpráv. Je mi těch lidí líto, ale je mi jasné, jak to chodí. Ehm, tady sed paní postavte a spustťe... Vydělávají na lidském utrpení. Čím víc lidí brečí, tím větší senzace do televize. Jediné zprávy, které stály za to, byly na ČT1, ale tam šli také hodně dolů. S modernizací přišlo i nové pojetí zpráv a už mi nepřijdou tak komplexní, ale zaměřené jen na jednu jedinou věc. Ale dost už. Když to v sobotu ráno s mužem stíháme, koukáme na Autosalon a vybíráme si auto. To je asi jediné, na co koukáme v TV. Máme chytrou televizi, ke které se dá připojit PC a NTB, takže koukáme na filmy a seriály z nich. Nejradši mám TBBT, Friends, White Collar, NCIS, Bones, Cougar Town, Castle, Dr.House, Sex and the City, Simpsons, Blackadder, IT Crowd, Men in Trees atd. Mohla bych tu být ještě hodně dlouho. Jsem konzument, miluju seriály a nestydím se za to! :)

2. Vaříš? Jaké je tvé oblíbené hlavní jídlo a dezert?
S příchodem nového stávajícího přítele jsem se to naučila, ač jsem vždycky prohlašovala, že kvůli chlapovi se nikdy nebudu učit vařit. A dnes? Uvařím skoro všechno, když mám z čeho a podle čeho. Mám strašně ráda zdravé věci. Takže nejoblíbenější jídlo? Asi hovězí steak s grilovanou zeleninou :D Na druhou stranu nepohrdnu ani bramborami na loupačku :) A jako dezert bych si vybrala asi jahody v čokoládě nebo ovoce.

3. Vysněné povolání?
Je rentiér povolání? :D Ba ne, asi bych chtěla dělat manažera, jelikož to studuji. Nejradši bych dělala něco, co by se týkalo čísel a lidí. Strategický management nakombinovaný s personalistikou. To by bylo přímo pro mě. Dál by mě asi bavilo dělat nákupčího, což je také to povolání, kam bych se sama chtěla nasměřovat. Je mi jedno, co budu nakupovat. Jestli pásy na bagry nebo zboží. Hlavní je, že budu NAKUPOVAT ! :D 

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Celkem obstojně se domluvím anglicky. Možná i německy, kdybych měla čas si rozmyslet svou odpověď. Rozumím anglicky, německy a francouzsky. Ráda bych prohlubovala svoje znalosti francouzštiny a němčiny, abych byla více uplatnitelná na trhu páce a taky proto, že mě to baví :)

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Boty, boty, boty! Všichni to vědí a svědčí o tom i fakt, že jsem jedny dostala k narozeninám :) To je pro mě velká, ale opravdu velká, radost! A pak mám ráda hi-tech věci, takže i na elektroniku by se něco našlo.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
No jéjej. Možná jsem ze začátku trošku paf, ale když je o čem si povídat, tak nemám problém. Jediný problém je ten, když si mělidé okamžitě zaškatulkují do šuplíku s nálepkou nafoukaná kráva. Už se mi to stalo několikrát. Třeba i s mojí nejlepší kamarádkou. Nevím proč, ale na lidi působím zprvu strašně nafoukaně a nadřazeně. Ale jak mě někdo pozná víc, už mě nikdy nechce ztratit :D 

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Já knížky přímo miluju. Strašně ráda jsem chodila do knihovny a čichala tam tu vůni starých knížek. Teď už knížky moc nekupuji, protože jich mám už dost. Od té doby, co mám Kindla, čtu jedině elektronicky a to tak, že dost! Díky Kindlovi jsem stihla jen letos přečíst Eragona, Eldesta, Brisingra, Inheritance, Atlas mraků, trilogii 50 odstínů (pěkná blbost!), Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, apod. Zrovna teď mám rozečtenou Annu Kareninu a Hru o trůny. Obojí mě moc baví :)

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nejlepší a zároveň nejhorší vlastnost, kterou mám, je, že jsem hodně obětavá. Se vším všem pomůžu a pak se divím, že nikdo nechce pomoct mě. Je to celkem smutné a budu se muset prostě naučit říkat ne a kašlat na některé lidi, kteří kašlou na mě. Pak jsem netrpělivá, cholerická a nasrávací :)

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Asi stárnu, ale třeba moje oslava narozenin probíhala v komorním rázu (byli jsme pouze 4 - moji nejoblíbenější lidi) v restauraci, kde se podávají jídla podle zásad zdravého životního stylu. Byl to za hodně dlouhou dobu velmi krásný večer, který jsem si moc užila. Já jsem se vybouřila dostatečně, když jsem 3 roky dělala v baru. To byla rána, když jsme se vraceli opilí z práce domů a lidé jezdili do práce a divně na nás zírali :D
 

10.Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Asi bych se vrátila zpátky k malování obrazů nebo bych se naučila další cizí jazyk nebo bych chodila víc ven nebo bych víc četla nebo bych se víc koukala na seriály nebo bych se naučila pořádně jezdit na koni nebo bych ... ale co, mě tohle prostě baví a nehodlám s tím přestávat! :)



Těším se na vaše TAGy nebo mi do komentářu napište, zda se v něčem shodujeme a nebo ne.

8 comments

  1. Pěkně jsi to všechno napsala.Se zprávami souhlasím, dá se na to koukat méně a méně... :) Nicméně to, co Ty popisuješ, je velmi mediálně užívaná věc, zvaná "Hluboký lidský příběh". :) No, rentiérem bych taky klidně byla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo být rentiér z povolání by nemuselo být špatné :D

      Delete
  2. Na tu televizi mám úplně stejný názor. Zpravodajství vlastně sleduji jen v novinách, a to obvykle v Hospodářských, ostatní seriózní se začínají bulvarizovat :/ A také jsem někdy příliš obětavá. Je logické, že když člověk někomu úpomůže, má právo očekávat pomoc od ostatních. Bohužel někteří si pouze pomoci nechají a sami už nepomůžou...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, já už ani zprávy nečtu. Je docela těžké si v dnešní době vybrat seriózní noviny. :/

      Delete
  3. Ha! Taky bych si přála prohloubit (v mém případě spíše oživit, probudit nebo znovu vydolovat) své znalosti němčiny. Sestavit ale německu větu, to je pro mně jak sestavit matematickou rovnici:-D

    ReplyDelete
  4. Moc pěkný tag! Malování obrazů- to mě hodně zaujalo,na to já si čas najdu, i když už méně. Obětavost - no já to do odpovědi nenapsala, ale teď když to čtu u Tebe, tak je mi jasné, že je to "problém" i u mě..a s televizí - totální shoda :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.