Friday, June 14, 2013

Rimmel Make-up Fight: Match Perfection vs. Wake Me Up

Ahoj holky,

tak tu máme další krásně slunečný den. Mám strašnou radost, protože je konečně hezky teplo a všude je hodně světla. Dokonce jsem byla dneska místo posilovny na bruslích. Nebýt uslzených očí a tekoucího nosu při plné absencí kapesníků, bylo by to vážně super :) Konečně bude dneska také menší grilování na zahradě. Už se strašně těším. Třeba se také trochu opálím :)


Rimmel Match Perfection (30ml)
Tohohle hocha jsem si pořídila ve slevě, když u nás rozpoštěli Rossmanna. Všichni na něj pěli ódy, tak jsem ho musela mít! Mám ho v odstínu 103 True Ivory. Doteď si však tak trochu nadávám, že jsem měla zvolit světlejší odstín 100 Ivory. To dělají ty pitomé zářivky v drogérkách. Odstín má podtón oranžové, což pro mou pleť není asi to nejlepší, ale dávám ho v menším množství, takže to laické oko nepozná :) A co nám slibuje tenhle šmoula? Má vydržet celý den. Což o to, vydrží, ale ne v takovém množství. Dále slibuje SPF 18. Přiznejme si, to není žádná sláva. Dále slibuje Advanced Smart-Tone technologii. Nemám tyhle výrazy ráda. Člověk si pod tím stejně nic nepředstaví. Je to prostě jenom marketingový tah :) Dalším lákadlem by mohly být safírové pigmenty, které by měly dodat pleti svěží, zářivou barvu. Další marketingový tah. Nevšimla jsem si totiž, že by kromě písma, pumpičky a víčka bylo něco v make-upu modré :) Po nanesení na pleť opět nic necítíte. Prostě a jednodušše se hezky přizpůsobí. Další výhodou make-upu je lahvička s pumpičkou, díky které lze make-up pohodlně aplikovat a můžete tak redukovat množství. Docela hezky voní. Používala jsem ho čas od času v zimě, protože je krapet mastnější. Krycí schopnosti jsou nízké až slabě střední, jelikož je tekutější. 
Můj verdikt: 4/5 - je dobrý, ale nějak mě neoslovil.

Rimmel Wake Me Up (30ml)
Tady kámoše jsem sehnala opět ve slevě v Rossmannu. Po prvotní euforii jsem si však uvědomila, že 10kč není zas až tak moc velká sleva. Tak nevím, jestli se o nějaké slevě dá mluvit :) Vlastním odstín 100 Ivory, protože předchozí kamarád byl na mě celkem tmavší. Tenhle je na mě moc světlý, tak je v občas míchám dohromady. Make-up má oranžový podtón. Také obsahuje jemný shimmer, aby dodal pleti zářivý vzhled. Což opravdu dělá! Má hustší konzistenci než jeho modrý brácha. Jde o celkem pevnou konzistenci, takže se nemusíte bát, že by vám steklo něco z ruky. Make-up má SPF 15, což je méně než v přechozím případě. Je určený pro zralejší pleť, protože má zlepšovat elasticitu pleti. Další pro je, že neobsahuje parabeny, které mohou vyvolávat alergie. Lahvička je pevná, skleněná s praktickou pumpičkou, díky níž můžete vytlačit opravdu minimální množství make-upu a míchat ho s čím chcete :) Krycí schopnosti jsou střední až slabě vysoké. Jelikož je hustší, tak toho zakryje víc než přechozí lahvička. Je skvělý na použítí na jaře. Na léto je až moc hutný, takže se vám pleť může mastit. Takže na horké, parné dny si najděte něco lehčího a tekutějšího :)
Můj verdikt: 5/5 - zamilovala jsem se do něj!

A jak jste na tom vy s make-upy na léto? Těším se na vaše tipy v komentářích :)

18 comments

  1. Tak s Wake me up jsem na tom stejně, to je moje makeupová láska a lepší jsem ještě nenašla, už jsem stačila vypotřebovat asi tři lahvičky a že ta jedna vydrží docela dlouho:) Už ho ale nepoužívám, přesedlala jsem na BB creamy, makeup mi přijde na denní nošení moc hutný, jak jsem si na ty potvory zvykla:) Používám Lemon&Rose Good afternoon od Skinfoodu (který jsem si objednala díky Tvé recenzi) a je úžasný. Na léto mám, také od Skinfoodu, Red Orange Jelly BB cream a už se těším, až se do něj doopálím, naschvál jsem brala tmavší odstín; zatím to taky vypadá na lásku, konzistence je na léto úplně dokonalá, myslím, že letní parna přežije s grácií:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem hrozně ráda, že Skinfood vyhovuje :) Já bych právě taky potřebovala něco lehčího, co nebude zatěžovat pokožku...ale v těhle vedrech to vidím spíš jen na opalovák :)

      Delete
  2. Zkoušela jsem M. Perfection. Četla jsem na něj dost pozitiv, ale nechápu, co na něm všichni mají. Na mně zoranžověl. Krytí strašně slabé. I když jsem měla nejsvětlejší odstín, byl pořád tmavý….

    ReplyDelete
    Replies
    1. No každému sedne něco jiného. Ale krytí je na tekutý make-up celkem odbré (dle mého názoru) :)

      Delete
  3. Ten modrý mám, má v sobě takové docela nenápadné třpytky, tím asi myslí ty safírové pigmenty. Ale ten červený od Rimmelu mi stejně přijde lepší. Poslední dobou ten červený s modrým míchám. Mám chuť zkusit i ten oranžovvý. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jsem asi slepá nebo v mojí lahvičce nejsou :D

      Delete
  4. Super, na tohle srovnání jsem čekala :). Pořád jsem se totiž nemohla rozhodnout, více mě sice lákal Wake me up, ale hnusí se mi ten oranžový obal :D

    ReplyDelete
  5. Docela jsi mě nalákala na Match perfection :)..wake me up mě totiž po vyzkoušení zklamal, tak jsem na Rimmel opět trochu zanevřela, ale když vidím, že ten druhý je tekutější a mastnější..asi do něj půjdu :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Můj nejoblíbenější makeup od rimmelu je 25Lasting Finish a Wake me Up hned na druhém místě. Match perfection mi na pleti strašlivě rychle schne, takže výsledek nic moc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím, četla jsem o něm u tebe a také mě láká. Nevím proč okolo něj jen tak, halabala, chodím :)

      Delete
  7. Mám modrý... a mám teda 100ivory... ale právě bych řekla, že je to jeden z mála make-upů bez podtónu... prostě taková přirozeně béžová barva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mojí tváři vypadá hodně oranžově, ale ne kvůli oxidaci. Tak nevím :)

      Delete
  8. Výborná recenze.. na oba make-upy čtu všude samou chválu. Bohužel, zatím kupovat nemůžu :-D. Mám dva - Revlon a Dermacol Caviar.. a oba jsou super a nemůžu si stěžovat. V létě ale make-up nepoužívám..max. do práce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, to znám ...taky toho mám doma spoustu :D

      Delete
  9. Match Perfection jsem nedávno dopotřebovala a byla s ním moc spokojená, na Wake me up se chystám, zatím jsem četla jen samé zamilované recenze :D.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.