Monday, June 03, 2013

Prosba o POMOC

Ještě jednou ahoj,

rozhodla jsem se dát tuto informaci na samostatný post, aby byla akce více vidět.

Jak asi všichni víte, v současné době naší republiku postihla vlna povodní, které zasáhly hodně míst. Lidé si budou zcela jistě pomáhat navzájem, budou uspořádány sbírky a stát také pomůže. 

Ale kdo se postará o opuštěná a nechtěná zvířátka, která si jaksi nemohou pomoci sami ?! Proto pokud můžete, zkuste podpořit povodněmi zasažené útulky pro pejsky a kočičky. V TOMTO ODKAZE najdete seznam útůlků, které NUTNĚ potřebují pomoc.

Pokud byste se rozhodli přispět i tou nejmenší částkou, více info naleznete na TÉTO STRÁNCE. Můžete se hlásit i na sběrná místa pro případ materiální pomoci (můžete poslat deky, krmení, hračky, atd.) nebo poslat jakoukoli částku na transparentní účet na pomoc zvířatům zasaženým povodněmi. 

Za jakékoli sdílení máte můj nehynoucí obdiv a dík! Ať se vám všem velká voda vyhne!!!
  
P.S.: Vím, že to sem nepatří, ale já prostě musela. Je mi těch nevinných tvorečků strašně líto.  

6 comments

  1. Nemáš se vůbec za co omlouvat.Tohle je přece daleko přednější,než např. psaní o řasence.Na vánoce dávám piškoty,hračky a pár konzerv a mám vždy radost z toho,že aspoň tím málem udělám nějakému pejskovi či Micině radost..Je vždy sbírka v prodejně chovatelských potřeb a pak to rozvážejí do útulků ve Středních Čechách.Můj pejsek pod stromeček dostane vždy piškoty,ucho a hračku. Hezký večer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je skvělé. Já jsem si dala předsevzetí, že také budu pomáhat více :)

      Delete
  2. Já teď zrovna domlouvám pro naší třídu, abychom šli pomáhat uklízet do pražské zoo...Až opadne voda, samozřejmě. TAm to budou také dost potřebovat :( Jinak díky za tyto odkazy, ráda přispěju

    ReplyDelete
  3. Přispěju určitě finančně. Sice bych raději pomohla osobněji dočasnou péčí, ale jsem daleko :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky moc! Já bych také ráda přispěla dočaskou, ale mám už 2 kočky a malý byt :-(

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.