Wednesday, June 12, 2013

NEW OUT

Ahoj děvčata,

dneska tu mám pro vás ukázku věcí, které jsem byla nucena vyhodit nebo dát k prodeji, protože mi až tak moc nesedly a podruhé si je asi nekoupím.
Nivea Clear Up Strips jsem měla hodně ráda, dokud jsem se nedočetla u Evelin´s na blogu, že tyto pásky slouží pouze k potrhání a zničení kůže na nosu. Oriflame Christmas Surprise krém na ruce jsem přihodila do košíku jen a pouze pro jeho krásně růžovou barvičku a v domění, že bude krísně vonět po lesním ovoci. Bohužel se tak nestalo. Krém nic moc, vůně nic moc. Spíš taková nouzovka, když není nic jiného. Holika Holika Praha Blossom Sleeping mask byla zpočátku dobrá. Krásně mi vyhladila obličej a moje plet byla hebká jako dětská prdelka. Časem si však, mrška, zvykla a začala se mi mastit. Tak putuje dále. Pokud by měl někdo zájem, mrkněte ke mě do OBCHODU. Jarišova voda je jako obyčejná voda. Měla by být na zklidnění pleti a čištění. Bohužel mi přišlo, že je to jako normální voda a tu si můžu pustit doma z kohoutku. Lirene Micelární voda, o které jsem psala TADY, putuje také dále. Jedni jsou jejím zastátncem a jedni jejím odpůrcem. Já se řadím do té druhé kategorie a už bych jí v životě nechtěla. Dove Natural Touch Dead Sea Minerals je antiperspirant, který mi strašně voněl na první počuch, ale na mně nepředstavitelně divně páchnul. Proto jsem sklapla uši a poslušně se vrátila k Rexoně Linen Dry.

Bioderma Sébium Pore Refiner byla skvělá zezačátku. Póry zmizely, pupínky byly pod kontrolou, ale jako obvykle, moje plet si zvykla tak, že už na mě nefungovala. Tak snad třeba někdy jindy si jí ještě objednám, ale spíš ne. Pantene Aqua Light jsem nestihla spotřebovat a pošel stářím. Jsou po něm krásné vlasy. Hebké, jemné a vonavé. Mám toho ale ted tunu, takže nový kupovat asi také nebudu. Dermacol Duo Make-up and Base byl v některém ze Senzaboxů. Make-up mi nevyhovoval odstínem. Báze je skvělá, ale nějak mě nebaví jí používat. Zbytečně mi ucpává póry a to se mi nelíbí. Proto ho posílám dál k mojí mamce, které kupodivu odstín make-upu vyhovuje. Linola krém mi vůbec nepomohl. Ještěže není tak drahý. Ryor krém mi též vyhovoval zpočátku. Ted už mi jen zbytečně mastí obličej a také mi došel. Chystám se o něm napsat samostatnou recenzi, tak se máte na co těšit. Fleur de Sante Clarity má být maska a odličovač v jednom. Já jí používala jen jako masku. Krásně voněla, ale žádný zázrak neudělala, takže jsem se rozhodla zbytečně si nezabírat místo a vyhodit ji.

Dermacol AcneCover se mi trošku rozpadl, ale jinak byl super. Zrovna se mi však sešlo několik pudrů a jiný asi jen tak potřebovat nebudu. Hezky sjednocoval a měl být na problematickou pleť, což jsem si teda nevšimla. O Balea balzámech  a Ryor balzámu jsem psala TADY. Moc mě neoslovily, až na jeden, který už se stejně neprodává a který stále používám. Takže tyhle varianty už asi nikdy. Essence Cracking Nail Polish byl na dvě věci na ***** a na nic. Strašně rychle zasychal na štětci a při nanášení dělal cucky. Navíc ani moc hezky nepraskal. Deodorant Purity Vision by měl být 100% přírodní. No přírodní asi bude, ale je úplně naprd. Na co se matlat nějakým šutrem, když máte účinný antiperspirant?! Rimmel monostín, už ani nevím v jakém odstínu. Je však celý stříbrný, ač se nezdá. Divně zoxidovatěl. Na víčku skoro nedržel, no prostě děs. Oriflame Pure Nature Blueberry&Lavender extract strašně krásně voní a je příjemný na pleti. Vsakuje se rychle a hydratuje. Ale mám teď už hodně mazadel. Proto ho asi nevyužiju a posílám ho dál. Essence Cherry Blossom Girl rozjasňovač je rozjasňovač úpně k ničemu. Je strašně divný a po rozetření na oblličeji není vůbec poznat, že jste si tam něco daly. Jak říkám, úplně naprd.

 A co v poslední době neoslovilo zase vás? Dejte mi vědět do komentářů.

10 comments

  1. Některé deodoranty tohle dělají..podobnou zkušenost mám s kuličkovými Niveami..hned po nanesení to vonělo tak, jako bych už se potila, zní to divně, já vím :p.
    MalaMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naproto ti rozumím! Asi už v téhle oblasti experimentovat nebudu :)

      Delete
  2. Já ani nevím, co mě neoslovilo. :D
    Snad jen Clarity od FdS, mně tedy spíš nic moc nedělá, ale je fakt, že i tak ji vozím třeba někam s sebou - je to malé, to doplácám. :)Jo, a báze od Dermacolu mi nevyhovuje dlouhodobě, je to jako bych si patlala na obličej igelit, takže ji prostě nepoužívám. :)
    Jinak dobré shrnutí toho, co Ti nevyhovovalo a proč. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně, já hledala to správné slovo. Jako IGELIT na obličeji! :D

      Delete
  3. (ne)Zaujal mě ten deodorant od Purity VIsion, já mám od nich růžovou vodu, kterou fakt miluju, ale přírodní deo ještě nemám - tak to ani nebudu zkoušet - mám klasické Dove - voní krásně a funguje, ale někde jsem "zaslechla" že jsou dobré od Alverde, tak možná....Jinak Dermacol má dobrou dekorativku, ale jejich make-upy, báze, BB ani krém bych si nekoupila po škaredé reakci na jejich krém...Moc pěkný "vyhazovací" článek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten šutr je úplně na nic ;) Já mám s přírodními věcmi ty nejblbější zkušenosti. Takže vítej má sladká chemie :)

      Delete
  4. Takový pesimistický post :D. Ale pobavil mě :). Jinak já už s deodoranty nedělám experimenty, mám teď nějaký přírodní a je to naprd. To radši hliník.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda, že pobavil :) Přesně radši hliník, ale učinný :)

      Delete
  5. doporučuju se zbavit všech antiperspirantů, které obsahují rakovinotvorné hliníkové soli.. nejen ze zdravotního rizika ale i kvůli skvrnám na oblečení:) já už používám niveu pure&natural a jsem spokojená, zdravá a nemám zničené oblečení:) navíc jsem si všimla, že mi u těch antip. s hl. s. tak nějak divně drhne podpaží takovym divnym způsobem jako by nikdo nešlo umýt:D asi ej to jen můj pocit:D jinak ten krystal je uplně na prdlačku:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už jsem o tom někdy někde psala. Přírodní věci na mně prostě nefungují. Asi jsem zkažená už od mala, ale já jsem prostě blázen do chemie :D

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.