Wednesday, July 03, 2013

NEW IN

Znáte ten pocit vděčnosti, když k vám ve tři ráno (chcete tak strašně spát, ale nejde to, protože vás bolí břicho a váš přítel chrápe jako medvěd?!) přijde vaše kočka, lehne si vám na břicho, začne příst a upřede vás až k úplnému spánku? Dneska jsem byla tak strašně vděčná za to, že mám tak empatické zvíře jako je moje Zoe. Miluju jí! Máte podobnou zkušenost?

Ale vraťme se k názvu a obsahu dnešního článku. V poslední době jsem si pořídila plno důležitých věcí, o které se tu s vámi teď podělím. Pilně je testuji a můžete se těšit na recenze!


O MIXA micelární vodě jsem už psala ZDE. Takže se není čemu divit a já už vlastním druhé balení! Pokud jste ještě nezkoušeli, určitě zkuste. Sice je všude kolem velká reklamní masáž, ale mě to nechává klidnou, protože vím, že tento produkt opravdu funguje!

Termální vodu Avene v mini balení jsem si koupila do kabelky a taky proto, že si jí všichni pochvalují. Prý to není jen obyčejná voda v rozprašovači, tak uvidíme, co se z toho vyklube. Zatím jsem si přečetla, že není tak mineralizovaná jako obyč voda (nebo jak to tam stálo). Máte zkušenosti?

CC krém od Max Factoru jsem si koupila na základě doporučení od Anet z Beauty Reviews. Zatím ho testuji každý den, tak se po nějaké době můžete opět těšit na recenzi. Chodila jsem okolo něj dost dlouho a  zařekla jsem se, že s českými (resp. s drogérkovými) BB a CC krémy nechci mít nic společného. No a, jako vždy, mám ho doma :)

Bourjois Gomage de Vere byl k červencové Elle. Gommage jsem ještě nikdy nezkoušela, takže se těším na testování! Vůně je celkem těžká, taková večerní, což mně někdy vadí a někdy ne. Teď jsem ve fázi, že mi to vůbec nevadí :)

Konečně jsem si odškrtla Kiko rtěnky ze svého pomysleného wishlistu! Na ty chystám recenzi v následujících 14 dnech. Přiletěly za mnou až z dalekého a slunečného Španělska díky mé nejlepší kamarádce Martě (její blog můžete najít TADY). Tímto jí chci ještě jednou poděkovat a doufám, že se na mě už nezlobí :D

V poslední době jsem si opravdu oblíbila zlatou a zlatorůžovou barvu. Proto se mi taky strašně líbil set MORE by Demi od Oriflame. V nabídce je toho víc, ale já si vybrala "pouze" EDT a sprchový gel. Přítelovo maminka ho totiž měla v koupelně a když jsem se jím prvně umyla, hned jsem se do té vůně zamilovala! Je strašně ženská, ani ne sladká, ani ne silná. Prostě taková svá. Miluju jí a navíc ten flakón je prostě neodolotelný a dokonalý. Má připomínat zlaté psaníčko. Yummi. Líbí se vám taky? :)

A jaké jsou vaše novinky? Máte něco z mého NEW IN?

18 comments

  1. K vůním od Oriflame jsem byla vždy skeptická, ale More by Demi jsem vyhrála a jsem z ní nadšená. Na zimu je naprosto úžásná, vydrží celý den, ve vlasech a na oblečení jí cítím ještě další den.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jí používám i teď, jen se to nesmí přehánět. Ale souhlasím s tebou, je to strašně krásná vůně :)

      Delete
  2. Jsem zvědavá jak u tebe dopadne CC krém :).

    ReplyDelete
  3. Burjois Gomage je perfektní a příjemný!
    Jinak jsem pořídila spoustu kosmetickejch věciček, ale spíš takové ty praktické do koupelny jako uchošťoury atd :D Vyhlídla jsem si ale novou vůni, od Guessu, tak si na ni brousím zoubky ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O uchošťourách mi radši ani nemluv. Minulý týden mi je kocour všechny vyhrabal a rozžvekal či jiank znehodnotil :D

      Delete
  4. Tak takový zážitek s naší kočindou mám taky :-), jó muž občas pěkně řeže pilou v noci za moje modrá britská Eška krásně vrní - někdy si ke mě lehne i k polštáři, já ji obejmu rukou a pěkně usneme :-D....Jakou máš kočičku?
    Jinak se mi líbí Tvoje barevně vyladěné new in - samé zajímavé věcičky, nic z toho nemám, docela by mě zajímal ten Bourjois a zlaté psaníčko vypadá prostě božsky:) i mě zatím CC nechávají chladnou - uvidím, jak dlouho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kočičky jsou prostě skvělá stvoření! Mám dvě domácí klasiky, černobílá Zoe a rezavý Joel. :)

      Delete
  5. Kiko je jedna z mých neojblíbenějších značek, určitě jsi s těmi rtěnkami neudělala chybu :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kamarádka se už nezlobí. :D A nemáš zač. :) Nakonec jsem si tam taky vybrala a ráda.

    ReplyDelete
  7. Zbožňuju kočičáky :-) Mají ten dar vycítit, když je člověku opravdu zle. Ten můj milovaný kočičí čumáček vždycky nějak usoudil, že mi není nejlíp a přišel se pomazlit. Nešlo se dál mračit :-)
    Bebe

    ReplyDelete
  8. Jsem zvědavá, jak dopadne ten CC krém!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.