Wednesday, July 17, 2013

MIXA Soothing Toner

Zrovna teď jsem celkem naštvaná na svůj obličej. Chci, aby byl krásný a bez jediné chybičky. Ale to bych nebyla já, kdyby mi teď nevyrašilo pár pupínků a póry se mi nezvětšily natolik, že si do nich můžu schovávat pětikoruny, že. Proto testuji pár přípravků na minimalizaci pórů a pupínků. Vyhlásila jsem jim totiž válku a já se nevzdám, vytrvám a nakonec vyhraju :)  Později vám napíšu report přímo z bojiště. Ale jedno z mých Golden Rules, kterými se řídím, vám můžu říct už teď a to zní: ČISTIT, ČISTIT, ČISTIT....a ČISTIT!

Dneska jsem si pro vás připravila článek o dalším zástupci ze stáje Mixa, kterého mám doma. Koupila jsem ho omylem v domění, že se jedná o tonikum. Až doma jsem zjistila, že se jedná o pleťovou vodu.
Pleťová voda má sloužit ke zklidnění a dočištění pleti. Je opět určení pro citlivou pleť a obsahuje extrakt z růže. Obal je klasický a pro Mixu typický. Je plastový a má pumpičku, na kterou si ze začátku musíte zvyknout a naučit se s ní pracovat. Obsah balení je 200ml.

Voda opravdu voní po růžích. Není to nejhorší ani nejlepší vůně, co jsem kdy cítila. Přípravky Mixa jsou označovány jako vhodné pro citlivou pleť, ale tady opravdu cítím, že by voda neměla být takhle označována. Protože je opravdu parfemovaná. 

Použití je jednoduché. Stačí 2x pumpnout na tamponek a začít čistit. Já jí používám ráno po vyčistění obličeje  pro osvěžení a večer po odlíčení pro konečně dočistění. Voda dělá to, co má. I po celkovém vyčištění pleti, dokážete tenhle drobeček na obličeji najít další špínu a odstranit jí. Po aplikaci není pleť ulepená ani vysušená jako při jiných pleťových vodách, což oceňuji. Zkoušela jsem i nepoužít žádný závěrečný krém a žádné pnutí se nekonalo. Měla jsem hezký pocit hydratace a hebkosti. Za mě mohu tedy vodu s čistým svědomím doporučit.

Máte s ní někdo zkušenost? Nebo máte jinou pleťovou vodu, která je váš oblíbenec?

P.S.: Pokud chcete vidět, jak to dopadá, když u nás doma chcete něco vyfotit, tak mrkněte na následující fotku. Mám výborného pomocníka, že ? :D

9 comments

  1. Já vidím Peti, že ty tu Mixu máš hodně ráda :-D. No já teď taky pořád čistím a čistím jako blázen hernajs a stejně si ty pupínky najdou cestu. Ale to mi řekni, proč je na tom přípravku napsáno toner-když to není tonikum, ale voda?
    Jinak fotky s kočkou jsou boží - klíďo více takových fotek, když máš takového krásného pomocníka, moc mi připomíná mého Macíka, který je ale už dědeček :-)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi jo viď :D Po dlouhé době, kosmetika, která funguje. Nerada bych to zakřikla, ale pomalu čekám, kdy se začne křivka z plusu dostávat pomalu do mínusu. Tak jako vždycky, když na něco moje pleť zvykne. Přesně to mě taky zarazilo, když jsem dorazila domů. Myslela jsem si, že toner je tonikum, ale vzadu na etiketě je psáno pleťová voda. Asi další nevysvětlitelná věc na světě :D
      Pokusím se o další fotky s čičulkama. Takhle mi pomáhají pokaždé, když se snažím něco vyfotit, takže to nebude problém :D

      Delete
  2. Super recenzia ! :) Prosím o sledovanie colorfulthoughts :)

    ReplyDelete
  3. Značka Mixa je mi víc a víc nesympatická, i když věřím, že její výrobky jsou fajn, teď je jí nějak všude až moc :D. Jinak hezká recenze :)).

    ReplyDelete
  4. Aky j rozdiel medzi tonikom a pletovou vodou?! Je to predsa to iste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě že ne. Tonikum by mělo stahovat póry, pleťová voda ne. Proto se pleťovka používá spíš večer a tonikum spíš ráno. Ale firmy v tom mají trochu bordel, tak je možné, že můžeš narazit na produkt, který má na přední straně napsáno pleťová voda a na straně zadní zase tonikum. A pak babo raď ;)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.