Wednesday, July 31, 2013

MAX FACTOR CC krém

Vyrážíme! Včera jsme si pořádně zapakovali, snad, a vyrážíme směr východ. Největší sranda byla, když nám včera praskla pneumatika a my museli dávat dneska pneu do servisu. Třeba bychom ani nemuseli vyrazit, uvidíme :D Dneska nás čeká slavná Amerika u Prahy a Macocha. Zítra ráno si dáme Punkevní jeskyně, na které se moc těšíme. A potom cesta na Slovensko.

A protože je dneska středa dáme si třeba recenzi na můj první CC krém, který už poměrně dlouho testuji. Jedná se o CC krém od Max Factor. Vlastním ho v odstínu 50 Natural, což je nejsvětlejší odstín. K dostání je i v dalších dvou provedeních.

Co že to je CC krém a jak se liší od BB krému? Ptáte se? Na začátek vás musím zklamat, moc velký rozdíl v nich totiž není. CC je označení pro "Color Correcting", což znamená barevnou korekci. CC krém má řešit problémy se začervenáním a má pleť ještě více sjednotit. Oproti tomu BB krém je lehčí verzí make-upu s pár pečujícími vlastnostmi navíc. CC krém má být ještě lehčí než BB krém a svým způsobem vylepšením BB krému. Toť malá přednáška k tématu.

Krém jsem si koupila na základě vychvalující recenze od Anet z Beauty Reviews. Byl ve slevě za 219Kč v Rossmannovi a já se nemohla dočkat, až ho sama na sobě vyzkouším. Po měsíci testování pořád nevím, co na něj mám říct. Na jedné straně jsem nadšená, ale na straně druhé jsem celkem zklamaná. Ale vezměme to popořadě.

Balení obsahuje 30ml produktu, což je opravdu hodně bohatá dávka. Moc se mi líbí obal. Je elegantní, černý a minimalistický. Krém má krémovou a hutnou konzistenci. Barvička je opravdu povedená. Přijde mi, že má růžový podtón. Krém je s SPF 10, což není moc, ale je to lepší než drátem do oka. Voní květinově a ta vůně vám vydrží na pleti i několik hodin. Což souvisí i s výdrží jako takovou. Ta je totiž železná. CC krém vydrží až 12 hodin úplně bez hnutí. Dokonce i po celodenním pocení máte večer co odličovat. Efekt na pleti je nepopsatelný. Krásně ji prozáří a sjednotí. Není potřeba žádného dalšího kouzlení.

Co mi na něm ale strašně vadí je pocit ulepenosti během celého dne. Ani velká dávka pudru tomu nepomohla. Dokonce jsem krém začala i ředit CC krémem od Mixy. Neúspěšně. Pořád lepí a po čase se začnu trochu více lesknout. Bez těchto velkých chyb by byl krém naprosto dokonalým společníkem na každodenní použití.Takhle ho už budu používat pouze sporadicky a spíš v zimě než v  létě.

Máte nějaký CC krém nebo už jste na tuto mánii zcela rezignovali?

15 comments

  1. Taky se mi líbí jeho obal :)..ještě jsem nevyzkoušela, ale z tvého popisku se mi opravdi zamlouvá, ovšem na druhou stranu pocit ulepenosti by mi fakt vadil, takže ho asi nechám v drogérii :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jak BB jakože jo, tak CC mě nějak zatím nebere, zkoušela jsem jen L´Oreal ... i když teď bude mít CC Skin79, tak to možná testnu .)

    ReplyDelete
  3. Škoda toho lepení, to zz něj dělá trochu propadák, z mého pohledu :/ Jinak ostatní vlastnosti zní moc hezky.

    ReplyDelete
  4. Vypadá dobře, taky sem se na něj dívala :) akorát nejsem zrovna největší fanda nějakých kosmetických experimentů, takže zůstávám u své klasiky :)

    ReplyDelete
  5. Mě už vyléčily BB natolik, že se CC vyhnu obloukem.

    ReplyDelete
  6. Tiež uvažujem, že si ho kúpim .. No zatiaľ s ním ešte nemám žiadne skúsenosti .. Tak mám z toho trošku strach.. A už to ako píšeš, že sa lepí ma trošku odradzuje kedže to neznášam .. Každopádne ma láka :D L a - S i s s i

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak si to zkus trošku na obličej v dorgérce a uvidíš ;)

      Delete
  7. i když jsem si říkala, že CC nepotřebuju, protože mi vadil všechen ten humbuk okolo BB creamů, tak se mi docela zamlouvá. teď v létě mám lepší pleť, proto nepotřebuji větší krytí a tohle by možná mohlo být ideální. uvidíme :) děkuji za recenzi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je možné že na zimu bude lepší. Ale na léto je absolutně nevyhovující ;)

      Delete
  8. A co je teda podle tebe lepší? BB krém nebo CC krém? Já si právě chtěla koupit ten BB, ale to jsem ještě nevěděla, že je mezi nimi nějaký rozdíl. Takže děkuji za novou informaci. :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.