Sunday, July 21, 2013

TAG: What´s in my BAG?

Dneska jsem se vrátila domů z báječného víkendu. Počasí se podařilo a svatba byla krásná. Nevěsta jako princezna z pohádky a ženich jako princ na bílem koni. Ještě jednou přeji manželům Královým vše nejlepší na společné cestě životem:)

Jelikož jsem trošku společensky unavená, tak si dneska dáme takovou letní aktualizaci TOHOTO článku. Docela se obsah mojí kabelky změnil s polečně i s mojí kabelkou. Pořídila jsem si menší kabelu, abych se nemusela tahat s velkou. Přesto je pořád malá na všechny moje věci :)

V předchozím článku o kosmetické taštičce, jsme si asi moc nerozumněli :) Já totiž žádnou kosmetickou taštičku do kabelky nemám. Kosmetickou taštičku používám jen na uchovávání make-upu doma v koupelně. Je to tak pohodlnější, protože když zrovna někam jedete, tak stačí vzít, zavřít a jede se :)

Kabelu jsem koupila u vietnamců asi za 200Kč. Moc se mi líbí barevně, tak i provedením. Ladí mi s make-upem a to je hlavní :D A co že je v mojí kabelce? V letní sezóně tam můžete najít obligátní předměty jako peněženku (kterou jsem slíbila, že vyměním a vyměnila - viz. původní TAG), Kindle na dlouhé chvíle, klíče (které na fotce chybí, protože jsou v košíčku u dveří), mobil a sluchátka. 

Pak se tam najde hromada dalších věcí. Sluneční brýle, které jsem pořídila v Claire´s. Hřeben, který jsem dostala od kamarádky ze Španělska. Skleněný minipilník, který jsem dostala k narozeninám a který je opravdu skvělý! Klíček od práce, který neustále ztrácím :) Flashku, kterou mám kvůli sosání dat. A kapesníky, které když potřebuji, tak tam stejně nejsou :D

A jdeme na kosmetcké nezbytnosti. Tři druhy rtěnek a balzám. Miluji Maybelline Color Whispers (Lust for Blush), která je má nejoblíbenější balzámortěnka. O Kiko rtěnce jsem psala už TADY a je stále parádní! Dermacol Lip Seduction nemusím ani představovat. Tohle je také láska na hodně dlouhou dobu :) Balea balzám používám spíš jako podklad pod rtěnky. Neurazí ani nenadchne. Můj oblíbený pudr Affinitone od Maybelline, o kterém jsem psala ZDE. Nedávno jsem si pořídila antibakteriální gel Cartex po tom, co jsem byla nucena si potřást rukou s člověkem s plísní na rukou. Fuj. L´Occitaní krém na ruce s bambuckým máslem je fajn, ale asi bych ho už víckrát nechtěla. Mám po něm vždycky ulepený pocit na rukách a za 200Kč bych si ho asi znovu nekoupila. Jako náhradnu jsem si pořídila máslo od Alverde s vůní medového melounu. Celkem jsem se bála, aby to nebyla taková ta smrdutá vůně, která se ze všech přírodních přípavků line. Opak je pravdou. Voní nádherně, na dlaních je opravdu přijemný a rychle se vstřebává. Nakonec ještě klasické tampóny. No tak, jsem holka :)

Nakonec tu mám pro vás jednu fotku, za kterou se stydím, ale nu což. Vždycky se mi líbí, když čtu tenhle typ článků, jak to mají všechny blogerky v kabele srovnané a vyrovnané. Já bych také byla ráda, kdyby se obsah mé kabelky ustálil a srovnal jako na horní fotce, ale jaká je REALITA a jak to vždycky dopadne? To se můžete mrknout na následující fotce :D
Co vy a kabelky? Máte je nacpané k prasknutí nebo si vystačíte jen s málem? :)

16 comments

  1. Nádherná je ta peněženka!!! Odkud je prosím? Tu musím mít :-)

    ReplyDelete
  2. Poslední fotka mě pobavila a bohužel se musím přiznat, že v mé kabelce se pár účtenek, kapesníčků a papírků taky najde.

    ReplyDelete
  3. V mojí kabelce to vypadá asi dvakrát hůř jak na poslední fotce :D Máš krásnou peněženku :)

    ReplyDelete
  4. Já se to snažím mít v kabelce trochu uspřádané, jinak bych se asi zbláznila. :D
    Dneska jsem ten článek dělala též... :) http://carre-de-sucre.blogspot.cz/2013/07/co-nosim-v-kabelce-letni-verze.html

    ReplyDelete
  5. Konečně taky někdo, kdo ukáže realitu a ne jen hezky naaranžované věcičky. Mě to uklidňuje, já se vždycky u těch krásných obsahů stydím za svůj bordel:-D

    ReplyDelete
  6. Krásná peněženka! Já se naučila vystačit si s málem, proto nosím jen malé kabelky :-)

    VELKÁ giveway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ti závidím, já zas musím mít hodně věcí u sebe, ale nikdy neodhadnu velikost kabely :D

      Delete
  7. Strašně se mi líbí ta kabelka :)

    ReplyDelete
  8. já v kabelce nosím nespočet blbostí, ale stejně mi tam vždycky chybí něco, co zrovna potřebuju :D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.