Sunday, July 07, 2013

RANDOM

A je tu zase neděle mé milované. Měla jsem tu přes víkend návštevu, která je už pryč a já jsem opět tu. Hurrááá :) Dneska tu mám pro vás oddechovku v podobě toho, co jsou zažila a dělala poslední týdny.
S kamarádem Lukášem, který se mi stěhoval do Prahy, jsme jeho odchod z Plzně oslavili Bubble Tea. Pro ty, co nevědí. Základem nápoje je zelený/černý čaj a vy si mícháte ovocné nebo mléčné příchutě a kombinujete je s praskacíma kuličkama nebo ovocným želé. Já si oblíbila kumquat s jablkem a hroznovým želé

S kamarádkou Marťou jsme byly na kafíčko a čajíček v Crosscafe, které se tyčí x metrů nad zemí a byly jsme na "zahrádce", ze které byl výhled na celou celičkou Plzeň. Skvělé počasí, skvělá společnost a skvělý výhled! 

Poslední dobou jsem opravdu hodně, ale hodně ujížděla na sushi. Nejvíce na tom avokádovém, které je podle mě nejlepší vynález na světě a nebojím se říci, že tenhle pokrm by měl dostat Nobelovku :) Můj muž zase naopak ujíždí na tom lososovém. Vždycky, když mu chci udělat radost, udělám mu domácí lososové sushi a on mě potom zahrnuje svou nehynoucí láskou. Haha :D 

S Marťou jsme byly společně na výborném obídku v polévkovém bistru SUPA SUPA (tip na výborné jídlo pro Plzeňáky ;) Dala jsem si brokolicový krém s oříšky a k tomu quacamole s opečenou topinkou. Miluju avokádo a nebojím se to přiznat!!! Doma si můžete udělat obdobné jídlo. Stačí rozmačkat avokádo, přidat půlku nadrobno nakrájeného rajčete, osolit, opepřit, přidat stroužek česneku a trošičku olivového oleje. Voila a výborné jídlo je na světě.

O víkendu jsem vzala návštěvu do plzeňské zoo, která byla plná fakáňat, ale bylo krásně a my si výlet nenechaly zkazit. Největším zážitkem byly bezpochybně žirafy a koupající se medvěd, který si to vodu tak užíval, že bych k němu hned skočila a rochnila se s ním :) 

A naposledy tu mám pro vás další tip na výborné a zdravé jídlo v Plzni. S holkama jsme navštívily restauraci Slunečnice, která se specializuje na zdravou a vyváženou stravu. Miluju tuhle restauraci a miluju jejich krůtí závitek s náplní ze sýra Brie a chřestu s opečeným bramborem. Tohle je opravdu další mňamka, pro kterou bych doslova zemřela.

Jo a Zoe si přeje, abych jí nefotila a šla radši spát. Tak jdu :)

A co vy a vaše zážitky? Nějaké tipy na výlety a neb jídla, která je potřeba vyzkoušet?

10 comments

  1. Ahoj, krásny blog. Vzájomné zdieľanie ? :) http://www.thecolorfulthoughts.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Pekné fotografie :) A zlatá cicina :3

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    ReplyDelete
  3. Kamarádi, papu, kafíčko a zviřátka. Co víc si přát :-)
    Bebe

    ReplyDelete
  4. krásne fotky :)

    www.romiamichael.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. To josu fotečky, úplně z nich sálá letní pohoda :)

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky - ta číča je boží :-D a tolik sushi hmm, vypadá to nádherně!!! Tak krásné léto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, sushi se stalo naší domácí pochoutkou :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.