Friday, July 26, 2013

GOT2BE Smooth&Chic

Dneska ve tři hodiny odpoledne jsem slyšela takové zvláštní cinkání. A to cinkání ohlašovalo právě nadcházející dovolenou. Taky to vždycky slyšíte? :) Já se dneska obzvlášť těšila, protože nám v Olympii (Plzeň) znovuotevírali DMko. Nové, zrekonstuované, zvětšené a nabušené novými věcmi. Navíc dávali slevu 20% na celý nákup a pevnou tašku k tomu. To se prostě nedalo nic dělat a já tam po práci prostě musela jít. Koupila jsem samé výborné věcičky, které budu následující dny zkoušet a zkoušet a zkoušet. Už se na to těším :) 

Dostávám se k druhé části recenze na Schwarzopfem poskytnuté produkty. Minulý příspěvek byl o řadě Glisskur Ultimate Oil Elixir a dnešek se ponese ve jménu stylingové péče Got2Be Smooth&Chic.
Jedná se o uhlazující emulzi, která obsahuje kašmír. Má vlasy vytvarovat, uhlazovat, zabránit jejich krepatění, dodat jim lesk a hebkost. Navíc má vlasy chránit před teplem při fénování a pomáhá je chránit i před UV zářením.

Moc se mi líbí obal a jeho barevné provedení. Nic uřvaného, prostě čistá práce. Provedení s pumpičkou je hodně povedené. Dávkování je proto velmi pohodlné a rychlé. Voní nasládle, řekla bych, i když moc sladké vůně nemusím. Uznávám, mám radši takové ty kadeřnické vůně, ale tahle mi vůbec nevadí.

Do mých polodlouhým vlasů stačí jedno pumpnutí. Toto množství promnu v dlaních a uhladím jimi vyfénované vlasy. Na mokré jsem to ještě nezkoušela, ale při další příležitosti to zkusím. Třeba to bude lepší. Přijde mi, že při aplikaci na sucho se mi rychleji mastí vlasy. Ale asi mám halucinace. Proto, jak říkám, příště to zkusím do mokrých vlasů. Účinky jsou vcelku výborné. Opravdu vlasy uhladí a neposlušné pramínky zafixuje u hlavy tak, že se ani nehnou. Doporučuji dávat pouze do délek vlasů. Pokud vás ale trápí takové ty malé vlásky na vrchu hlavy, pak zkuste emulzi aplikovat až po celkové aplikaci, tj. ze zbytků a prstech. Obsah balení je 200ml a myslím si, že ho jen tak nevypotřebuji vzhledem k jednotlivým dávkám. Za mě vám ho mohu doporučit. Jedná se o dobrou alternativu k dražším emulzím, která pro normální použití zcela postačí.

Máte s ním zkušenosti? Nebo používáte nějaké jiné uhlazovače?
------------------------------------------
* Děkuji zastoupení společnosti Schwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi.

4 comments

  1. Já jsem si teď pořídila něco podobného také od Schwarzkopf, akorát v černém obale, má to být ochrana před horkem, tak jsem zvědavá jak dopadne :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mám doma taky. Myslím, že se to jmenuje Guardian Angel a dost se mi po něm mastí vlasy, tak nevím jestli je se mnou něco v nepořádku :D

      Delete
  2. Vypadá zajímavě:-) Já používám všelijaké krystalky a olejíčky:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  3. Já ho zbožňuju ! krásné vlasy uhladí a krásně voní <3

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.