Wednesday, July 10, 2013

AUSSIE 3 Minute Miracle

Dneska jsem byla na výborném obědě s kamarádem, vystála si hodinovou frontu pro dva podpisy a konečně si došla do drogérky pro všemi vychvalovaný lak na nehty STARS od Gabrielly Salvete. Stojan byl celkem vyzobaný, ale svůj odstín, který jsem chtěla jsem sehnala. Neodolala jsem přihození avokádové masky od Freemana a antibakteriálního gelu pro děti s roztomilým tučnáčkem na obalu od Cartexu :)

Včera mi kamarádka říkala, že mám moc hezké vlasy a já se zamyslela, co jsem v posledních měsících používala a díky čemu moje vlasy nebyly tak hezké, jako dříve. Z téhle zapeklité rovnice mi vyšel vítězně  pouze a jedině Plum oslavovaný (nic proti ní a jejím názorům, jen prostě nemáme stejné vlasy :) Aussie 3 Minute Miracle. Objednala jsem si ho z jejího eshopu v domění, že tohle prostě bude na vlasy pecka. A překvapivě? Žádný miracle se nekonal.
Obal je moc hezký. Nemá víčko, prostě zmáčknete a doslova vám vystřelí kondicionér do dlaní. Nic nevytéká, protože má obal dokonalé těsnění. Konzistence je gelovo-krémová a obsah má žvýkačkovou barvu ba dokonce i vůni, která byla vážně krásná! Ale u toho pozitiva končí. Měla by stačit malá troška a aplikovat do vlhkých konců vlasů, nechat 3 minuty působit a poté smýt. Doposavaď by to šlo, ale co nastalo potom? 

Vlasy byly hodně zacuchané. Daly se stěží rozčesat dokonce i Tanglem. Musíte si dávat pozor na množství. Když ho dáte moc, vlasy budou i po uschnutí znova takové umaštěné. Nedejbože, když je vyžehlíte, potom to vypadá jako byste se v oleji přímo koupali. Zkoušela jsem ho i jako masku, ale opět nefungoval, akorát jsem po tom měla opět umaštěnou hlavu.

Nakonec jsem ho zkoušela (abychom ho co nejrychleji spotřebovala a zbytečně ho nevyhodila) i na holení. Ani tak nebyl dobrej. Divně po něm klouzala žiletka a bylo to jako když se prodíráte sádelnatým nánosem.

A co z toho vyplývá? Už NIKDY vživotě bych si ho znovu nekoupila. To radši budu věrná svému Dove hair Repair Therapy nebo Toni&Guy šamponům.

Máte s ním zkušenosti? Špatné nebo dobré?

17 comments

  1. Já jsem zkoušela vzorek... Nebylo to zlé, ale ani mi nepřišel nijak úžasný. Popravdě jsem spíš měla pocit, že nedělá prakticky nic. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já měla mocit, že nic než zmastit vlasy ani neumí :D

      Delete
  2. Za mě teda aussie úplně super :) jedna z mála "věcí" co mým vlasům opravdu pomohla :) pomalu dopotřebovávám balení a určitě si koupím zase :) tak pěkné vlasy jako po aussie jsem opravdu ještě snad neměla :)

    ReplyDelete
  3. vazne? lebo ja ho mam doma a podla mna je to fakt, ze delo mne krasne posobi na vlasoch!


    Inak pozyvam ta na moju SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Ahoj, díky za "netip" :-) Mně se teda nelíbí už ten obal :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  5. Ja ho nemám ani ma neláka si ho kúpiť. Inak dosť dobre poznám to, že niekto nejaký produkt vychváli do nebies a na mňa to ma opačný učinok. Vtedy je to také dvojite sklamanie ...

    freedom writer

    ReplyDelete
  6. Pro mě je to taky naprosté zklamání. Po tolika juchacích recenzích, co kdysi byly, jsem doufala v lepší výsledky, ale jen pěkná vůně je málo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ježiš, konečně někdo se stejným názorem! :))

      Delete
  7. Ja som sklamaná hrozne, tiež som si ho kúpila s tým, že to bude super, ale teraz mi to len stojí v kúpeľni. Účinok absolútne žiadny a ani tá vôňa mi nepríde nijak úžasná, dokonca mi liezla na nervy a mala som chuť znovu umyť vlasy.

    ReplyDelete
  8. Tohle jsem nikdy nezkoušela a po přečtení tvých zkušeností asi ani nevyzkouším. :)

    ReplyDelete
  9. Tak to vypadá na pořádný propadák:/ Já jsem ho naštěstí nezkoušela a ani nebudu:)

    ReplyDelete
  10. Tak ono už kupovat něco u Plum je error, když Aussie koupíš na netu od českých prodejců/prodejkyň i o dost levněji %). Všechny máte google a hlavu, ale málokterá je používáte, nebo si to neumím vysvětlit. Neber to zle, jen.. prostě kdo si koupí o minimálně 50 korun dražší šampón než jinde? O_o

    Jinak u Plum se mi zdá, ač je to dobrá blogerka, že hodně propaguje to, co má v eshopu. Sice chápu. Ale všimni si - oblíbenci.. a zase a najdete v eshopu. Je to logické, ale dávat si na to bacha. Aussie byl taky jediný a pak začala používat něco jiného.. z eshopu.

    ReplyDelete
  11. tak 3 Minute Miracle asi ne, ale od Aussie bych chtěla určitě nějaké výrobky vyzkoušet.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.