Friday, August 02, 2013

ASTOR Lovely Doll

Touhle dobou už jsem někde na Slovenku, kde se doslova válím blahem. Na dalším pořadu dne je výlet do Nízkých Tater, kam se chystáme na dvoudenní túru. Držte nám pěsti, abychom se z těch vrcholků někam nezřítili :)

Dneska si dáme recenzi na řasenku, kterou jsem koupila nedávno, ale o to víc jsem jí používala. Jedná se o novinku od Astoru Big&Beautiful Lovely Doll.
 
Tahle novinka slibuje dramatický a velký panenkovský pohled. Kartáček má na konci bambulku, která má řasy pořádně natočit a nadzvednout. Balení je dost bytelné a obří o obsahu 12 ml. Řasenka má krémovou konzistenci a voní hezky po kytičkách.

Práce s touto řasenkou je jedna báseň. Krásně řasy nadzvene, natočí, prodlouží a rozdělí. Opravdu mám pocit panenkovských očí. Řasenka se neobtiskává a ani nedělá čmouhy. Jediné, co neumí, je zahustit. Což mi celkem vadí. Také není moc výrazná. Oproti Maybelline Rocket Volume je to docela slabý odvar. Můj tajný trik. Nejdříve dokonale natočím a upravím řasy řasenkou Lovely Doll a před úplným zaschnutím ještě přidám Rocket Volume jen tak do délek řas. Udělá to úplný wow-efekt. Oči se otevřou a jsou k nepřehlédnutí. Alespoň tak mi to přijde.

Máte zkušenost? Vyhovuje vám nebo ne? Nemáte také nějaký tip na aplikaci?

6 comments

  1. No, moc mě tedy nezaujala. Obzvlášť když modelka v reklamě má jasně umělé řasy a myslí si, že náš oblbne :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak reklamy jsou na pd. Všechny tam mají umělé řasy :D

      Delete
  2. Já jsem si řasenku koupila už dávno a musím říct,že je fakt skvělá. Teď používám jenom ji :)

    ReplyDelete
  3. Vypadá zajímavě, myslím, že do ní investuju :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.