Friday, August 23, 2013

NEW IN

Stále žiju, i když mi teda bylo dneska na umření! Byla jsem na docela těžké zkoušce, na kterou jsem se učila cca týden (intenzivně poslední dva dny). Celý týden v kuse sedět (nebo ležet) mi už nedělá dobře. Učení s sebou ale nese i pozitiva. Stihla jsem dokoukat seriál Agentura jasno, udělat všude po bytě mrdnik, nestarat se o nic jiného než o učení, beztrestně jíst čokoládu a sušenky, apod. :D Ale vyplatilo se, mám za dva. Jak to máte vy o prázdninách zakončených zkouškami? Mně ještě chybí jedna. Potom už jenom dvoje státnice, obhájit diplomku a titul je můj :)

Dneska jsem si po vás připravila krátké NEW IN věcí, které jsem si v nedávné době pořídila a které testuji. Nevím ani jak, ale nepřipadá mi, že bych chodila očuchávat a okukovat věci do drogérky. Stejně toho mám dost.
Na boj s černými tečkami jsem povolala válečníka nejpovolanějšího. Už delší dobu testuji masku Facial Clay Mask od Freemana, které si každý chválí. Jedná se o kaolinovou hloubkově čistící masku. Obsahuje výtažky z ovsa a avokáda. Všechno, co obsahuje avokádo musím mít, protože ho doslova miluju! Dále jsem už dlouho jsem prahla po nějaké slupovací masce. Líbí se mi, jak se to potom sloupne z obličeje. Je to jako svlékání se z kůže :D Vyhrála to exfoliační maska Pure Nature s výtažky jasmínu od Oriflame. Když vám dojde micelárka,je to důvod, proč vyrazit do drogerie (kam já chodím strašně ráda :D) Do košíku letěla má oblíbená micelární voda od Mixy. K mému příjemnému překvapení byla zlevněná, za 95Kč. No nekupte to :) Spolu s micelárkou jsem přihodila zlevněné sprcháče (těch není nikdy dost) Palmolive za 30Kč a Playboy z Pin Up kolekce za 45Kč. Pokud patří mezi vaše oblíbené, neváhejte a jeďte si pro ně :) Další položkou je tint Cherub´s Blush od MeMeMe, který jsem hodně chtěla. jediné, co mi vadí je jeho pronikavá vůně růží. Ještě jednou děkuji Káje z PlumFoolery za ochotu při objednávání :) Truly Radiant VIP tónovací a hydratační krém od Avonu jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem na něj slyšela samou chválu. Posledním kouskem je teď hodně propíraný krém Revitalift od L´Oréalu, který jsem si koupila na základě kladných recenzí z ostatních blogů, abych zjistila co na tom je,že je tak suprový.

Co vy a vaše new in? Máte nějaké zkušenosti s těmito produkty?

8 comments

  1. Měla jsem tu slupovací masku z Oriflame, ale na mou citlivější pleť byla docela agresivní...

    Gratuluju ke zkoušce!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, díky. Mně to ještě ani nedochází :D No chystám o ní recenzi, zatím testuji a má své mouchy...

      Delete
  2. ghí, loreal jsem si právě koupila už třetí balení:))

    tu masku jsem kdysi měla, nebyla špatná, ale čistý jíl je lepší

    ReplyDelete
    Replies
    1. Až dojde, tak zkusím ten jíl. A na čí popud myslíš, že jsem si ten L´Oréal koupila :D

      Delete
  3. Revitalift od Lorealu som mala .. a musím povedať, že je fakt dobrý :) Ostatné produkty som zatiaľ nemala ale veľmi ma láka ten sprchový gél Playboy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky zjišťuju, že je fakt dobrý :) Na Playboye jsem se třásla už notnou dobu, tak snad se osvědčí, pašák jeden :)

      Delete
  4. Truly Radiant od Avonu mám doma taky, ale teď půjde na dno mojí kosmetické krabičky, páč jsem ho používala spíše na léto. :) Teď na podzim a zimu mi určitě stačit nebude. :) Avokádovou masku od Freemana mám doma taky a nedám na ní dopustit! Černé tečky pěkně mizí a mizí .... :) A navíc božsky voní! :) Jinak fajn článek. ;)

    W

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.