Friday, August 09, 2013

NATUDERM Botanics Sensitive Night Cream

Žiju! Sláva! Návrat z dovolené byl krutý, ale celkem vítaný. Moc jsem se těšila na to naše zvěrstvo. Článek o dovolené, co všechno si na ni vzít a nějaké fotky s postřehy a dovolenkovými tipy mám pro vás přichystáno na neděli. Tak se můžete těšit :)

Dneska si dáme ještě kosmetické téma a bude řeč o nočním krému, který jsem sehnala ve slevě v DMku. Jedná se o noční krém Sensitive Night Cream od Natuderm botanics. Našla jsem ho v DMku v oddělení přírodních věcí a byl zlevněný o 50% ze 182Kč na nějakých 90Kč. K tomu jsem ještě dostala slevu dalěích 20%, protože u nás DMko znovuotevírali a měli 20% slevu na vše. Takže mě krémík vyšel asi na 80Kč. Což bylo dost příjemné :)
Nutně jsem totiž s sebou na dovolenou potřebovala nějaký noční krém, protože patlat si na sebe denní krém s SPFkem se mi nechtělo. Nakonec jsem ráda, že jsem našla, jelikož krémy v této kategorii vyjdou celkem draho.

Tenhle brouček má certifikát BDIH, který nosí kontrolovaná přírodní kosmetika. Obsahuje polovinu surovin, které jsou organického původu. Aktivními složkami jsou výtažky z ginkobiloby, která má regenerační účinky, a mikrostříbro, které je antibakteriální.

Krém je určený pro citlivou pleť a má ji pomáhat zklidňovat. Není parfémovaný, což některým dělá dobře. Navíc nesmrdí takovým tím biosmradem, který cítím z přípravků Alverde, apod. Balení je klasické ve šroubovací tubě, tzn. že se v krému nemusíte zbytečně hrabat.

Mohu prohlásit, že má opravdu antibakteriální účinky, protože se mi přestaly "podebírat" pupínky na tváři, za což jsem neskutečně šťastná a vděčná! Stačí ho opravdu trošičku. Takže balení 40 ml vydrží opravdu dlouho. Ačkoli obsahuje hodně pečujících olejů, tak není vůbec mastný a ani nezanechává mastný film. Celkem vzato jsem s ním hodně spokojená, ale podruhé si ho asi nekoupím. Radši vyzkouším nějaký jiný.

Co vy? Dbáte na to, aby kosmetika byla "bio"?

6 comments

  1. Na tuhle kosmetiku často v DMku koukám, protože jo, já na to BIO jako hodně jsem. Čím dál tím víc. Ale bohužel většina krémíků je v drogerce na mě málo mastná, mám prostě takové ty obrácené problémy - dokud se nelesknu, loupu se suchostí:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já to mám úplně obrácené. Potřebuju co nejlehčí krémy, abych se zbytečně moc neleskla. Škoda, že neumí drogérka uspokojit obojí strany :-/

      Delete
  2. Já tenhle krém miluju! Používám ho něco přes rok a je opravdu skvělý. Navíc je to jediný produkt z přírodní kosmetiky, který mi vyhovuje. Krásně pleť zklidní a moc se mi líbí, jak má pleť vypadá po ránu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprosto souhlasím. Pleť je po něm ráno strašně pěkná! :)

      Delete
  3. tahle značka mě doposud úplně minula.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.