Sunday, August 25, 2013

TAG: "Co by kdyby..."

Tohle počasí mě vůbec nebaví! Prší, prší, prší a chčije. Sobota byla supová. Relax na zahradě, grilování, prostě pohoda. Pomalu jsem se začala učit na nadcházející zkoušku a zjistila jsem, že mě to teda ale vůbec nebaví :D

Dneska si dáme opět malou oddechovku. Tenhle TAG jsem převzala od Vratinky a opravdu moc se mi líbil.  Tak snad jí nebude vadit, že ho šířím dál.
  
Kdybych...


... nestudovala obor, který studuji ...  tak bych se asi věnovala umění nebo webdesignu. Vždycky mě to bavilo. Hlavně teda malování obrazů nebo různá jiná tvořivost. Občas o mě i někdo řekne, že mám estetické cítění. Hrozně jsem chtěla být módní návrhářkou, akorát na VŠUP mě nevzali. Hodně mě baví i webdesign, o který se snažím zajímat. Svoje první webovky jsem udělala když mi bylo ještě -náct (v roce 2005) a byly to fan-stránky o herci Hughu Jackmanovi. Můžete na ně mrknout TADY. A berte to s rezervou! :D V té době bylo všechno jiné než dnes. Jiné rozlišení, kvalita fotek  a tak :D HTML, PHP či CSS. To všechno mě baví to a chci si v tom trošku prohloubit své znalosti. Je fajn, že i tady na bloggeru se dá hodně věcí upravit a doladit :)

Obdivuji Blanku Matragi, která má překrásné šaty!

... neutrácela tolik za kosmetiku ... tak bych si mohla dovolit všechny ty "vymoženosti", po kterých prahnu. Momentálně je to kvalitní zrcadlovka, pořádné hodinky a ultrabook. Nebo ... za boty! Jsem úchyl co se bot týče. Měla bych jich nejmíň kvadrilion, kdyby to šlo :) Poslední dobou se ale snažím krotit, protože si chci vážně koupit pořádný foťák a můj pan Božský mi doporučil, abych už začala pomalu šetřit i na nový notebook. Můj červený Dellík totiž už pomalu ale jistě dosluhuje :(

Zdroj
 ... si měla vybrat jeden kosmetický produkt, kterým bych chtěla být ... asi bych byla deodorant. Tímto hlásám STOP smradu z podpaží! :D Kdybych měla být něco hezčího a příjemnějšího, tak asi řasenka, protože ta dokáže vytáhnout každé oči a udělat z nich okna do duše :)

... nežila v ČR, bydlela bych ... v Irsku někde na jižním pobřeží, tak abych to neměla daleko do většího města, kde jsou obchody (jako Penneys, Primark, apod.) a drogérky, kde se dají sehnat skvělé věci. Bydlela bych v baráčku se zahrádkou, psem na dvorku, kočkama vevnitř a koněm ve stáji! V Irsku jsem byla 2x a bylo to nejlepší, co jsem kdy viděla a zažila. Miluju tu zemi, počasí i lidi.

Zdroj
... mohla vynechat jednu nezbytnou činnost během dne ... asi vynášení kočičího záchodku :D Ale se zvířátky přichází i velká zodpovědnost, takže to ráda-nerada dělám :) Z těch mých povinností asi moje přílišná péče o pleť, abych nebyla jeden velký beďar. Strašně závidím slečnám, které mají pleť bez jediné chybičky a jako ze žurnálu! :)

Zdroj

... poslechla radu mých rodičů ... a nebarvila si vlasy, měla bych je teď strašně krásné, dlouhé a všichni by mi je záviděli, tak jak to vždycky dělali. Docela toho lituji, takže kdo uvažuje o barvení zdravých vlasů bez šedin. Prosím vás nedělejte to, budete litovat ;)

... to nebyla já ... tak bych asi neměla blog, nezajímala se o kosmetiku, nebyla tak kamarádská a hodná, neměla bych tolik ráda zvířata, neměla arachnofobii, nebyla takový bordelář, dělala vše včas, nebyla tak hrrr, apod. Ale já mám sama sebe ráda takovou jaká jsem. Snad i vy :)

Co vy a vaše "coby kdyby" ? Těším se na vaše komentáře! :)

5 comments

  1. jeej tento tag som este nevidela! Ja moc nemam rada veci ,,co keby" lebo som spokojna tak ako som, tesim sa na budunocst a co som mozno urobila zle neriesim :)

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. moc povedený tag. V Irsku jsem ještě nebyla, hrozně mne láká. Na ty lidi tam slyším jen chválu. Pak mne láká i Walles, to je moje srdcovka. Ale miluji spodní část Španělska, tam je přeci jen větší teplo a já jsem zimomřivka :-)

    A jak je ten tag zajímavý, já bych ho asi neudělala. Nelituji svých rozhodnutí v životě, protože se jich litovat nemá. Ale přemýšlet co by kdyby... je občas přeci jen trošku bolestné.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.