Monday, September 02, 2013

Podzim na SIMPLE LIFE

Třikrát sláva, sláva, sláva! Čtvrteční poslední zkoušku jsem splnila. Povedlo se to ještě líp než jsem čekala, ačkoliv ten stres bych si propříště odpustila. Doznívá ještě teď. Mám sevřený žaludek, mám hlad, ale chybí mi chuť. V pátek mi tímpádem oficiálně začaly poslední "prázdniny" v životě. Jupí :D A v pátek jsme taky měly kamarádčinu rozlučku se svobodou, která se podle mého povedla náramně. Teď akorát tak chodit kanálama. Co kdyby si to někdo pamatoval, že :D Ve škole se ještě můžu těšit na listopadové státnice, prosincovou diplomku a lednové oborové státnice.




A na co se můžete na podzim těšit vy?  

V prvé řadě se budu snažit o na pravidelné přispívání tak, jak jste zvyklí, každou středu a pátek to bude čistě o kosmetice. V něděli si budeme i nadále dávat oddechovky v podobě TAGů nebo dalších zajímavých věcí, které mě zaujmou :)

V druhé řadě na kvalitnější fotografie a lepší kompozice. Snad... Po zralé úvaze jsme se s mužem rozhodli o pořízení zrcadlovky. Sice nás to bude stát měsíc "strádání", ale co. Pro kvalitnější fotky cokoliv :) Já se rozmýšlím nad fotografickým kurzem, aby to stálo za to :)

Za třetí plánuji ke 100.000 návštěv nějakou pěknou GIVEAWAY. Nechtěla jsem je dělat vůbec, ale ráda bych se odvděčila těm, kteří se sem vracejí a kteří mi dodávají elán do další práce :)

V neposlední řadě také plánuji navštěvovat kurzy HTML a základů CSS, abych si osěžila základní věci týkající se webdesignu. A to všechno proto, abych to tu mohla zasejc trošku oživit :)

A co vy a vaše plány na podzim?

14 comments

  1. kurz HTML a CSS by sa zišiel aj mne.. doteraz som sa čo-to naučila sama alebo od priateľa - ale takú možnosť už nemám, haha :D ani som nevedela že takú kurzy sú, btw :D

    Kat

    ReplyDelete
    Replies
    1. JJ, jsem taky takový samouk, ale určitě kurzy existují ;) Já budu chodit do školy na cvičení z tohoto předmětu :)

      Delete
  2. To je super. :) Tak gratulace, a ať zrcadlovku pořídíte co nejlepší. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přijde nám zítra, takže potom začne fáze zkoumání a rozjímání :D

      Delete
  3. Gratuluji a těším se fotečky :-)

    ReplyDelete
  4. Tak to se moc těším :) ať se ti i nadále daří co nejlépe :)!

    ReplyDelete
  5. Tak to moc gratujuli Peťo ke zkouškám a na to konto k podzimním prázdninám :-). Co to slyším zrcadlovka? A jaká že to bude? Těším se na krásné fotky, já nikdy žádný kurz nedělala, ale asi to není od věci, já totiž hodně konzultuju se svým kolegou vášnivým fotografem a zbytek se spoléhám na své očičko :-).
    Každopádně dnešní fotka je moc hezká :-)
    Hezky to máš rozplánované i s články na blogu - to se budu moc těšit.Měj se moc hezky a děkuji za moc milý komentář na mém blogu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji eM převelice. Nakonec jsme se rozhodli pro začátečnický Canon EOS 1100D. Přeci jen se v tom ještě moc nevyznáme, takže začínáme postupně a pomalu. Zatím si s ním jen hrajeme a fotky se nám moc líbí. Závidím známého fotografa. Já se musím spolehnout na sebe. Zatím... :) Já se těším, až se zase vrátíš k nám. Za komentář neděkuj. Všechny kočičí mámy drží při sobě!

      Delete
  6. Ode mě přijmi také gratulace! Sice už mám studentská léta za sebou, ale živě si vybavuju ten pocit, když jsem měla úspěšně po zkouškách :-). Co se týče focení, tak koupi zrcadlovky mám také v plánu. Ten je ale zatím tak nějak přesunut na dobu neurčitou, jelikož letošek byl a stále je ve znamení cestování, bude následovat oslava Halloweenu a pak už zase Vánoce, dárky :-). Ale příští rok bude moje. Budu se těšit na Tvé další články a zaslouženě si užij tvé poslední prázdniny :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Užívej cestování, dokud můžeš. Já bych taky cestovala :) A se zrcadlovkou určitě neprohloupíš, protože je skvělá! :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.