Wednesday, September 04, 2013

AVON Solution Truly Radiant VIP

Uff, tak konečně to u nás vypadá jako u lidí. Dělala jsem totiž takový menší pozkouškový úklid. Dneska jsem si také zkoušela udělat pár fotek s naším novým zrcadlovým miláčkem Canonem EOS 1100D. V pátek půjdu po třech týdnech do práce a vůbec se mi nechce. To vám teda povím. On si organismus tak trošku odvykl pracovat, tak jsem zvedavá, co mě tam čeká za překvápka :)

Dnes tu mám pro vás kosmetickou recenzi a to na tónovací a hydratační denní krém Very Important Perfector z řady Avon Solutions Truly Radiant, kteréhožto jsem pasovala na svého letního miláčka.
Podle slov výrobce má krém vyživovat, revitalizovat a podporovat obnovu pleti. Díky SPF 20 taktéž pokožku chrání. Obsahuje technologii Optic Pearl, která dodá pleti čistší, hebčí vzhled a zlepšuje tón pleti. Dokonce prý redukuje nedokonalosti pleti a to na počkání.

Balení je praktické, vymačkávací, takže se nemusíte bát "kontaminace". Obsahově se jedná o 50ml tubičku.  Moc se mi líbí i design lahvičky. Je svěží a radostný. Cena krému byla 89Kč v akci. Normálně stojí něco okolo 150Kč.

Obsahem je jednoduchý bílý krém s miniaturními černými částečkami. Vypadá to jako vanilkový pudink. Nejdřív jsem si myslela, že jsou to praskací kuličky s barvou (jako u L´Oréalového Magique BB krému), ale mýlila jsem se. Barevné rozhodně nejsou. Mně se zdá, že obsahuje mikrotřpytečky, ale to se mi asi jenom zdá. Krém voní nádherně svěže. Ani nevím, k čemu bych to přirovnala, ale  mně vážně strašně voní.

A teď k tomu nejhlavnějšímu, na co se asi těšíte a zajímá vás. Totiž vlastnosti, které slibuje, opravdu plní! Krém je akorát hydratační. Pleť je po něm hezky vyplá, hebká a pěkně naducaná. Taková řádně šťavnatá. Obličej je i po malém množství rozzářený a prosvětlený. Teď co jsem celkem opálená, tak nemůžu používat žádný ze svých světlých BBček ani makeupů. Tohle je výborná alternativa. Dodá opálené pleti přesně to, co potřebuje a co si žádá. Docela jsem se bála toho, že je to Avon, protože s ním nemám moc dobré zkušenosti. Tenhle krém mě ale přesvědčil, že tahle značka má alespoň něco k nabídnutí!

Co vy na něj? Máte zkušenosti nebo vás to ani moc nezajímá?

7 comments

  1. Tenhle krém mám taky - jedna z mála věcí od Avonu, co mi skvěle padne :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá zajímavě. Ale je pravda, že co se maminka po avoňáckém pleťovém krému osypala, tak s jejich pleťovkou raději moc neexperimentuju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu. Můj obličej snese snad všechno, takže si zatí můžu zkoušet, co chci :)

      Delete
  3. Mě na něm zaujala akorát reklama, kde to Ivě Pazderkové hrozně moc sluší :D :).

    ReplyDelete
  4. Vypadá velmi dobře, možná mu dám šanci. :)

    Koukám, že jsi z Plzně, konečně jsem narazila na nějakou blogerku z tohoto města. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si ho vážně strašně oblíbila :) Já jsem na moc blogerek z Plzně taky nenarazila :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.