Friday, September 27, 2013

MAYBELLINE Colorama Blush


Tak a teď já. Když už konečně humbuk okolo značky Maybelline a její Coloramy ustal, můžu se pustit do recenze. Neumíte si představit, jak mě drtilo, když se na každém druhém (ne-li na každém) blogu jsem četla o Coloramě. Docela stoupl můj odpor vůči této řadě a vůbec, chtěla jsem se stojanu s touto kosmetikou vyhýbat obloukem. Osud tomu chtěl jinak a já se zakoukala do jejich kulaté tvářenky.

Tvářenku nabízí v šesti různých odstínech, od růžové až po fialkovou. Nelíbí se mi však všechny odstíny, ale jen a pouze odstín 301. Poprvé jsem ji viděla na jednom blogu (už si nepamatuju kde, ale myslím si, že to bylo u An. :) Dlouho jsem s koupí otálela, ale nakonec jsem neodolala a přihodila jsem jí do košíku. Prohloupila jsem?


Balení je docela pěkné. Tvářenka má domeček z plastu, ale celkem tlustého, takže se nerozbije. Obsahově se tam vejdou 4g a to je hodně, protože vůbec neubývá. Vážně! Používám jí denně asi měsíc a neubyl snad ani milimetr! 

Aplikuji ji klasickým blush štětcem, o kterém jsem psala TADY. Stačí s ním párkrát zakroužit po povrchu, trošku pofoukat a ťupkavými pohyby zapracovat do lícních kostí. Wow-efekt na počkání! Výdrž má také slušnou. V porovnání s tvářenkou Skin Match Blush od Astoru vydrží víc a je intenzivnější, respektive dodá tvářím víc šťávy. Vydrží klidně i 10 hodin a to bez pohnutí. Na mou duši!


Odstín odpovídá jemné broskvičkové barvě se zlatavým shimmerem (ač to ze swatche nejde moc vidět). Přesně po takové jsem prahla. Dodá nádhernou barvičku vašim tvářičkám. Myslím si, že zrovna tenhle odstín je vhodný pro tvářenkovou začátečnici, protože jí prostě nikdy nemůžete dát moc. 

Za mě mohu tvářenku doporučit a určitě ji berte všema deseti. Když chodím do drogérky občas juknu po stojanu Maybelline a tyhle tvářenky, kokrétně zrovna tahle, je celkem nedostatkové zboží. Když už jsem se rozhodla, že si jí teda koupím, tak byla asi 2 měsíce vyprodaná. Proto radím, ŠUP S NÍ DO KOŠÍKU!


Jak jste na tom vy s řadou Colorama a jejími tvářenkami? Vlastníte nějakou?

10 comments

  1. Já mám dvě – přesně tuhle a potom 501 a mám je ráda :) Akorát tedy na tenhle odstín musím brát pevný štětec (flat top), jinak z ní nic nenaberu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to právě jde perfektně s klasických zkoseným chlupáčem. Ale každému vyhovuje něco jiného :)

      Delete
  2. Jojo, moc hezká broskvička. :)

    ReplyDelete
  3. Kromě laků nemám z řady Colorama nic, asi mě taky odradilo to, jak jsem o tom četla všude :D. Každopádně až se budu shánět po tvářence, tuhle půjdu omrknout :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě to právě taky odradilo, ale nemohla jsem odolat! :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.