Monday, September 30, 2013

MEMEME Cherub´s Blush


Asi jsem se totálně zbláznila do tvářenek všeho druhu. Sice jsem tu byla už minule s jednou tvářenkou, na kterou nedám dopustit, ale proč si nedat další. Cherub´s Blush od MeMeMe je vlastně takové 2v1. Jedná se o tekutou tvářenku a barvu na rty. Po nějakém tintu jsem toužila už docela dlouho. Moc se mi líbila barvička právě tohoto tintu, takže volba padla na něj.


Tint je ve skleněné lahvičce o obsahu 12ml. Konzistence je ryze tekutá. Barva se nanáší pomocí jednoduchého štětečku, který je součástí balení. Je trošku tenký a tvrdý. Takže barvu musíte naťupkat a rychle rozetřít, protože se rychle, ale opravdu rychle, vsakuje do kůže. Opravdu silně voní po růžích, řekla bych. Ta vůně je hodně pronikavá a celkem dost nepříjemná. 

Tint je docela super věc, když se chtete hezky namalovat a malování si užít, ale na druhou stranu je s tím celkem dost práce. Musíte si dát pozor, aby vám tint při pomalém nanášení nezaschl a neudělal vám fleky na tvářích nebo rtech. Na tvářích i rtech drží jako přibytý. Celý den se nikam ani nehne. Nejsem ale moc trpělivá, takže ho používám jen občas a jen v tom případě, že se mi chce. Za mě tedy říkám ano, ale při pěčlivém zacházení.

 
Líbí se vám? Máte nějaký jiný tint nebo zkušenosti s nimi?

4 comments

  1. Já jsem měla minibalení benetintu, ale letělo do koše, protože to fakt nešlo...vadilo mi, že zůstával na prstech nebo štětci a zaboha to nešlo umýt, ničím...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to dávám z prstů pomocí klasického odličovače ;)

      Delete
  2. já jsem spíš na klasické pudrové tvářenky, ani ty krémové nemusím. měla jsem Benetint a prostě jsem se nikdy nenaučila ho používat, to mi pak teprve bylo líto.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.