Tuesday, September 17, 2013

Přírodní nákupy u .○~ essence ~○°˙

Omlouvám se za menší nečinnost, ale dávala jsem se dohromady po náročném víkendu. Svatební speciál tedy bude až příští týden a snad k tomu budou i pěkné fotky, pokud to nevěstě nebude vadit :) Dneska jsem také udělala menší nákup na FeelUnique.com, kde jsem si objednala travel kit značky John Frieda, na který se moc těším. Potom jsem se rozhodla vyzkoušet pár minerálních make-upů, protože s přibývající zimou se můj obličej opět mění v mastný papír. Uvidíme, jak to dopadne.

Koncem sprna jsem měla opět svůj záchvat po přírodních věcech, proto jsem se nechala inspirovat u oblíbené Sabči a nakoupila na Fleru pár zajímavých věciček od prodejkyně, která si říká .○~ essence ~○°˙. Dvě z nich vám tu dnes představím. Jedná se o sypkou pleťovou masku Bazalka a Sůl z Mrtvého moře a Jojobový olej.
 Bylo mi doporučeno od Černé Moory, že na póry je nejlepší čistý jíl. Proto jsem si vyhlídla masku s obsahem bílého a zeleného jílu, který čistí, vyživuje a rozjasňuje pleť. Je bohatý na minerály a stopové prvky, kterými pleť zásobuje, a je to také jemný exfoliant. Maska také obsahuje bazalku, která působí antibakteriálně a protizánětlivě, a sůl z Mrtvého moře, který má léčivé a regenerační účinky na pleť. Maska je vhodná pro problematickou pleť. Je v sypké konzistenci. K přípravě masky stačí smíchat čajovou lžičku prášku s menším množstvím vody a nanést na obličej. Nechá se působit cca 20-30 minut a poté smýt vlažnou vodou. Používá se 1x týdně. Maska je výborná, možná ještě lepší než šrečí maska od Freemana, o které jsem psala TADY. Skvěle čistí a stahuje póry. Voní hodně po bazalce a asi na tom něco bude, protože s pupínky si dokáže taky hezky poradit. Sice po ní nezmizí (nejsme v utopii), ale zmírňuje je. Maska stojí 79Kč a vydrží cca 15-17 použití. Množství odpovídá 30 gramům.

Někde jsem četla, že je možné do masek přimíchávat i různé olejíčky, proto jsem si vybrala právě jojobový olej, který je prý znám jako "tekuté zlato". Obsahuje výživné a pěsticí látky s hojivou schopností, mnoho minerálů, z vitamínů hlavně vitamín E. Je také dobrým pomocníkem v boji proti akné. Velmi dobře se vstřebává a je vhodný pro všechny typy pleti. Nevoní vůbec hezky, spíš hnusně, ale v masce se to ztratí. Stačí nakapat 1-2 kapky přímo do směsi a poté nanášet na obličej. Olejíček mě vyšel na 39Kč a je ho 13ml. S použitím oleje je maska o trošku řidší, ale dá se nanášet. Dá se také použít do konečků vlasů, ale to jsem ještě nezkoušela.

Musím uznat, že tohle kombo je jedno z nejlepších, co znám. Póry strachy mizí a radši se úslužně stahují. Navíc s použitím olejíčku není pokožka po masce vysušená a je pěkně vypnutá. Prodejkyni mohu jedině doporučit. Zboží bylo rychle dodáno i pečlivě zabaleno. Ke každému přípavku byl doručen i návod na požití, složení a nějaké to povídání o účincích :)

Jaké jsou vaše fígle na póry? Máte lepší zkušenosti s přírodními maskami nebo těmi chemickými?

10 comments

  1. tekuté zlato je olej arganový :-) jojobák mi na obličej nesedí, je to chemicky vosk a mě ucpává (paradox, je na aknozní plet), ale na vlasy je fajnový, zaceluje konečky a tak. Ale nákup se povedl, za málo peněz hodně muziky

    ReplyDelete
  2. Jé, další, kdo se nechal nalákat? :P Je fajn, že ti oba produkty vyhovují :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, už jsem o tom přemýšlela dlouho, ale ty jsi mě utvrdila v tom, že to nutně potřebuju :D

      Delete
  3. Mooc pěkné nákupy, taky se budu muset po těchto skvělých přírodních věcičkách poohlédnout :)

    ReplyDelete
  4. Už jsem se k ní také koukala, má tam opravdu spoustu věcí, které bych ráda vyzkoušela, obzvlášť věci na čištění obličeje, protože mi s ním teď momentálně nepomáhá už vůbec nic, tak snad by přírodní věci zabraly :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že jo. Podle mě jsou na pleť lepší než ty chemické srajdy :)

      Delete
  5. jsme ráda, že ti tip na jíl byl k užitku :)
    míchaný jsem ještě neměla, ale vypadá to taky fajn :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.