Wednesday, September 11, 2013

KIKO Smart Lipstick

Konečně jsme dodělali svatební dar a ještě nás čeká příprava různých překvapní po novomanžele. Snad se vše podaří a bude se vše líbit. V neděli se můžete těšit na svatební speciál. Bude v něm pár tipů na svatební dary, hry nebo třeba rozlučku se svobodou, protože já, když jsem sháněla nějakou inspiraci, jsem nikde nic nenašla. Resp. našla, ale nic originálního to nebylo. Třeba to někomu bude ku pomoci.

Dneska si dáme rychlovku v podobě recenze na rtěnku Kiko Smart Lipstick, která je ze základní řady rtěnek značky Kiko.
Rtěnku mám v odstínu 902 Pastel Pink. Jedná se o bohatě výživnou rtěnku. Má opravdu příjemnou konzistenci. Dobře rty vyživuje a zvláčnuje. I když je pravda, že je krapet lepivější.  Rtěnka obsahuje jemné zlatavé třpytečky. Je bez parabenů a je hypoalergenní. Výdrž má normální, srovnatelnou s jinými rtěnkami typu Dermacol, apod. Přitom nebyla ani moc drahá. Vyšla mě asi na 3-4 eura.

Do této doby by to bylo ideální. Jediné, co mi nesedlo, je barva. Tahle je na mě až moc růžovoučká. Ale za to si můžu sama, protože jsem si jí vybírala na základě internetového obrázku, který hodně zkresluje.

Co vy? Máte nebo nemáte rádi rtěnky Kiko Smart?

12 comments

  1. Škoda, že nemáš vyfocený odstín, ani na ruce, ani na rtech...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš, to mě ani nenapadlo. Tak třeba u příští rtěnky ;)

      Delete
  2. nemám ti ji jet vyreklamovat? :D

    ReplyDelete
  3. ono možno, keď vyskúšaš iný tip líčenia alebo v inom ročnom obdobií, tak ti sadne, ja mám tiež pár takých rúžov:)

    ReplyDelete
  4. Miluju tuhle kolekci rtěnek :-)
    můj nejnovější přírůstek smart lipstick je:
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2013/08/reviews-kiko-smart-lipstick.html

    ReplyDelete
  5. rúže nepoužívam... ale tento má nádhernú farbu!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  6. mě se ten odstín naopak moc líbí :)

    ReplyDelete
  7. nazov mi nič nehovori ale jej farma je pekna:)
    www.aj-ro-na.blogspot.sk

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.