Friday, August 16, 2013

LA ROCHE-POSAY Vzorkování

Konečně mám po práci a lidi nechci dalších 14 dní studijního volna vidět! Teď už se budu jen učit, učit, učit.  :) A zítra se budu moct už konečně vysprchovat ve vlastním novém sprchovém koutě! Připadám si jako v hotelu, když se chodím koupat do jiného bytu :D

To jsem jednou byla za žebráka, socku, a prošla si pár plzeňských lékáren, abych získala několik vzorečků od La Roche-Posay z řady EFFACLAR, kterážto je určená pro problematickou pleť. Dostalo se mi jich hned několik a všechny jsem poctivě zkoušela a nyní vám přináším své poznatky.
EFFACLAR H - jedná se o zklidňující krém pro oslabenou a vysušenou aknózní pleť. Pomáhá pleť hydratovat, redukovat začervenání a zklidňovat podráždění. Přesně tohle bude to pravé pro vaši pleť, pokud jí máte neustálým čištěním a mytím hodně vysušenou nebo vám, jako mně, doktorka předepíše na obličej Zineryt. Škoda, že jsem o něm nevěděla dřív než mi kůže popraskala do krve. Po tomto krému je pokožka krásně jemná a opravdu hydratovaná. Používala jsem ho vždy ráno a výsledek na jedničku. Pleť byla jako znovuzrozená. Velké balení bych si však nekoupila, protože tento krém beru jako nouzovku, pokud máte opravdu vysušený obličej.

EFFACLAR MAT - tento brouček má být podle popisu asi kouzelný. Má pleť zmatňovat, redukovat póry a lepšovat kvalitu pleti. Obličej je po něm hydratovaný a zmatněný. Používala jsem ho pod make-up a musí se mu nechat, že opravdu zmatňuje i na několik hodin. Pleť je po něm krásně vypnutá a hladká. O tomto krému jsem uvažovala a ještě uvažuji. Snad se někdy dočkám.

EFFACLAR Gel Moussant Purifiant - gel má čirou barvu. Je bez parabenů, bez barviv a bez alkoholu. Pomáhá regulovat produkci kožního mazu. Aplikuje se na navlhčenou pleť a stačí ho jen vmasírovat do pleti. Tvoří se jemná pěna a potom ho stačí jen opláchnout. Výhodou je, že po něm není pokožka vůbec suchá, což mě překvapilo.  Měla jsem ho ráda, ale radši mám svou osvědčenou (levnější) Niveu.
 
EFFACLAR DUO - můj oblíbenec. Jedná se o gelový krém, který působí proti nedokonalosti pleti. Uvolňuje ucpané póry a bojuje proti množení bakterií, což je fakt. Když jsem si vyčistila obličej a aplikovala tohle, trochu to pálilo, ale akné  pomalilililinku mizelo! Tohle si plánuju pořídit hned jak dostanu větší výplatu :D 

Solution Micellaire Physiologique - sice není z řady Effaclar, ale mezi LRP produkty se počítá. Měla jsem jí s sebou na dovolené a byla jsem s ní docela spokojená. Neodličovala jsem se s ní, pouze jsem čistila obličej. Pleť po ní není ulepená, ale hezky hydratovaná. mám však oblíbenou micelárku od Mixy, proto měnit nepotřebuji.

A jaké jsou vaše zkušenosti se značkou La Roche-Posay? Nebo řadou Effaclar?

10 comments

  1. Chystám článek o čistící pěně Effaclar a taky krému H :) jsem s nimi moc spokojená...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  2. Já s LRP nemám skoro žádné zkušenosti, měla jsem jen nějaký lehký krém, ale nijak mě nenadchnul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem je měla ted poprvé a něco zaujalo něco ne ;)

      Delete
  3. Já od nich zatím nic neměla, ale ráda bych pár věciček, které mám vyhlídnuté vyzkoušela - to DUO gelový krém vypadá moc dobře :-)

    ReplyDelete
  4. Já jsem si koupila testovací sada v lékárně za 99 - a zatím jsem dost spokojená. Dlouhodobě používám LRP micelárku a vyhovuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta mi taky vyhovovala, ale jak jsem psala. Nezkoušela jsem ho na odlíčení, tak nevím ;)

      Delete
  5. Už dávnejšie som uvažovala o tejto značke, že by som niečo skúsila :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.