Friday, April 26, 2013

TAG: Poznej mě blíž


Krásný slunečný den,

na několika blozích mě nedávno zaujal TAG s názvem Poznej mě blíž. Moc se mi tento typ tagů líbí, protože mi to pomáhá poznat osobu, o které si čtu. Tak snad vám to také pomůže poznat mě zase o koušet blíž :)

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Jaké jsou moje vlasy o přírody už si ani nepamatuju. Po všem tom žehlení a foukání si tak nějak zvykly a drží si svůj polovlnitý tvar. Matně se vzpomínám, že jsem je ale měla šílené. U kořínků splihlé (jelikož mám hodně vlasů a ty jsou pěkně těžké), délky vlnité a konečky se tvarovaly do prstýnků :D

2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Vlasy jsem si barvila doma a nedopado to nejlépe. Mám je zničené a vyšisované, takže mi hlajou odstíny zrzavé, červené až fialové. Proto jsem se rozhodla, že to propříště nechám na odborníkovi a objednala jsem se ke své kamarádce kadeřnici. Snad vymyslíme něco, co bude super. A ke kadeřníkovi nechodím nijak pravidelně, jelikož ani žádného nemám. Moje sestřenka je vyučená kadeřnice, takže mě stříhá ona :)


3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
Jelikož můj přítel má rád, když mám rozpuštěné vlasy, tak se je snažím mít rozpuštěné. Když jsou ale mastné nebo neposlušné, tak je dám jednoduše do culíku. Ale jinak si s nimi i celkem vyhraju. Žehlím si je každý skoro každý den a pokaždé po umytí si je musím vyfoukat fénem. Proto také dbám na správnou péči o ně.

4. Děláš si svou vlastní manikúru a pedikúru, nebo chodíš do salonu?
Všechno si dělám sama. Na manikúře jsem byla jen jednou a moc mě to neoslovilo a taky mě to nebavilo. Pedikúru bych ale asi nezvládla, jelikož jsem děsně lechtivá na chodidlech. :)

5. Jak často měníš laky na nehtech?
Já se moc nelakuju, jelikož mě to nebaví a taky proto, že jsou hned oprýskané a nevypadá to potom nejlépe a mě to nebaví stále opravovat :)
 
6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?

Nelakuju si je nikdy. Opět mě to moc nebaví a většinou nenosím otevřené boty ;)

7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Pokud někam spěchám, tak si vystačím jen s řasenkou a korektorem. Takže mi to asi ani moc nezabere. Pokud nespěchám, tak mi to trvá asi zak 10-15min. Někdy si to budu muset stopnout :)

8. Líčíš první oči nebo používáš makeup?
Nejdřív báze pod make-up, báze na víčka a nechat to zaschnout. Mezitím si upravím obočí. Potom přijde na řadu korektor, make-up nebo BB krém. Pak se vrhám na oči. Nakonec nanesu podle potřeby tvářenku a rozjasňovač. Vše nakonec zafixuju transparentním pudrem.

9. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Nedá se říct, že sbírám. Já ráda zkouším. Proto jsem v drogérce schopná strávit hodiny a hodiny. Pak si vždycky něco vyberu. Nejradši nakupuju rtěnky, dříve řasenky. Moc mě nebaví vybírat stíny, radši mám celé paletky se všemi barvami. A samozřejmě kupuju, co potřebuju. Vždycky :D


10. Jak často nosíš umělé řasy?
Nikdy jsem je na sobě neměla, ale v září budu mít premiéru. Vůbec se nebojím nandavání. Můj přítel už má totiž zkušenost a umí to suprově :D Ne neni transvestita ani gay. Jednou je nalepoval mojí nejlepší kamarádce na párty a opravdu mu to šlo. Vypadalo to pak fakt suprově!

11. Líčíš se každý den?
Když mám "lazy" den, tak nee. Jen když jdeme někam mezi lidi. Ale jinak se vždycky líčím.

12. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?
Tak to rozhodně ne. Přítel už si zvyknul. Dokonce mi říká, že mi to bez toho malování kolikrát sluší víc (nevím, co si o tom mám myslet :D) A moje rodina je moje rodina. Je naprogramovaná k tomu, aby mě meli rádi i nenamalovanou :)

13. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?

Jasně. Když jdu nakupovat k vietnamce nebo když na to nemám náladu. Ale tak nějak se vždycky snažím mít alespoň řasenku a pokud mám opravdu velké pupínky, tak korektor.

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Zatím nemám nic extra drahého. Asi by mi bylo těch peněz líto. Vždycky je mi jich líto, když si něco koupím za velký peníz a ono to potom nefunguje a já to musím potom prodat nebo věnovat.

15. Plánuješ si denně oblečení?
Ne, tohle nějak neřeším.

16. Jak často střídáš kabelky?
Ani moc ne. Mám hodně kabelek, ale nosím jen dvě. Jednu školní brašnu a jednu "poštovní" brašnu na ven.

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 
Tak v tomhle bych si nafackovala. I když vstávám brzo, chodím spát pozdě. Já totiž nemůžu usnout. Dělává mi to celkem velké potíže, jelikož můj přítel šíleně chrápe a mě u toho prostě usnout nejde. Takže jsem pak nevyspalá a s obříma kruhama pod očima. Taky musím usínat se zaplou televizí nebo muzikou. Zvykla jsem si na to, když jsme se ženou bydlely na koleji a sledovaly seriály. Taky mám dva zlobivé kočičáky, kteří ožívají večer a řádí. Většinou chodím spát po půlnoci a vstávám někdy kolem deváté, když nemusím do práce. Asi je to taky pozůstatek z dob, kdy jsem dělala v baru. Žila jsem v noci a spala přes den :-/

18. Jak často/kdy cvičíš?
Snažím se cvičit alespoň každý den tabatu + jak se mi chce tak cvičím podle Jilian. Pak chodíme do posilovny a na několikakilometrové procházky. V květnu přidávám ještě HEAT a v červnu chceme začít chodit plavat :)

19. Pravák/Levák?
Pravák. Když jsem byla malá, byla jsem obouruká. Nějak se mi to se stárnutí vytratilo :)

20. Jak jsi vysoká?
166 cm a vůbec se nestěžuju.

21. Kolika mluvíš jazyky?
Umím anglicky, německy. Učila jsem se i francouzštinu a latinu. Francouzsky rozumím a díky tomu rozumím i trošku španělsky a italsky (jsem z 1/8 Italka :D a chtěla bych se doučit fráninu a začít španělštinu). Pak samozřejmě slovensky a česky. Jo a celkem obstojně se domluvím i rukama :D

22. Kolik máš zvířat?
Mám dva chlupáče, o kterých si můžete přečíst TADY a TADY. Jmenují se Zoe a Joel. Joel měl teď 1 rok a Zoe bude mít zítra 2 roky. Jsem na nich závislá, protože jsou to fakt kámoši do nepohody!

23. Jak často se "zdržuješ" na bloggeru?
Většinou každý den. Přečtu si články, které mě zajímají a pak občas pokračuji v rozepsaných článcích.

24. Čteš komentáře na blogu?
Ano. Čtu úplně všechny. Snažím se odpovídat na všechny, pokud mám čas. Vím o každém komentáři i o spamu, protože mi chodí na mail a tak jsem několikrát za den.

25. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Ne. Vždycky si někde o něčem přečtu a nadchnu se  pro to. Pak si to najdu na netu a uložím do složky MUST HAVE na Firefoxu. Ta je tak velká, že už jí budu muset probrat. Vždycky, když na nějaký produkt narazím, tak ho prostě jen hodím do košíku ;)

26. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Ani nevím. Název měl vyjadřovat slova "Prostě život" a tak jsem ho tak pojmenovala :)

Tak jak? Poznali jste mě blíž? Já doufám, že ano.

Petra

6 comments

  1. Taky bych chtěla, aby můj přítel uměl nalepovat řasy :)! To je asi první kluk, co to dokáže :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, je strašně pečlivej. Asi proto, že dělá s pididrátky :D

      Delete
  2. Tenhle tag čtu na blozích moc ráda :)Čte se doslova jedním dechem. A dozěděla jsem se o tobě mnoho zajímavých věcí. A v mnohém jsme si podobné. Jen od té Špániny bych tě ráda odradila. Lituji, že jsem si nevybrala jiný jazyk. Nepřijde mi zdaleka tak lehká, jak se všude uvádí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych se nejradši naučila úplně všechny jazyky, což je zhola nemožné :D Chtěla bych se ale vrátit k fránině, tak snad se povede alespoň to... :)

      Delete
  3. Tenhle tag je hrozně super, asi se na něj vrhnu příští týden :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jůů, tak už se těším. Tyhle TAGy mě fakt baví :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.