Friday, April 12, 2013

DIY: Domácí scrub na rty

Ahoj kočky,

dnes tu mám rychlovku na téma DIY. Jedná se o domácí bio scrub na rty. Co k tomu potřebujete? KOKOSOVÝ OLEJ, který lze koupit třeba v bio obchodech nebo tam, kde bio produkty prodávají. Já mám doma menší skleničku značky Purity Vision z DMka za cca 80Kč/100ml. Tento za studena lisovaný panenský olej je celkem všestranný pomocník jak v kuchyni, tak i domácnosti. Dá se s ním vařit, péct, ale i masírovat a celkově pečovat o tělo. Dále je potřeba CUKR a to krupice nebo krystal. Krystal je lepší kvůli jeho hrubosti. Potom stači oddělit si množství oleje a cukru v poměru tak 1:3. Ten poměr je spíš cca. Odhadnete to podle toho, jak hustý a hrudkatý je olej po smíchání s cukrem. Hlavně ho moc nezahřívejte, ať se olej nerozpustí. Pak ho přesunete do nějaké nádoby a máte hotovo. Scrub můžete skladovat v lednici nebo někde v chladu ;)
Pro aplikaci stačí oddělit kousek z nádobky a "osmirkovat" si s tím rty. Chutná jako sladký kokos. Mňam. Můžu vám zaručit, že rty budou vláčné, hebké a vyživené! Výborný po této tuhé zimě :)

Pokud ho budete zkoušet, dejte mi v komentáři vědět, jak to dopadlo. Používáte scruby na rty? :)

Petra

12 comments

  1. to určitě vyzkouším! :-)
    děkuji za typ :-)

    ReplyDelete
  2. Skvělý nápad.. mám doma dokonce jednu knížku s recepty na domácí kosmetiku :) Možná časem vyzkouším.. ;)

    ReplyDelete
  3. Díkyy za typ, určitěě to prubnu. Zkuším totiž najít levnou náhradu za scrub na rty z Lushe, který je za celých 230 kč :p.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že tohle je o dost levnější varianta :)

      Delete
  4. Zkoušela jsem med a cukr, což není moc dobrá kombinace :D.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.