Sunday, April 14, 2013

Konec týdne

Ahoj kočky,

dnes tu mám pro vás oddychový příspěvek, který se bude týkat týdne, který se udál. Jak jsem psala ve svém návratovém příspěvku, chci se sebou něco dělat. Proto se už týden opravdu snažím. Dodržuji zásady zdravého životního stylu. Jím pravidelně, dostatečně piju, chodím cvičit a prostě dělám vše co můžu. A daří se. Sice to není nijak závratné, ale už mám dole 1,5kg, což je skvělé :) Můžu vám doporučit TUHLE stránku, kde si můžete zadávat jídla, pití a cvičení a ono vám to spočítá, kolik toho sníte za den a kolik toho spálite. Můžete si tak sledovat váš příjem a výdej jednoduše podle semaforů. Jako pohyb jsem zvolila občasné cvičení s Jillian a jejím 30 Day Shred prokládané cvičením v posilovně a chozením po venku. Ve středu k tomu přidám i HEAT a to by bylo, aby se mi to do září nepovedlo :)


Včera jsme měli menší návštěvu v podobě sousedovic kočky/kocoura? Nevím, ale přiblížil se k našem balkónu a naši kočičáci se chtěli kamarádit. Tak doufám, že se nebudou chtít kamarádit tak, aby nám zdrhli :D


Dneska jsme s mužem byli na procházce za geocachingem. Pokud nevíte, o čem geocaching je, tak mrkněte SEM. Dneska jsme si dali trasu dlouhou 7,5km. Byla to krásná procházka plná sluníčka, přírody, lesů, kopců, bláta, zajímavých míst, nadávek a překonání sebe sama. Konečně nám tu v Plzni vysvitlo sluníčko a venku bylo opravdu příjemně. Konečně jsem mohla vyvenčit svůj jarní kabát. Nejdříve jsme měli namířeno po cestě do nedaleké vesničky, ale jelikož nás málem zajelo jedno auto, tak jsme zašli do zahrádkářské kolonie. Tam byl pěkný klídeček a my se vydali do kopce. Zatím kopce vážně nesnáším, bylo to tak 45% stoupání. Když jsme se dostali na ten krpál, čekalo nás hledání první keše. Hledali jsme tak čtvrt hodinky, než jsme konečně našli náš vytoužený cíl. Pak jsme se rozhodli jít po okraji skály a hledat další. Do kopce z kopce. Pořád jsem nadávala a nadávala, ale vždycky jsem chtěla ještě dál. Potom, co jsme našli tu nejzazší, jsme se jali ku odchodu. Vzali jsme to velkou oklikou a našli ještě jednu ve starém Pecháčkově statku, který byl zničen po náletu na Škodovku ve 2.světové válce. Celkem zajímavé místo, které má jedinečnou atmosféru! Potom jsme šli zase zpátky a cestou našli ještě další dvě. Za dnešek celkem 6 keší a hezká tří hodinová procházka.


Už se mi nechtělo večer nic vařit, tak jsme se rozhodli zajít na sushi. Mňam, i když po minulém fiasku, jsem se bála, aby se mi zase neudělalo špatně. Proto jsem moc neexperimentovala a dala si maki rolku s avokádem a lososem. Mňam. Pak jsem ještě skočila do Rossmanna a koupila si masky na obličej, které chci testnout příští a přespříští týden. Měly by být na stažení pórů a hloubkové čištění. Určitě se těšte na recenzi.

Přeji vám všem co nejlepší týden. Chodíte za geocashingem? Nemáte zkušenosti s těmito maskami? :)

Petra

4 comments

  1. O geocachingu čtu poprvé, zní to zajímavě :). Také se snažím hýbat, teď ještě udělat něco s tím jídlem :D :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus se na to mrknout. Je to super na procházky. Mně se třeba nelíbí chodit jen tak bezcílně, takhle mám alespoň nějaký cíl, kam dojít a ještě mě čeká překvapení :) Jojo to jídlo je děs, ale snad se nám to vyplatí :)

      Delete
  2. Můžeš mi doporučit, kam na sushi v Plzni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jediná sushi restaurace je Zeke Sushi Bar, my chodíme do WOK&SUSHI. Přijde mi, že je to uplně stejné, ale levnější. A nejradši si ho děláme doma :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.