Wednesday, April 24, 2013

Micellar fight: DERMACOL vs. LIRENE vs. BIODERMA

Krásnou slunečnou středu mé dámy :)

Tak jak si užíváte sluníčka? Mně to začíná lézt trochu na mozek. Nějak mi nesedl ten náhlý přechod ze zimy na de facto parné léto. Ale tak buďme rádi i za tohle. Já jsem ráda, že si konečně můžu kecnou na vyhřátý balkon a pustit micíky ven. Prostě idylka.

Nevím, jak vám, ale mně v se v tomhle počasí docela zhoršila pleť. Proto si musím dávat pozor, co si na pleť dávám. Dneska bych se proto ráda věnovala fenoménu micelárních vod, protože ty mi přijdou nejlepší jak na odlíčení pleti, tak i na celkové čištění pleti. Zatím jsem vyzkoušela jenom 3 značky, ale už teď jsem si našla svého miláčka. A která z nich to je?


Bioderma Sensibio H2O (500ml)
Tak tuhle micelárku jsem si pořídila jako první, když jsem trošku pronikla do kosmetického světa blogování. Strašně mě nadchly pozitivní komentáře, takže jsem si za pětikilo jednu objednala. Neprohloupila jsem. Ta micelárka je vážně skvělá. Je zcela bez parfemace a určená i pro odlíčení očí, tudíž nepálí. Obličej zbytečně nevysušuje. Odlíčí jakkékoli líčidlo. Dokonce i linky ve fixu od Essence (ty jdou celkem špatně dolů, protože jsou opravdu jako fixka, takže vám nechají na víčku takovou tu vybledlou černou čáru. Vypadá to jako kdybyste na papír udělali černou čárku a ten papír namočili do vody). Celý obličej jsem si odlíčila s cca 5-6 tamponky. Tahle voda byla asi tak 3/4 roku mojí stálicí. Měla jsem celkem 1,5 litru a poslední kapičky jsem vypotřebovala celkem nedávno.

Můj verdikt: 4/5 - kvůli ceně (nepočítám-li akce).

Lirene Micellar Solution (200ml)
Tuhle micelárku jsem si koupila na popud Ceady, která o ní pěla ódy. Dokonce, jestli se nemýlím, byla i součástí Ladyboxu. Tak jsem si řekla, že za těch 80Kč (nebo kolik stojí) jí prostě vyzkouším. Hůř utracené peníze jsem ještě nikdy neviděla. Tahle micelárka má hezkou jemnou parfemaci, která ovšem nemusí sednout všem. Dál už nevím, co bych o ní pozitivního napsala. Mojí pleť celkem vysušuje. Je určená i pro oči a tudíž taky nepálí, ale co hůř, neodlíčí. A to by podle mého umět měla. Já si nedávám ani moc nánosů řasenky. Většinou stačí jenom krátce přetřít a je to. Pro odlíčení 1!!! oka jsem musela použít 4 vatové tamponky. Po jednom tamponku se mi veškeré stíny, linky a řasenka slily do jedné černohnědé šmouhy, takže jsem potom vypadala jako panda. Přítel si ze mě dělal legraci :) Po 3 tamponku už mě začaly pálit oči z toho drhnutí a výsledek? Nemizící šmouhy. Po 4 tamponku už jsem rezignovala a použila tělové mléko a vodu. Ani s make-upem si neporadila. Na celý obličej jsem potřebovala v průměru tak 6 vatových tamponků. Tak si to spočítejte. 14 tamponků za večer + tak cca 1-2 ráno. To se mi ta micelárka celkem prodražila. Mám jí ještě na poličce, pokud by mi nějaká došla a já potřebovala ráno nutně vyčistit pleť.

Můj verdikt: 1/5 - na lekhé dočištění ještě celkem jde.


Dermacol Elixir Micellar Lotion (200ml)
Do třetice všeho dobrého a zlého. Tady o téhle krásce jsem se dočetla u někoho na blogu a řekla jsem si, že by to mohla být fajn. Zatím jsem jí našla jenom v DMku za cca 130Kč. Obličej vůbec nevysušuje. Nepálí v očích. Jediné, k čemu mám výtku, je to, že šílené chutná, když si odličujete rty :D Pro odlíčení celého obličeje vám stačí 4 vatové tamponky a nemáte takový ten ulepený pocit. Není parfemovaná, což je pro mnohé z nás celkem přínosné. Prostě bych jí přirovnala k Biodermě. Je to totiž úplně to samé a když si spočtete, kolik stojí Bioderma a kolik tohle, tak i trošku ušetříte.

Můj verdikt: 5/5 - je skvělá!

Co vy a micelárky? Máte nějakého oblíbence?

Petra

22 comments

  1. No a vidíš to, já nejlépe hodnotím Lirene, na druhém místě Biodermu a na třetím je Dermacol, který dle mého taky dobře odlíčí, ale slzí mě po něm oči:-)...každopádně skvělá recenze!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Sto lidí, sto chutí. Co víc k tomu říct :)

      Delete
  2. Já mám Biodermu a nedám na ni dopustit :) Lirene je podlě mě taky k ničemu...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslím, ale jak jsem psala Dermacol vyjde o trošku levněji ;)

      Delete
  3. Konečně někdo, kdo nevychvaluje Lirene. Já ji mám z Ladyboxu a díky bohu, už jen trochu na dně. Sama o sobě neodlíčí nic. Používám ji místo tonika, čili nejdřív obličej odlíčím mlékem a tímto ,,zázrakem" už jen setřu zbytek, a i to mu dělá problém. Ještě třeba na ranní osvěžení to jde, ale víckrát si ji opravdu nekoupím. Na Dermacol jsem bohužel měla nějakou alergickou reakci, hrozně mě štípe. Biodermu jsem zatím nezkoušela, ale asi bych ten přeslavný zázrak konečně jednou prubnout měla. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už po ní taky víckrát nešáhnu. Tu Biodermu určitě zkus. Nebudeš zklamaná ;)

      Delete
  4. Bioderma je vynikající. :)

    http://www.miraculousstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Taky jsem si Lirene koupila díky Ceady :D, nechápu, jaktože se s ní ve svém videu tak v pohodě odlíčí a já vypadám jako zombie :D.

    ReplyDelete
  6. Nalákala jsi mě na tu od Dermacolu :)

    ReplyDelete
  7. Jsem rozmazlena hydrabiem, dermacol vysusuje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak už jsem jednou psala. Sto lidí, sto chutí ;)

      Delete
  8. Mně přišla ta Lirene taky nic moc, něco sice odlíčila, ale žádná sláva...u mě zatím vede Bioderma, ale je fakt, že jsem ještě nezkoušela tu od Dermacolu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si vážně myslím, že je to jedno a to samé, ale moje pleť snese snad úplně všechno :)

      Delete
  9. Já mám nejradši od L'orealu (novinka,nevím jestli je už dostupná v ČR, zakoupeno v UK)na přepočet vyšla na 90 Kč a je skvělá i na odlíčení očí a je bez parfemace.

    ReplyDelete
  10. Sluníčko si taky hrozně moc užívám a i když máš pravdu, že to byl přechod z 0 na 100, tak mi to kupodivu nevadí..dobrá nálada nade vše :). Mimochodem..nenapadlo by mě, že v testu vyhraje dermacol nad biodermou :p.

    ReplyDelete
  11. Mně oči neodlíčí dobře bophužel žádná z micelárek :( používám jen voděodolné linky a řasenky a s těmi má prostě problém Bioderma. Jinak Dermacol mi celkem vyhovoval, ale raději mám od něj pleťovou vodu pro citlivou pleť :) Nejraději mám biodermu Sébium, to je zas moje stálice. Červená mne vysušuvala pleť :/

    ReplyDelete
  12. Lirene mě také zklamala :( mám po ní hrozně suchý a podrážděný obličej.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.