Friday, April 19, 2013

Wishlist SPRING 2013

Ahoj kočky,

jaro už je v plném proudu, sluníčko svítí, ptáčci zpívají, venku to vypadá jako by už začínalo léto a já tu mám pro vás ukázku toho, co bych si chtěla v nejbližší době pořídit a na co se můžete těšit co se recenzí týče.

Na paletku Naked zatím nemám, resp. není mezi mými really must have v dohledné době. Proto jsem se rozhodla pro koupi paletky Sleek. Rozhoduji se teď mezi Au Naturel nebo Storm Sleek. Zatím o trošku vede Au Naturel. Nebo možná, protože jsem byla hodná, dostanu k pomalu blížícím se narozeninám paletku Naked.
U Lou na webu jsem viděla úžasnou rtěnku značky Kiko v odstínu 613 Pink Carnation. Asi využiju akce, která platí při registraci na jejich webu, která nabízí po dobu 15 dní od registrace mít poštovné zdarma. Tuhle nádhernou barvičku prostě musím mít!

Další položkou je Wonder Pore Freshner od Etude House, který je prý výborný na stahování pórů a celkové čištění pleti. Už jsem po něm pokukovala dříve, ale nějak jsem na něj pozapomněla. Teď už mi neunikne. Z Ebaye si budu ještě objednávat Smart Clear Moisture Cleansing Foam od Skin79 pro suchou pleť. U Lady na webu jsem se dočetla, že verze pro mastnou pleť je skvělá a hodně podobná čistící pěně od Clinique. Prý odstraňuje dokonale make-up a pleť vyčistí od všech nečistot.

Dochází mi krém od Ryoru, se kterým jsem byla velmi spokojená, ale moje pleť si na něj tak nějak zvykla a  už ho nenechá, aby fungoval tak, jak má. Po přečtení článku o značce Natura Siberica u Meduňky jsem se rozhodla pro denní krém pro suchou pleť. Tato kosmetika je přírodní a vyráběná v Rusku.

Posledním na seznamu je kosmetický flat kabuki štětec Hakuro H50S, H50 nebo H51. Objednala bych si ho hned teď, jenže je všude po světě i tady u nás vyprodaný. Takže musím čekat. A já čekání nesnáším, ale budu to muset vydržet, protože kdo si počká, ten se dočká, že.

A jaký je váš wishlist na jaro 2013?

Petra :)

16 comments

  1. Taky bych chtěla paletku od sleeku a hakuro štětce :) hlavně H51...

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  2. Z tvého wishlistu mám zálusk přesně na tuto Kiko rtěnku..ale napřed si počkám, co o ní napíšeš ;).

    ReplyDelete
  3. Můj wishlist je hlavně hodně kraťasů, sukní, tílek, baleríny, žabky .. prostě se pořádně vybavit na léto, nevím kde na to vezmu :D.

    ReplyDelete
  4. paletku,rúž a štetec by som tiež prijala :)
    Veronika

    ReplyDelete
  5. máš krásný wishlist, chci z toho tvého snad všechno :-)
    GA o Tangle Teezer

    ReplyDelete
  6. na Hakuro štětce si taky brousím zuby, cena je skvělá, takže doufám, že brzy naskladní! :) od Sleeku mám paletku Oh So Special a ty barvy miluju, ale brala bych je snad všechny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, už naskladnili, takže na začátku května budou mé :D

      Delete
  7. Sleek už chci dlouho, ale pořád si místo oho kupuji jiné věci a Sleek nějak opomíjím :D Chci nový lak od Gabriely S., nu a také hromadu věcí v Anglii. Hlavně samozřejmě ty, které jsou v ČR nedostupné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně právě už došel jeden stín z MUA Undressed paletky a já chci zkusit něco novějšího :)

      Delete
  8. pekný wishlist a myslím,že s polovicou by som súhlasila a tiež by som si to rada kúpila :)

    ReplyDelete
  9. Sleek stíny mohu jen doporučit, kdyžtak na ně mám recenzi ;) a krém od Natura Siberica už vlastním také :)
    FairyChain

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.