Wednesday, April 17, 2013

NEW IN

Ahoj kočky,

řekněte mi, kdo z vás si alespoň trošičku nezamiloval nové Maybelline rtěnky Color Whisper anebo by o nich nesnil. Já jsem se o nich doslechla celkem nedávno, protože jsem byla celkově odstřižená od internetu. I když toho o nich bylo na české blogové scéně hodně řečeno, ráda bych i já přispěla svou troškou do mlýna.
Při pondělku takhle s kamarádem jsem se stavila v Rossmannu, kde měli zrovna hromadu slev na dekorativku. Například na Dermacol, L´Oréal, Rimmel, Maybelline, aj. Proto jsem rychle projela stojany. Přeci jenom jsem tam byla s chlapem, který kosmetice nerozumí ani za mák. Celou cestu z restaurace, ve které jsme byli na obědě, mi nebyl schopný říct, že mám rozmázlou linku. Přišla jsem na to, až když jsem se mrkla do zrcadla právě v Rossmannu :D Měli je tam za 99,-Kč, takže jsem musela jednu mít. Problém byl v tom, že už byl regál celkem vybrakovaný. Nakonec jsem mezi těmi zbytky vybrala krasavici ze všech nejkrásnější. Odstín 220 Lust for Blush. Jedná se o odstín, který je velmi přirozený, celkem dorůžova a hodně mi připomíná 02 Lip Seduction od Dermacolu. Moc se mí líbi obal rtěnky. Jednoduchý a prostě dokonalý. Ani mi tam nechybí ty popisky, které mají všude jinde po světě. Docela mě ale mrzí, že u nás nemáme všechny odstíny. Snad se společnost umoudří a pošlou nám další odstíny. Rtěnka je v podobě pigmentovaného gelu, který nemá zbytečně zatěžovat rty. Neobsahuje žádné vosky ani oleje. Rtěnka je opravdu lehká a na rtech se tváří jako barevný balzám. Je pravda, že výdrž má tak hodinovou a to nemluvím o jídle a pití, ale stejně je úžasná.

Dalším kouskem je favoritka Colour Elixir Lipstick ze stáje Max Factor, kterou měli též ve slevě za 199,-Kč. Tentokrát jsem si odnesla odstín 36 Pearl Maron. V poslední době jsem si rtěnky od Max Factor hodně oblíbila. Jsou strašně příjemné, krémové a hydratační. Obsahují bambucké a avokádové máslo, aloe vera a výtažky z bílého čaje, což má zlepšit hydrataci rtů. Výdrž je průměrná, ale jak říkám, jsou úžasně hydratační. Navíc se mi opravdu líbí obal rtěnky, ale kvůli tomu se rtěnky nekupují, že ? :D

Nedávno mi došla moje oblíbená Rexona Linen Dry a já se rozhodla, že je na čase zkusit něco lepšího. Od pondělka mají v Rossmannu akci na skoro všechny deodoranty. Neodolala jsem a koupila si combo z řady Natural Touch Dead Sea Minerals značky Dove ve velkém i malém balení. Strašně krásně voní a pomáhá proti zápachu celý den, ale určitě nevydrží celých 48hodin. To bych se hádala. Ale je super a je to jen antiperspirant :)

Kousky z mého nákupu vám můžu vřele doporučit. Jsou super všechny a staly se právoplatnými členy mé kosmetické famílie. Máte s některými zkušenosti? Co říkáte na rtěnky Color Whipers? Odoláváte mediální masáži?

Petra

8 comments

  1. Já to říkám pořád a několik let,že tyhle spreje Dove jsou nejlepší.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snad se časem osvědčí jako Rexona. Pevně tomu věřím :)

      Delete
  2. Já když se stavím v drogérce, tak si taky vždycky něco přinesu :D Nelze odejít s prázdnou. Dežo od dove mám taky,ale ne tento.

    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, nejde si nic neodnést :) Děkuji za pozvání ;)

      Delete
  3. To jsou teda pěkní miláčci :) Na mém blogu probíhá GA budu ráda za tvojí účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Těm Maybellinkám pořád odolávám, ale tys mě nahlodala zas o trochu víc :).

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.