Saturday, April 06, 2013

Návrat z dálek ...

Ahoj kočky,

ne, neumřela jsem :) Dala jsem si krátkou pauzu od všeho technického, abych se trochu zregenerovala po té dlouhé zimě a po tom otřesném zkouškovém, ze kterého je jen jeden výsledek. Jsem student a budu jím ještě jeden rok. Bohužel. Skoro celý měsíc jsem neotevřela notebook, nechodila na net a jediným pojítkem mezi mnou a světem byl můj "chytrý" telefon. Nebýt jeho, nebyla bych k nalezení. Jediné, co jsem celý měsíc dělala, bylo čtení, sledování oblíbených seriálů a přemýšlení o budoucnosti. A co jsem vymyslela?

- Začnu pravidelně jíst.
- Začnu pravidelně pít.
- Začnu pravidelně cvičit.
- Začnu šetřit.
- Začnu více spotřebovávat.
- Začnu více číst.
- Začnu opět pravidelně přispívat na blog, protože mi to chybí! :)

A proč to všechno? Nelíbí se mi život, který žiju. Proto chci změnu. Ač se to nezdá, tak jím málo, což se podepisuje na mé postavě formou přibírání na váze, což se mi už začíná příčit. Jelikož mi váha ukázala nelibé číslo a já už se na sebe nemůžu podívat, rozhodla jsem se pravidelně jíst a řídit se zásadami zdravého životního stylu. S tímto rozhodnutím souvisí i pravidelný pitný režim a pohyb. Naštěstí mám skvélé přátele, kteří mne podporují, takže je tu naděje na úspěch. Zrovna včera jsem byla po hodněěě dlouhé době cvičit a zjistila jsem, jak mi moc mi cvičení chybí! :) Co se týče šetření a spotřebovávání. Zjistila jsem, že jsem asi shopaholik. Kupuju si věci, které už mám, ale chci zkoušet nové a nové věci. Proto ty, které vyzkouším, rozdám, což je dost neekonomické. Takže jsem se rozhodla, že než si pořídím novou věc, tak starou spotřebuji. Ale to zná asi každá blogerka a nejedna to má na svém listě. Co mi chybí na vysoké škole, je čas číst. Za celé čtyři roky jsem toho přečetla tak málo, že se až stydím. To se teď změní. Jen v čase pauzy jsem přečetla 4 šestiset stránkové knihy a také mi to velmi chybí. A co mi chybí nejvíc? Je psaní na blog, takže už teď se můžete těšit na další a další články :)

A co je nového? Abyste viděli, že jsem se zaměřila na spotřebovávání, tak jsem si pro vás připravila 2 fotky za tento měsíc.


Bione kosmetika byla fajn, ale co se vlasů týče, vrátila jsem se zpět k řadě Dove Repair Therapy, po které jsou moje vlasy hebké a poddajné a nevypadám jako kdybych zrovna vstala po velkém mejdanu. Což mě přivádí k faktu, že moje snaha o používání zdraví prospěšných a bio výrobků selhala. Asi si s přírodou v tomto směru nesedneme. Všechny bio a přírodní přípravky na mě nefungují, ba naopak, mají katastrofické výsledky, ale o tom až jindy. Dopotřebovala jsem zkušební sadu od Clinique (až na DDMG) a objednám znovu, resp. objednám 400ml balení od každého, protože mě přesvědčilo o tom, že funguje! A nejlepší ústní voda, kterou znám. Kupuju ji znovu a znovu :)

Jak už jsem psala předtím, Bione tonikum mě moc neuchvátilo. Takže NEVER MORE. Pleťová voda od Neutrogeny byla dobrá, ale Clinique je lepší. Lactacyd je nejlepší. Řada Milk&Honey o Origlamu patří k mým stálicím. Zubní pasta Sensodyne mě moc nezaujala. Biosilk už mám i ve větším balení. A tělové máslo NIP+FAB bylo opravdu skvělé, ale to už se opakuju.


Abych nezapomněla. Zbavila jsem se lupénky. ŤUK, ŤUK, ŤUK!!! Díky tomuhle zlatíčku. Jsem strašně šťastná, protože je můj obličej konečně symetrický a nehyzdí ho velký, červený, loupající se flek :)

A tady mám motivaci pro moje hubnoucí snažení. Boty na svatbu mojí nejlepší kamarádky. Napadají mne další možné kombinace, jak a s čím je nosit. A to vám povím, tomuhle já říkám motivace! :)

To by pro začátek mohlo stačit. Co je nového u vás? :)

Petra


8 comments

  1. Jé vítej zpátky :) ze zkouškového si nic nedělej, prodloužíš si mládí. Mě se tohle zkouškové taky moc nepovedlo, snažila jsem se na průměr, aby mě vzali na navazující bez přijímaček. Učila jsem se jak blázen, ale asi mi to bylo souzený. Takže mám teď strach kde skončím, do práce ještě nechci, chci pokračovat na inženýra a na jinou školu taky nechci, na té mojí mám kamarády :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neboj, ono to vždycky nějak dopadne. Já si vždycky říkám, že něco špatného, je pro něco dobré ;) Uděláš přijímačky a bude to. Ale chápu tě a držím pěsti i na nohách! :)

      Delete
  2. Wesullko, ono se to zase vystříbří :). A držím palečky, aby se Ti vše splnilo - nejen kolem zdravého životního stylu :).

    ReplyDelete
  3. Hezký článek ze života, držím palečky :)! Botičky jsou nádherné, do svatby budeš určitě kočka :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To doufám :) Proto jsem si je kupovala, abych byla kočka :D

      Delete
  4. držím palce aby se ti vše splnilo :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.