Thursday, March 07, 2013

Rtěnkovaná

Ahoj všem,

když jsem začínala blogovat, nepoužívala jsem žádné rtěnky, protože jsem si myslela, že mi žádná nesluší. Od té doby uběhlo už hodně času a já se postupně vrhla do světa rtěnek rovnou po hlavě. Za poslední měsíc do mé sbírky přibyly 3 kousky a myslím, že nebyly poslední.
Jako úplně první jsem si pořídila rtěnku od Maybelline v odstínu 605 Precious Beige. Je to takový lehce tělový odstín se třpytkami, skoro neviditelný. Zachránila jsem jí před nenechavýma rukama jedné "lady" za 69Kč. Moc jí teď nepoužívám,ale je dobrá. Výdrž je vcelku obstojná. Později jsem si pořídila rtěnku od Sephory v nude odstínu. Už přesně nevím, jaký to je odstín, ale určitě ho ještě mají. Je opravdu univerzální a příjemná na rtech. S výdrží ale lehce pokulhává. Další rtěnkou byla Lip Seduction od Dermacolu v odstínu 02. Je lehce narůžovělá a nejde ani poznat, že něco máte na rtech. Na rtech celkem vydrží. Když nejíte, tak alespoň 2-3 hodinky určitě. Další pořízenou rtěnkou byla 01 Rouge Noir od Rimmelu z edice Kate Moss. Opravdu rudá a opravdu pěkná. Zatím jsem neměla odvahu jí vzít ven, ale snad časem někdy večer :) Potom jsem si pořídila Colour Elixir v odstínu 833 Rosewood od MaxFactor. Zatím nejlepší rtěnka, jakou jsem kdy měla. Má úžasnou konzistenci. Něco mezi balzámem a rtěnkou. Hydratuje, rty nevysušuje a vydrží tak 4 hoďky. Za mě opravdu velký palec nahoru. Poslední kámoška do sbírky přibyla dneska. V Rossmannu jsem sehnala hydratační rtěnku 05 Carezza Scarlatta od Gabrielly Salvete. Je hodně podobná té od MaxFactoru, ale je méně hydratační, i když tak zní její název.

Nejvíce mi vyhovuje rtěnka od MaxFactoru, dále pak Lip Seduction od Dermacolu. Ostatní jsou tak nějak na stejno. Uvidíme, jak to bude v budoucnu. Třeba mě nějaká jiná uchvátí :)

Máte nějakou oblíbenou, kterou nedáte z ruky?

Petra

23 comments

  1. Já mám klasiku Rimmel by Kate odstín 03, a teď jsem si ještě objednala rtěnku Lip Seduction od Dermacolu, tak jsem zvědavá jaká bude :) Celkově mám poslední dobou radši rtěnky než lesky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já na lesky nikdy nebyla. V životě jsemměla asi jen jeden a ten jsem vyhodila :) Přítel jim říká tlamolepy :D

      Delete
  2. druhá a tretia rtěnka sú krásne, ja mám najradšej také nude odtiene, ktoré sú rúžovkasté :)
    eR.Ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky je upřednostňuji, ale když si to žádá situace, tak musí přijít na řadu nějaká pěkná sytá barvička :)

      Delete
  3. aaaa, zrovna včera jsem fotila fotečky na rtěnkový speciál :-D předběhlas mě :D

    ReplyDelete
  4. Já jsem ještě nedávno byla na tom stejně - rtěnky jsem nepoužívala. Dnes už mám dvě, plánuju koupit třetí atd. Mám taky Gabriellu Salvete 01 je to příjemná rtěnka..

    ReplyDelete
  5. Precious beige je také jedna z mých nejoblíbenějších. I když je pravda, že Maybelline prostě umí rtěnky parádně, málo která mi do oka nepadne

    ReplyDelete
  6. Moje nejoblíbenější rtěnky jsou Lip Seduction od Dermacolu:) Ty máš krásnou sbírku:)

    ReplyDelete
  7. Máš parádní a záviděníhodnou sbírku krásných barev.

    ReplyDelete
  8. Také jsem jich pár díky blogům pořídila, ale "tu pravou" jsem ještě nenašla :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si taky myslím, že jsem si ještě nenašla :)

      Delete
  9. Já mám teď Lancôme - L'Absolu nu a jsem spokojená. Jinak jsem rtěnkofil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na dražší značku si ještě asi netroufnu. Bojím se, že bych nechytla odstín... :(

      Delete
  10. Ja som pred rokom a pol mala si jeden ruž a nikdy som ho nepoužila..a dnes mám ružov 60 a zdaleka nekončim :D

    ReplyDelete
  11. Z ruky bych jich nedala víc - Yves Rocher, Mary Kay, Barry M, Catrice a jedna od Avonu. Naopak mi moc nesedí Maybelline a Essence. Záleží na barvě, konzistenci a vůni :) A i na balení, protože je všude tahám s sebou v kabelce :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence mi taky nesedí. Barry M bych chtěla vyzkoušet. Slyšela jsem, že jsou parádní :)

      Delete
  12. Nejvíc se mi líbí ten odstín od Dermacolu:)

    Zvu tě k sobě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.