Sunday, March 03, 2013

CLINIQUE 3-step Skin Care System

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás recenzi na značku Clinique. S tou jsem se seznámila u Ceady a pořád jsem se nemohla rozhodnout, jestli vyzkoušet nebo ne. Nechtělo se mi moc investovat do věcí, které mi třeba nebudou vyhovovat. Přiznejme si, značka Clinique nepatří zrovna mezi nejlevnější :) No, jelikož má pleť v jednu chvíli docela bojkotovala moje úsilí o její krásný vzhled. Rozhodla jsem se, že jí vyhlásím válku a zkusím nějaké produkty o této značky. Abych nekupovala zajíce v pytli, objednala jsem si z internetu malou zkušební sadu pro suchou až smíšenou pleť za cca 700Kč. Přišla mi menší krabička, která obsahovala tři produkty. Obličejové mýdlo (50ml), čistící tonikum (100ml) a hydratační emulze (30ml) + jako dárek miniaturku Aliena od Thierry Muglera. 

Jak již název sady napovídá, musí se postupovat ve 3 krocích...
Zaprvé musíme obličej umýt. Já si ho vždycky navlhčím a pomocí houbičky (té s přísavkou, která je přiložena k mycímu gelu od L´Oréalu)  a trochy mýdla ho celý umyju. Opláchnu a osuším papírovou kuchyňskou utěrkou, která má zamezit šíření bakterií z ručníku (někde na blogu jsem to četla a zjistila jsem, že to opravdu pomáhá!). Zadruhé si naliju trochu tonika na vatový tamponek a pleť dočistím. Zatřetí si odeberu kousek hydratační emulze a namažu obličej. Tyto kroky se opakují ráno a večer. Obličej je jako dětská prdýlka. Zaručeně :) Pokud mýdlo nanesete na suchou, nenavlhčenou pleť, pak nepění, ale umyje taktéž, jako když ho použijete na vlhkou pleť. Tonikum neobsahuje podle všeho žádný alkohol, ačkoli je po něm cítit. Pleť je po něm opravdu svěží. Po aplikaci vás začne tak trošku studit, což je osvěžující. Myslím, že na léto to bude naprosto ideální!  Emulze je v malé lahvičce, na které není žádná pumpička. Krém z ní jde docela špatně vydolovat. Já to řeším tak, že ho vždycky sklepnu vzhůru nohama a vytlačím si trochu na prst. Strkat prsty do lahvičky mi nepříjde bůhví jak hygienické.

Tuto sadu používám už skoro měsíc a musím uznat, že pleť se mi výrazně zlepšila. Jsem s ní naprosto spokojená. Na fotkách je vidět, kolik mi toho ještě zbývá. Už teď ale vím,že až to všechno spotřebuju, jdu do plného balení!

Máte s touto sadou nějaké zkušenosti? Nebo s něčím jiným od značky Clinique?

Petra

12 comments

  1. Tak to zní lákavě! já jsem jen slyšela, že postupně se slečnám začne pleť vysušovat...třebas uděláš za nějakou dobu update :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možná, ale ze srdce doufám, že update nebudu muset dělat :)

      Delete
  2. Dostala jsem úplně stejnou sadu, jen tu vodu mám 200 ml. Měli to v únoru v akci v Marionnaud za 530. No, respektive to byl dárek k Valentýnu od přítele :-)
    Zatím ji mám schovanou ve skřínce, čekám, až doberu micelárku od Biodermy, ale už se nemůžu dočkat, jak to na mě zapůsobí :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doufám, že ti to sedne. Mně se to strašně líbí. Vždycky si připadámjako nejkrásnější na světě po použití :D

      Delete
  3. Tonikum obsahuje alkohol (alkohol denat.) hned na 2. místě ve složení :-) Pouze verze Mild je bez alkoholu, 1,2,3,4 ho všechna mají, jen v různém poměru. Já používám 1 i 2 (DDML a mýdlo mám ze sady od tonika č. 1).
    Vysušuje, pokud někdo nepochopí, že ten 3 .krok - DDML nenahrazuje krém, používá se před krémem, ale je třeba nějaký dobrý hydratační použít. Jinak je to super věc, používám od 17ti let (7. rokem).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem nestihla postřehnout. Krabičku jsem hned vyhodila a na lahvičkách to není psáno :)

      Delete
  4. Nemám zkušenosti s touto značkou, ale teď mají mít v Douglesu nějaké jejich miniatury za 300, tak možná také jednu vezmu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus. Já myslím, že za ty peníze to stojí :)

      Delete
  5. I used them too, they're really good!

    http://allegrabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tyto 3 kroky jsem kdysi také používala, 1. 2 měsíce byla pleť nádherná, zlepšila se...no prostě úžasná, 3. měsíc mi začala nějak vadnout :) byla zašedlá, no byla ve strašném stavu a začala se mi také hrozně mastit, na mastnou éleť jsem nikdy netrpěla. Přestala jsem to používat a nepatlala na sebe vůbec nic, po zhruba čtvrt roce se pleť vrátil k normálu. kamrádka z parfumerky mí říkala, že clinique je pro pleť velká drasťárna a ať už to na sebe nikdy nepatlu :)

    ReplyDelete
  7. od clinique som mala takýto set len anti-blemish bohužiaľ,u mňa to žiadne zázraky nerobilo =/

    Nius07

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.