Wednesday, April 10, 2013

Make-up fight: REVLON vs. RIMMEL

Ahoj kočky,

dneska jsem si pro vás připravila srovnání dvou make-upů. Jeden od Revlonu a jeden od Rimmelu. Make-up jsem začala používat cca od nového roku. Moc jsem nevěřila tomu, že by mi nějaký make-up mohl vyhovovat. Vždycky jsem si myslela, že budu vypadat jako s maskou. Myslela jsem, že BBčko stačí. Chyba lávky. Poté, co jsem si koupila svůj první make-up, jsem mu naprosto propadla :)

 
Revlon Colorstay 24Hrs (30ml)
O koupi tohoto krasavce jsem vám už jednou, začátkem roku, psala. Tento make-up byl můj úplně první a jak už jsem psala, objednávala jsem si ho na netu de facto na blind. Objednala jsem variantu pro normální až suchou pleť v odstínu 150 Buff, což je asi takový univerzální odstín. Tento odstín má růžový podtón, což si myslím, že je pro mou pleť přesně to pravé ořechové, jelikož jsem letní typ. A co slibuje tenhle mazlík? Slibuje, že má SPF 15, což není moc, ale alespoň něco. Slibuje to, že vydrží až 24 hodin. Rozhodně tolik vydrží, ale ne v takovém množství, v jakém jste ho nanesly ráno. Stejně je to úctyhodné. S BBčky se mi stávalo, že přes den tak nějak vyprchaly, když jsem nepudrovala. Dále slibuje bezchybný look. Poradí si s drobnými i méně drobnými nedokonalostmi, ale na ty velké nedokonalosti je trošku krátký. Ale co si budeme nalhávat. Pokud máte uprostřed čela pupínek velký jako Václavák, tak ho nezamaskujete ani sebelepším make-upem či korektorem :) Dalším lákadlem je lehký pocit pleti. Což je fakt, po nanesení vůbec necítíte, že něco na pleti máte a ona vypadá stejně neodolatelně. Pleť dýchá a zbytečně se neucpává, což je pro mě velká výhoda :) Jedinou nevýhodu tento make-up má a ptáte se jakou? Balení, resp. lahvička bez pumpičky či jiného aplikátoru. Make-up si musíte nějak nálít a pak aplikovat. Já si vždycky kousek odliju na hřbet ruky a z toho si odebírát malé množství na štětec. Zbylé nevyužité množství "odlovím" zpátky do lahvičky. Asi to není moc hygienické, ale paletku jsem si ještě nekoupila. A nakonec opravdu krásně voní. Nevím, co mi to připomíná, ale je to úžasná nasládlá vůně! Celkový dojem z make-upu je na jedničku s hvězdičkou. Mám ho moc ráda a zrovna v těchno měnících se měsících. Dodává pleti jas a dokáže jí opravdu rozzářit. Na jaro a podzim jako dělaný! :)
Můj verdikt: 5/5 - nedám ho z ruky!

Rimmel Match Perfection (30ml)
Tohohle hocha jsem si pořídila ve slevě, když u nás rozpoštěli Rossmanna. Všichni na něj pěli ódy, tak jsem ho musela mít! Mám ho v odstínu 103 True Ivory. Doteď si však tak trochu nadávám, že jsem měla zvolit světlejší odstín 100 Ivory. To dělají ty pitomé zářivky v drogérkách. Odstín má podtón oranžové, což pro mou pleť není asi to nejlepší, ale dávám ho v menším množství, takže to laické oko nepozná :) A co nám slibuje tenhle šmoula? Má vydržet celý den. S tím musím souhlasit, ale je to jako v přechozím případě. Vydrží, ale ne v takovém množství. Dále slibuje SPF 18, což je víc než v předchozím případě, ale taky to není žádná sláva. Dále slibuje Advanced Smart-Tone technologii. Nemám tyhle výrazy ráda. Člověk si pod tím stejně nic nepředstaví. Je to prostě jenom marketingový tah :) Dalším lákadlem by mohly být safírové pigmenty, které by měly dodat pleti svěží, zářivou barvu. Další marketingový tah. Nevšimla jsem si totiž, že by kromě písma, pumpičky a víčka bylo něco v make-upu modré :) Po nanesení na pleť opět nic necítíte. Prostě a jednodušše se hezky přizpůsobí. Další výhodou make-upu je lahvička s pumpičkou, díky které lze make-up pohodlně aplikovat a můžete tak redukovat množství. Obsah docela voní, ale na Revlon nemá. Používám ho čas od času a byl dobrý hlavně na zimu, protože je krapet mastnější než předchozí adept.
Můj verdikt: 4/5 - lepší podtón a odstín a bylo by to za plný počet.

Co se týče rozhodnutí, tak jsou dobří oba. Oba se hezky přizpůsobí. Oba se dobře nanášejí. Oba přiměřeně kryjí. Oba voní. ALe kdybych měla vybrat ten nej, tak to bude Revlon Colorstay!

A co vy a vaši oblíbenci?

Petra

20 comments

  1. oba mám a za mě jsou fakt oba super, takže bych moc nevěděla, ale asi ještě víc mi vyhovuje Revlon no...:-)
    Moc pěkná recenze!
    T.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Jak říkám, taky mě Revlon chytl za srdce víc :)

      Delete
  2. Nedám dopustit na revlon colorstay. Používám ho uz leta a co se týká tohoto stupně kryvosti, nenašla jsem zatím lepší substituci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já chci časem okusit něco od Lancome nebo Dioru. Uvidíme :)

      Delete
    2. Mám doma obojí a revlon ma u me stále svoje čestné místo, fakt mi moc sedí.
      Micham si dohromady buff a ivory a supr.

      Delete
  3. Taky si chci Revlon pořídit, ale štve mě, že nemá pumpičku a já štětec použiju jen párkrát do týdne, když mám čas :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ta pumpička je jediný mínus. Já jsem líná vytahovat a prát štětec, tak ho nanáším na "prasáka" rukama :D

      Delete
  4. Já měla za svůj život několik make-upů a přijde mi, že se mi žádný nezavděčí 100%, jeden je na mě moc masný, druhý zase vysušuje..atd. Takže až půjdu pro make-up, zkusím dát na tvou radu...díky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrkni na tuhle stránku http://kosmeticky-svet.cz/ Tady jsem si ho objednávala já. Je výhoda, že Revlon dává na výběr mezi variantami Normální/Suchá a Normální/Mastná. Já také měla problém s tím, že některé mi mastily a některé vysušovaly. Z mojí zkušenosti to ale nebylo moc o makeupech, ale spíš o péči o pleť ;)

      Delete
  5. Mám teď od Rimmelu ten s červeným vršek, přemýšlím, jestli nezkusím tenhle modrý.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S tím červeným zkušenosti nemám. Rozhodovala jsem mezi ním a tímhle modrým. Byly na něj lepší recenze, tak jsem se rozhodla pro něj ;)

      Delete
  6. J8 nedám Revlon je z ruky, je dokonalý!

    ReplyDelete
  7. Já maám Rimmel a jsem mooc spokojená, ale Revlon bych taky chtěla moc zkusit...

    ReplyDelete
  8. Tenhle od Rimmelu jsem měla, byl dobrý, ale nic, co bych musela mít znovu :) s tím od Revlonu zkušenosti nemám

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už bych do něj asi taky podruhé nešla. Do Revlonu ano :)

      Delete
  9. Nemá náhodou ten revlon žlutý podtón:) taky o něm uvažuji a na netu jsem četla, že má právě žlutý a ne růžový podtón

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, nemá. Má ho opravdu růžový, alespoň co se tohoto odstínu týče. Možná u tmavších odstínů bude víc do oranžova... ;)

      Delete
    2. Né že bych chtěla nějak rýpat, ale Buff má rozhodně podtón žlutý. Sama ho mám a právě proto, že je žlutý, mi vyhovuje. ;)

      Delete
  10. Colorstay prostě miluju :) dá se používat denně, skvěle se s ním pracuje a hlavně výborně kryje! až ho vypoužívám, tak si ho určitě pořídím znovu.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.